19 yaşındayım ne hemcins arkadaşım oldu ne de kız arkadaşım oldu şuanda da hiç arkadaşım yapayalnız birsiyim nedendir szce?

üniversite okuyorum ciddi ciddi hiç kimsem yok ne kız hadi kızı geçtim hemcins arkadaşım bile yok dislaniyorun birini davet ettiğimde gel gezelim deyince red ediyor nedendir lise de de hiç arkadaşım yoktu ciddi cevap verin lütfen çok üzülüyorum

19 yaşındayım ne hemcins arkadaşım oldu ne de kız arkadaşım oldu şuanda da hiç arkadaşım yapayalnız birsiyim nedendir szce?
Cevapla