Selâmlar!!
İnsanlar genellikle yokluğuna alıştığı kişileri hayatlarına almak istemezler, yokluğuna alıştığınız birini tekrar hayatınıza alır mısınız...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
İnsanlar genellikle yokluğuna alıştığı kişileri hayatlarına almak istemezler, yokluğuna alıştığınız birini tekrar hayatınıza alır mısınız...✔

#Acid_Qeenn.🌺
İlişkilerde zaten ayrılığın olmasını engelleyen mesele bence bu. Yokluğuna dayanabilecek. O yokluğu ciddi ciddi düşündüğün zaman artık içinin acımıyor oluşu. Bunlar olduğunda zaten ayrılık tam manasıyla gerçekleşiyordu ve yokluğa alışma evresi başlıyor. Çoğu insan gibi bu soruya benim de yanıtım hayır. Yokluğuna alıştığım insanı artık ne kalbim ne de içim kabul eder
Bana yokluğunu yaşatan birinin gözümde pul kadar değeri yoktur; alırım hayatıma.
Hayatıma almayacak kadar anlamı dahi yok çünkü. Hayatımda durur. Bakar konuşur benimle. Ben ona öyle boşluğa bakar gibi bakarım ki. Ya da yokluğunu öyle derinden hisseder ki hayatıma girdiğinde. Canı çok yanar benim hayatımda yokluğuna alıştığım kişi.
Bunları kasıtlı yapmam.
Benim ruhum böyledir.
Bir kişiyi yoklaştırdıysa ruhum tekrar doğuramam içimde varlık durumuna benim içimde geçemez. Hep bir yokluktadır o bende. Bu yüzden niye almayayım ki yok olanı hayatıma? Çok almışımdır.. ama onlar benim onlara yok muamelesi yapışıma dayanamamışlardır pek.
Bir sevginin nasıl eridiğinin görüntüsünü kim izleyebilecek yüreğe sahiptir ki?
Yine de izlerim dururum diyenler durur ve acı çeke çeke yokluğunu yaşar.
Bazen kendime de şaşırırım. Eskiden bedenimde, ruhumda her zerremde bu kadar varolan biri şimdi nasıl her yerimde yok..
Hayır almazdım tabi ki de yokluğuna alışıyorsam bir kişinin demek ki o olmadan da yaşarım demektir. zaten yalnız yaşarım ama bir kişi kendine alıştırıp sonra gitmesi ilk önce tabi ki beni kırardı biraz ama zaman geçtikten sonra özellikle alıştıktan sonra geri gelmesi pişman olması bir şeyi değiştirmez ben hayatımdan çıkardıysam geri almazdım o kişiyi. ve hiç bir şekilde de affetmezdim. çünkü giden bir kişi demek ki kalmayı umursamıyor demektir. ya da gitmeyi umursamıyor demektir
Yok, hayır, asla. Yokluğuna alışana kadar eminim çok büyük sınavlar vermişimdir, çok sebretmişimdir, çok acılar çekmişimdir. Bu kadar zorlukla mücadele ederken umurunda olmadığım bir insana o kapı kapandığında bir daha asla açılmaz. Benim için ha kaldırımdaki taş, ha o. Hiç bi fark yok. Üstüne basar geçerim 🤨
Cevap
40Cevap
Hayır almam, yokluğuna alismişsam hayatımda yeri yoktur
Yokluğuna alıştıysam, hayatıma almam. İşin yoksa tekrar yokluğuna alış. Bir kere giden yine gider
Yokluğuna alıştıracak kadar gelmediyse, o saatten sonra da gelmesin. Önemli olan bazı şeylerin zamanında düzeltilebilmesi
Yokluğuna alıştığım birisini hala seviyorsam tekrar hayatımda isterim. Neden bittiği de önemli ama.
Büyük konuşmayayım. Hâlâ seviyorsam belki…
Aslında ne olursa olsun yokluğuna alıştıktan sonra gelmesi bir şey ifade etmez gibi, tekrar hayatıma almamın anlamı yok.
Ama yine de dediğim gibi “Duygularım ağır basmaz, mantığımla hareket ederim.” diyerek büyük konuşmak istemiyorum. Duruma bağlı.
yokluğuna alıştıysam bundan sonra varlığına hiç mi hiç gerek yok
lüzumda yok..
Hayat sürprizlerle doludur. Olayların farklı gelişmesi sonucunda hayatıma tekrar dahil olabilir ama giden kişi dönüşü olmayan bir hata yapmış ise o zaman yeri olamaz bende ve olmaması içinde ekstra çaba sarf ederim.
Yokluğuna alıştığım insanları tekrar hayatımda istemiyorum. Ben özlem hasreti çekerken bana gelmeyen ve sonra dan gelen. Hayatına kaldı yerden devam etsin lütfen. Kimse aptal ve enayi hiç değildir.
Cevaplara bakıyorum da herkes hayır demiş. Ya siz bu cevabı verirken aklınızdan ne geçiyor çok merak ediyorum. Bu bir tecavüz anısı değil. Gönül meseleleri de sizin mantığınızın bir ürünü değil.
Zaten KS üyeleri hayırdan başka bi cevap vermeyi beceremez. Sen o anki şartlara ve duruma bakarsın.
Alıştıysam konu kapanmıştır.. Aldıysam alışamamışımdır, alışmak istememişimdir..
Almam asla. Alışmışım zaten kafam rahatsa neden alayım tekrar sancılı bir süreç yaşamam. Bu aynı flimi tekrar tekrar izlemek gibi bir şey olur. Ve ben izlediğim flimi tekrar izlemeyi sevmem. Çünkü flim zaten senaryosu aklımdadır biliyorumdur. Gerek yok aynı şeylere. :)
Yokluğuna alıştırdıysa benim sınavım olmuş vede bitmiştir ve kendi yolundadır. Bir daha hayatıma almaya ne gerek var. Bitmiştir artık.
ben kendimin karşısında olsam beni yokluğum ile terbiye etmeye çalışmazdım mesela çünkü bir şeyler bende değişince duygu anlamında hiç eskiye dönemem
Benim için tüm kadınlar yoktur. Hepsine sevdikleriyle mutluluklar dilerim. Benim için sadece Black Pill vardır bana da kendi yolunda huzurlu yolculuklar...
İnsan, her ne kadar yokluğuna alıştım dese de bazı şeyleri anımsar, unutamaz. Yaşanılanlar ve bir de ayrılıkların nasıl gerçekleştiği de önemlidir...
Yokluğuna alıştığım birinin tekrar hayatımda olmasına gerek yok.. yokluğuna alıştıracak kadar beni yalnız birakan düşünsün.
Benden sonra her ne sebeple olursa olsun biri olmamışsa hayatında alırım, ama biri girmişse hayatına almam.
Yokluğuna alışmak için yeterince acı çekmiş olduğum birini tekrar hayatıma almam mantıksız olur bence
Evet yapardım bunu. Kara sevda durumları içindeyim zaten. Nihanın sonu ile aynı sonu paylaşmasam bari...
Sevdiğim biriyse, benim için değerli biriyse, birlikte zaman geçirdiğimizde seviyeyi düşürmemişse evet hayatıma alırım. Aksi halde asla almam
O eski günlerdeki gibi olmaz o yüzden pek sanmıyorum hayatıma yeniden alacağımı. Bitmiş gitmiş öyle kalır
Alışmakla alakalı sanırım asıl durum. Yokluğuna alıştığınız birini birdaha aramıyorsunuz gelsede eskisi gibi hissettirmiyor
Alınabilir ama kaybetme korkusu olmaz bir daha çünkü zaten yokluğuna alışmışsın, farklı olursun karşısında en azından bende öyle
Özellikle aşk muhabbetinde izin vermem buna.
İnsan bir yanar, bir kanar.
Konu sevgili ise almam ama arkadaş, akraba gibi ilişkilerse alırım.
Aynı heyacanı yakalamak mümkün olmaz
Yokluğuna alıştıysam varlığıyla ölmem yani gerek yok
Hayır, olur da yollarımız tekrar birleşirse mesafemi korurum.
Zannetmiyorum.. sogudumu eskisi gibi olanlardan degilim
Aynı film tekrar ızlenmez zihinde fragman olarak kalır
Yokluğuna alıştıracak kadar yoksa hayatımda geri de dönmesin olduğu yerde kalsın
Alırım ama bu sefer ben bağımlı olmam onu kendime bağlarım.
Annemi kaybettim yokluğuna hiç alışamadım alışamayacam açık ve net
Alıştıysam zaten bitmiş demektir. Alışmadıysam başka tabi. Keyifli geceler.
Almam, almayı denesem eskisi gibi olmayacağı için zorlamaya gerek görmem
Karaktersiz insan hariç herkesi hayatıma alırım no problem.
Onsuz severim onu daha iyi.. ruhumun ta derinlerine gördüğüm bir adamı tekrar diriltmem..
Birkaç kere denedim eskisi gibi olmuyor hiç geri gelmese daha iyi
Yokluğuna alıştıysan tekrar alıp napıcam alışmadan olursa olur
Eğer o kişi yokluğunu bana bile bile alıştırdıysa asla bir daha hayatıma giremez
Bitmiş ise biter tamam da şimdi nasıl ayrıldığına da bağlı bu kestirip atmak kolay tâbi
Heyecan ve heves bitiyor eskisi olması kolay değil.
Hayır asla almam. Ölsem de, ölse de bunu yapmam. Yokluğu ile sınamak isteyen yokluğumla kalır.
Bu arada istesek hayatımıza kimseyi almayabiliriz. Bu nasıl soru? Hayatımızdakiler bizim yol arkadaşımızdır sadece. Aşk maşk hepsi dahil buna.
Sıkıntı kimseyi odak noktama alamamam yani olmasada oluyor bagantısız kopuk yaşantıyı seviyorum fakat bir okadar baglı ve düşünceli... 🦂 '
Tekrar hayatıma almak isteyecegim biri olsa kendimi yokluguna alıştırmazdım zaten o yüzden gerekte yok
Almam. Tekrar canımı yaktırmam. Bir kez yapan yine yapar.
Bu kabuk bağlayan yarayı tekrar kanatmak olmaz mı?
Aslaaa geçmişle yaşanaz, yeni insanlar yeni hikayeler
Almam. Beni yokluğuna alistirdiysa bir daha varlığını istemem
Çıks almam böyle iyiyim
Bu kız çok çirkin ya. Sevimsiz de.
Geliş şekline bağlı..
Tam alışmıştım tekrar aldım 💁🏻♀️
Gerek yok bi anlam ifade etmeyen insanlar
Çıkanı bir daha almam
Acısını çekeceğim sonra geri gelecek yok öyle.
Karaktersizsd asla almam zaten alismisim
Hala seviyorsam evet
Aldım, pişman oldum. Her zaman bitmeye mahkûm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?