19 yaşındayım ne kız arkadaşım oldu ne normal arkadaşım yazın dışarı çıkınca sevgilileri görüp üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Kızlı erkekli grupları görünce üzülüyorum ve eve gidip ağlıyorum herkes ne güzel kızlarla konuşup egleniyor kimse bana demesin bunlar önemsiz şeyler değil önemli 19 yaşında bir erkek kız arkadaşı olmaması kuz ortamı olmaması ciddi bir sorun yazın millet ne güzel denize sahile heryere bense evdeyim bakım yapmıyorum çünkü yapsamda bşley değişmez kızlar artık hepsi bakımlı güzel ve zaten aldıkları ilginin haddi hesabı yok ben hayatı kaçırdım biliyorum sizce artık ne yapmalıyım?

19 yaşındayım ne kız arkadaşım oldu ne normal arkadaşım yazın dışarı çıkınca sevgilileri görüp üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla