Sorumu okuyup düşüncelerinizi söyler misiniz?

Merhaba arkadaşlar öncelikle ben instagramdan aynı şehirde yaşadığım bir erkekle tanıştım bundan aylar önce ve o mesaj attı baya konuştuk samimileştik ve kanım çok ısınmıştı köyde yaşıyordu ve şehirde bir kuaförde çalışıyor okumayı bırakmış daha sonra bizim komşumuz var ona benim resmimi göstermiş o da burada yaşadığımı söylemiş evimizi göstermiş ve benim biraz kilo problemim olduğu için buluşmaya çekindim kilo vermek için çabalıyorum bulusmadik yani hiç ve bana beni çok sevdiğini söyledi bende ondan hoşlanıyorum her zaman dile getiriyor sevdiğini bu durumu anneme anlattım ama annem tepki gösterdi davul bile dengi dengine dedi ben hala okuyorum bu arada o yüzden onu biraz tersliyorum şu sıralar aşırı arada kaldım napmam gerek onu seviyorum ama annem mutlu olamazsınız ilerde diyor okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sorumu okuyup düşüncelerinizi söyler misiniz?
Cevapla