Bu konuşmayı kesme nedeni mi yoksa akışına mı bırakmalıyım?

Şöyle bir hafta önce biriyle konuşmaya başladım. Görüştük iyi geçti görüştükten sonra çevrimiçi olmasına rağmen cevap vermiyor. Ya da gece saat 2 ye kadar sürekli çevrimiçi gece gece kiminle konuşabilir? Acaba ben mi çok ilgi istiyorum diye düşünüyorım ama tanışmanım ilk zamanlarında daha fazla konuşmamız gerekmiyor mu ben onunla tüm gün konuşmak istiyorum. Buluşalım diyor sizce buluşmalı mıyım?
Bu konuşmayı kesme nedeni mi yoksa akışına mı bırakmalıyım?
Cevapla