Yeni konuştuğum biri ise eğer sohbet muhabbet bitmediği halde görüldü atıyorsa uygun dille hoşlanmadığımı söylerim. Daha sonraları yine yaparsa atmam. Zaten öyle pek konuşkan da değilim kısa tutarım
Yazarım tabii ki; en azından neden görüldü atıp yazmadığını sormak amaçlı sebep belirtmesini isterim. Nedensiz sonuç olmaz, etkiye tepki prensibinde tetiklenen ne var ne yok öğrenmeliyim. Görüldü atmak "takmamak, umursamamak" demektir, hiç görmese işi var diyebilirim. Vakti yoktur mesajıma ulaşmamıştır gibi masumane düşünebilirim de görüldü atıp sessiz kalması tepemin tasını attırır. Bunu neden yaptığını öğrenmek adına bir mesaj atarım ama daha da üstelemem. Keyfi bilir, eğer ki geri dönüş yaparsa konuşma kaldığı yerden devam eder. Böyle basitlikleri takmıyorum ben, saplantı haline getirip kendime eziyet etmiyorum. Kimseyi zorla hayatımda tutamam, fakat mutlak suretle neden beklerim. Onu öğrendikten sonra da muhakemesini yapar karar veririm kendimce ruhu bile duymaz. Gamsız insanım; iki tane mavi tikle sevginin değerini ölçmem. Yalnızca bu dediklerim sebep belirtirse yoksa mütemadiyen huy edindiği bir yaptırımsa ben de üstüne düşmemeye başlarım.