18 yaşındayım, hiç arkadaşım yok. Sorun bende mi̇?

18 yaşındayım ve hiç yakın diye bilceğim takılıp gezip dolaşa bileceğim arkadaşım ve çevrem yok yalnızlıktan çok sıkıldım ve etrafımdakiler arkadaşlarıyla gezip eğlene biliyorken ben niye yapamıyorum bendemi sorun acaba
18 yaşındayım, hiç arkadaşım yok. Sorun bende mi̇?
Cevapla