Allaha dua ederken hayatıma girmesini istediğim insanın hem fiziksel hem karakter özelliklerini de sayıyorum. Ayıp mıdır?

Böyle uzun uzun dua ediyorum teker teker özelliklerini söylüyorum kalbim küt küt ediyor ve şuana kadar yani 21 yasindayim henuz karsima hiç kimse cikmadi.
Arkadasim boş iş diyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Sagolun goruslerinizi okudum
Allaha dua ederken hayatıma girmesini istediğim insanın hem fiziksel hem karakter özelliklerini de sayıyorum. Ayıp mıdır?
Cevapla