Yokluğuna alıştığınız biri çıkıp gelse ona uygulayacağınız tarife ne olurdu?

Selams

Ne demiş Şair; beni korkutan yokluğun değil, yokluğuna alışmak.
Ne demiş Şair; beni korkutan yokluğun değil, yokluğuna alışmak.
#sosyetic
Güncellemeler
+1 yıl
@KürkMantoluHayri ♥️ çok gaaalp
Yokluğuna alıştığınız biri çıkıp gelse ona uygulayacağınız tarife ne olurdu?
Cevapla