Okundu diyorsa doymuyorsa yazmam aramam ama okunmadı iletisi veriyorsa. uzun saat gecdiyse. ararim. acaba birseymi. oldu diye acmadiysa yapicak bir şey yok aramam yamzamda ama bende bı program var aylık 189 TL cevrimci. olup. olmadigini kimle yazisip. yazismadigini görebiliyorum istediğim kişilerin ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tekrar yazarım
Okundu diyorsa doymuyorsa yazmam aramam ama okunmadı iletisi veriyorsa. uzun saat gecdiyse. ararim. acaba birseymi. oldu diye acmadiysa yapicak bir şey yok aramam yamzamda ama bende bı program var aylık 189 TL cevrimci. olup. olmadigini kimle yazisip. yazismadigini görebiliyorum istediğim kişilerin ☺️
Uyuduğunda yazarım, çalışıyorsa bakamıyorsa yazarım. Bazen söylenmek için yazarım bazen sevmek için.
Yazmam ben valla yazdımda ne oldu hala devam etti hiç gururumdan ödün veremem şahsen
Hahhaha iyi yapmışsın. Eski sevgilim ben uyuduğum zaman mesaj yaz sabah görünce mutlu olayım diyordu. 🥺
Benim de hoşuma gider🥺
Eski sevgilim olarak güncellerim onu...
Yok artık insan bu yüzden ayrılır mı? Arar sorarım yoğun musun bir şeye mi canın sıkkın diye
Hoş 2 dk sonra değil heralde, beklerim birkaç saat...
Aramaya cevap verecek kadar müsaitse, 20 saniyeliğine sek bir şekilde yoğunum yazsa kâfi...
Benden başka yazanlar da vardır görmemiştir insanlık hali...
Yok paşam ben gelemem öyle şeylere, zaten o yüzden yanlızım 😂😂😂
Ne güzel asılıyorsun çocuğa
😅😅 mesleğim kendisine yürümek
Hahaha ne güzel burcun ne reis
Akrep
Vay üstad 😂
Ne üstadı
Akrepler ilişki üstadıdır. Ne söyleyeceğini bilir. Birgün bunu da açıklama ihtiyacı yaşayacağımı biliyordum.
Cilveli insanlarız doğru. Üstad diyince şaşırdım sadece.
Yok sıkıntı yok reis, mutluluklar dilerim.
Teşekkür ederim
kişiden kişiye değişir
Yazmam.
Yazmam