Arkadaslar her kavgada yazma bana konusmayalim dedim cok pismanim bu sefer tamam istedigin olsun dedi gitti normalde yok oyle konuscaz derdi napcam ya R yaptim ozur diledim fayda etmedi :((
Her tartışmada "bitti, yazma, konuşmayalım" dediğim sevgilim tamam dedi. Ne yapacağım şimdi?
Böyle insana gerçekten uğraşılmaz demek ki gerçekten bitirmek istiyorum seni kaybetme korkusu yok seni gerçekten kaybetme korkusu olsaydı böyle bir şey söylemezdi
R yaptığın hâlde dönmüyorsa gerçekten bıçak kemiğe dayanmıştır. Haklı da. Sen seni her kavga da iten insana ne kadar koşabilirsin? Sen egonu şişirmişsin bir güzel ama bunu karşındakinin egosunu kırarak yapmışsın. Bundan sonraki ilişkilerinde bunu yapmazsın artık bu geçti.
Gercekten çok fazla iyi birisi , her konusmada yazma bana konusmayalim dedim hep idare etti icini biliyorum sacmalama artik napiyosun dedi hep. ama bu sefer sebepsiz yazma bana dedim bu seferde oylemi dedi 2 kez sordu oyle dedim tamam istedigin olsun yazmam konusmayalim dedi gitti ozur dilerim dedim boyle diyince yapamam dedim dil doktum iyi geceler dedi yoruldum artik surekli yazma demenden dedi