19 yaşımdayım yalnızım arkadaşım yok?

Arkadaşlar çevremdeki insanlar çok kendini beğenmiş ben ne kadar iyi davransam ondan bile anlam çıkarıyorlar kimseyle görüşmüyorum onlara yazınca da bana mesaj atma tenezzülünde bile bulunmuyorlar sürekli evdeyim bunalıma girdim etrafımdaki insanlar hep zayıf benimde çok bı kilom yok boyum 170 kilom 70 kilo verdikten sonra dışarı çıkıp herkezi şaşırtmak istiyorum bu yüzden de en azından bı hava almaya gitmiyorum ama iradem yok hemen bozuyorum diyeti napicam ben bilmiyorum

19 yaşımdayım yalnızım arkadaşım yok?
Cevapla