18 yaşındayım ama tek bir tane dahi arkadaşım yok napicam böyle?

Olm tek yalnız ben miyim ciddili hiç arkadaşım yok burada yazıyorlar hiç arkadaşım yok diye ben diyorum benimde yok konusak tık geri dönmüyorlar bunlar hava olsun diye mi yazıyor bu soruları çünkü benim tek bir tane bile yok hiçlik nedir bilirmisiniz o hesap...
18 yaşındayım ama tek bir tane dahi arkadaşım yok napicam böyle?
Cevapla