22 yaşındayım bu zamana kadar sadece bir tane sevgilim oldu lise ergenlik döneminde :( yaşıtlarımın hep sevgilisi var benim niye yok :((?

kıskanmıyorum herkez mutlu olsun ama insan belli yerden sonra sevmek sevilmek değer görmek istiyor niye benim sevdiğim beni seven birisi yok :( iki kişiyle görüştüm tam olacak bu sefer dediğim zaman sürekli bir engel çıkıyor beni istemiyorlar hiç özgüvenim kalmıyor kendimde eksiklik arıyorum sürekli acaba bende ney eksik diye ve daha kolay kolay bir kıza yaklaşamıyorum kolay kolay birinden hoşlancak bir yapımda yok ama ben ne zaman birine yaklaşsam beni istemiyorlar ve bu durum beni çok üzmeye başladı artık :(
22 yaşındayım bu zamana kadar sadece bir tane sevgilim oldu lise ergenlik döneminde :( yaşıtlarımın hep sevgilisi var benim niye yok :((?
Cevapla