Artık konuşmayı kesmem en doğrusu mu?

Üni okuyorum 2aydır okuldayım ne yazık ki arkadaş çevrem oluşmadı henüz. 1ay önce okulda hemşerimi buldum üstelik aynı ilçeden çıktı. 1aydır onunla takılıyordum fakat kızın sınıfta diğer arkadaşları var 2kızla çok samimi aynı yurtta kalıyorlar diğer arkadaşi kızı benden uzaklaştırmaya çalıştı başardı da. Avmye gittiler nezakaten davet bile etmediler. Geçen sınıftaydım kıza durumu anlattım diğer arkadaşin sanırım benden rahatsız benden dedim inkar etti sınıfta beni gördü görmezden geldi dedim tanımamıştır dedi sırf savunmak için sonra ders başlayacaktı kız bana otur bu sırada dedi yanıma gelecek sandım diğer iki arkadaşıyla 3ü önüme oturdu yaptıkları iyilik değil mi sizce artık konuşmayı kesmem en doğrusu değil mi
Artık konuşmayı kesmem en doğrusu mu?
Cevapla