Flörtünüz, sevgiliniz bazı şeylere görüldü yapıp cevap yazmazsa ayrılır mısınız?

Mesela afiyet olsun yazıyorsunuz, teşekkür etmek yerin görüldü yapıp bırakıyor. Ya da günlük konuşurken cevap verse de bazı cevapsız bıraktığı cümleleriniz de oluyor. Umursamaz olduğunu düşünür müsünüz? ayrılır mısınız? Normal mi karşılarsınız?

Flörtünüz, sevgiliniz bazı şeylere görüldü yapıp cevap yazmazsa ayrılır mısınız?
Cevapla