Sevgilim ile maddi durumlarımız aynı değil, komplekse giriyorum. Ne yapsam?

Maddi durumum kötü değil, kalitesiz bir hayat da yaşamıyorum. Fakirlik görmedim, ailemin durumu iyi fakat erkek arkadaşımın maddi durumu çok daha iyi, aynı seviyede değiliz ve zamanla kompleks yaşarım diye düşünüyorum. İki haftada yanımda 10 bin harcama yaptı yeme içme, alışverişe falan, ben yokken de harcama yapıyordur. Marka giyiniyor. Anne babası da o şekilde. Milyarder falan olmasa da maddi durumu benden daha iyi ve dışarı çıkınca ödetmiyor falan. Ben hep özel okullarda okudum, ailemin durumunun iyi olduğunu biliyor ama ben birey olarak fazla bir fırsata sahip değilim mesleğim ile. Öğretmenim, o mühendis. Babasının şirketi var. Evlerine gittim, marka şeyler hep. Bende de marka parçalar var fakat kazandığım maaş ile alabileceğim şeyler bir yere kadar. Ailemin de verecekleri bir yere kadar, sonuçta yaşım var. Babamın şirketi de yok yani. Üzerime mal mülk var ama kazancım fazla değil kısaca. O da farkındadır maaşımla fazla bir gelirimin olmadığının ama aile ve eğitimimden dolayı beklentide olmasından çekiniyorum. İlerde abartılı harcamalar yapamam sonuçta aldığım maaş ile habire, birikimim var ama o da bir yere kadar. Ailesinin de parasını yiyeceğimi düşünmelerini istemiyorum, sonuçta ben de çalışıyorum ama kompleks yaşarım gibi geliyor. Ne yapsam? O beni çok seviyor, ben de onu. Böyle şeyleri konuşmayı da hiç sevmem.

Sevgilim ile maddi durumlarımız aynı değil, komplekse giriyorum. Ne yapsam?
Cevapla