Tartıştık diye cevap vermeyen sevgilime ne yapabilirim?

Sevgilimle tartistik bana hiç saygsizica konusmadi sadece ilgisizdi bende biraz büyüttüm üstüne çok fazla gittim durmadan yazdım aradım. Bunaldım sorunlarım var kimseyle konuşmak istemiyorum dedi. Annesiyle de konusmuyormus. Sarıldık öptü seviyorum özledim ama sorunlarım var hangi biriyle ugrasayim dedi bana. Sonraki günler yine ısrarla yazdım ettim yine cevap yok hicbiyerden çıkarmıyor

Tartıştık diye cevap vermeyen sevgilime ne yapabilirim?
Cevapla