AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
173Cevap
Benim evlenecegim kiz dövmeli olmalı :)))
küçük bir dövmemi yoksa heryeri dövme içindemi olacak? :)
Farketmez kucuk dovme yaptirdigi an gerisi gelecegi icin hic problem yok :)
Karakterli olsun yeter. Güzel olmasına bile gerek yok ben sevdikden sonra.
Bakire, aile terbiyesi almış, anne baba nedir bilen biri olmalı
www.canakkaleciftligi.com/Resim/Ziyaret/Kuala.jpg
Kuala gibi olmalı
Hadi everestin zirvesinde seks yapalım dediğim de tamam desin.
çılgın kız istiyorsun yani :)
Yeniliklere açık olmalı ;)
elbette :)
emel sayın gibi yüz ve fizik ve kibarlık.. ayrıca samimi dindarlık tercih sebebidir
emel sayın çok hanımefendi bir kadın anne olsaydı çocuğunu kendisi gibi ağırbaşlı saygıdeğer bir birey olarak yetiştirirdi eminim :)
kızı olaydı napar eder alırdım araştırdım da yok galiba kızı
emel sayınılamı evlenecektin :)
valla benim dönemime denk gelseydi hertürlü.. şu an bile düşünmüyor değilim :D
ula*n her b*ok u yiyin sonra soyle istiyom boyle isyiyom deyin
katılıyorum :))
Noktalı yere ne yazılırsa yazılsın. Noktadalardaki değil alınlardaki çıkagelir ^_☆
Ne olacağını bilmiyorum ama ne olmayacağını iyi biliyorum...
hakiki edep nefsi terketmektir. Nefsini yenen bir hatun bulursam basacağım nikahı ağa
Bence eic bu :)
bende nefsini yenen bir adam bulursam basacam nikahı ama yook aga napçaz büle beaa :)
valla ben nefsimi yendim bu insan neleri görüpde neler yapmadı ah buluşamuyoruz ya :/
Kiskancküfürbazsert olmali
adamım ya aynen öyle olacak godummu oturtacak bee :)
Canimsin :) <333
Aşk insanı olmalı, mutfakta aşçı, yatakta yanardağ gibi,
İnançlı anlayışlı temiz yüzlü aile kavramına önem veren birisi olsun
yaw o kadar kim anlatacak şimdi...
iyi sus o zaman sen...
kes yelloz senin gibi olmasın da...
Bekarlık sultanlıktır bunu anladım ):
ewt kimsenin kahrını çekmiyorsun :)
aynen öyle :) ilerdede evlatlık alıcam zaten
tek başınamı büyüteceksin çocuğu :)
evet ilerde biryerlere gelirsem varımı yoğumu ona bırakırım :)
çok düşüncelisin :)
sağol :)
Yatağımı ve çocuklarımı emanet edebileceğim kişi olmalı!
Erkek olsam bakire isterdim. Eşim bakir değilse büyük bir dert etmezdim. Dürüst ve sevgi dolu olsun isterim...
@Nehir61 burdayim vuvuf
aa marul burayada gelmiş :)
benim gibi olsa yeter
Durust guvenilir olmali :))
bir erkekte bulunmayan iki şey :)
Evet malesef :)
benim evleneceğim kız. dürüst imanlı namuslu ahlaklı olmali
Benim evleneceğim erkek, sevdiğim kişi olmalı..
İnsanlıktan nasibini almış olmalı
doğal olmalı. Samimi olmadı mı ne olsa boş.
keşke herkes doğal olsa samimiyete karşılık samimiyetsizlik görünce insan samimi olmaktanda vazgeçiyor
Aşık olduğum biri olmalı
Asil olmalı, güçlü olmalı, herkese yüz vermemeli
sana aşıksa ve seviyorsa kimseyle konuşmak istemez ki
Her kız öyle değil ki. Özellikle facebook, twitter, instagram kullanıp her erkeğe cevap yetiştiren bayanlar var görüyoruz yani.
o dediğin sitelerde herkesle arkadaşlığı varsa uzak durcan zaten :)
Huzur veren biri olsun
aşkta huzur yoktur malesef
Boooh
Benim evlenicem kız aklımı onda bırakmamalı...
kaçan kovalanır oynamasın diyosun :)
Bakire istemiyorum
neden?
yatakda istediğimi yapsın dış hayatta her istediğini yapayım bukadar basit
düz erkek mantığı
dürüst olmaya çalışıyorum kimsenin gözünü boyama derdim yok
dürüstlük güzel bişey tabe
mesela yaramazlık içindeyim şu an
çıkardım kurşun askeri oynuyorum video güzel napiiim
kültürlü bilgili bir kız istiyorum
Oyyy oyyy boşver bana kalsın iç çektim resmen :D
:D peki
bana sımsıcak, başkalarına buz gibi olmalı
oda senin sıcaklığına bağlı sen soğuk oluyorsan oda soğuyor
ben evleneceğim kızı bulsam alev alev yanarım onunla ama bulamadım
kısmet bulursun bir gün :)
umudumu kestim ama bakıyrum işte
bak yine belki bir köşeye sinip bekliyordur :)
edepli olmalı hayalı olmalı çarşaflı olmalı dindar olmalı sadakatli olmalı
hmm olur inş. :)
+1 👍👍👏👏
şu eksileyen arkadaşın düşünce yapısı çok geride yazık umarım ilerletebilir
niye geride çarşaflı deyince herkes saygımı duymalı? yaa ewt deyip alkış tutamaz ya kimse. ben vermedim o eksiyi ama böyle dediğin için bir ekside benden ;)
sıkıntı yok en büyük eksiği ahirette alacaksınız sıkıntı orda :/ ALLAH hidayet versin hayır saygı duymalı çarsaf düşşmanlığı ile kimse birşey kazanamaz çarşaf düşmanlıgı demek ALLAH düşmanlıgı demektir ALLAHIN düşmanlarının sonunnuda hazin oluyor haliyle:)
sen kimsin de kendini allahın yerine koyup bizi yargılıyorsun be ademm asıl sizler yanacaksınız çatır çatır dindarlık adı altında yemediğiniz b*k kalmadı körmüyüz? değiliz yeyin birbirinizi.
ay yazık ya ALLAH yerine yargılamak dedi yuh artık daha neler hüküm bellidir ALLAHIN hükmünde bu yazılıdır yoksa bir şüphenmi var hayırdır ne yemişiiz galiba işid filan sanıyorsun kafanda dogru çünk din hakkında birşey bilmiyorsuunz :D burada bribirnizi yiyn sizlersiinz biz değiliz :D
beyin gitmiş sende :D
yok kardeşim ne alaka birileri hidayet bulucaksa ben buraya saatlerce yazarım onun bunu lafına kanmayın herkesin dini imanı kendine siz bu şekilde çıkışarak yanlış yapıyorsuunz hepsi bu
Arapmisin niye carsaf?
çarsaf için arap olmak gerekmiyor 2li tartışmayada girmek istemiyorum inancım gereği böle olmasını isterim diyorum? ben sana soruyormuyum amerikalı gavmurusun neden mini giyiyorsun diye? sen bana kalkıp niye çarşaf dersen bende sana derimki peygamber efendimizin hanımları vede tüm peygamberlerin hanımları sahabelerin vede tesettürün aslı olduğu içindir güzeldir
Kapanmak farkli bisey carsaf farkli bisey normal basortu takarsin vucut hatlarini belli etmicek sekilde giyinirsin saygi duyarim ama kara carsaf yok kuranda. ulkeyi araplastirmanin geregide yok canim akskdjdkdkdkdkdkdkkd
hayırdır müctehid filanmısın hadis bilgin fıkıh bilgin nekadar ya da hangi mesheptensin sana sorıyım 4 ehli sünnet meshebnin tesettür hakkındaki görüşleri nedir bunları okudunmu? kapanmak farklı birşey çarşaf farklı birşey yuhhh cahillliginden bukadarı. D sence çarşaf vucud hatlarını belli ediyormu hayır? cezvedicimidir hayır ALLAHın emirlerine en uygun olanımıdır evet nedenmi peygamberlerin hanımlarıda ümmetindeki kadınlarda böle kapanırdı kapanmayı haşa Peygamberden dahamı iyi biliceksin dindarlaşmak demek araplaşmak demek değil. dinin emri ALLAH için canım okey?
sevsin bir parça yeter
sadık eşine evine bağlı olmalı
Bakir
tb ederim hemcinsim olarak bunu söyleyen tek kişisin :))
Valla dogrusu bu yok sadik yok baska bisi bunlar hep yalan seyler bugun sadik yarin degil durum bu en net bakor olmasi bence 😄😄😄
ewt erkekler çok değişken yapıya sahip işlerine nasıl geliyorsa 180 derece dönebiliyorlar
Ayyneen
Beni herşeyimle kabul etmeli.
sadece insan olmalı başka birşeye lüzum yok ;)
allah korkusu olan vicdanlı bir insan :)
aynen aynen zaten allah korkusu ve vicdanı olmayınca insan olmuyo o ;)
aynen :)
Benım Evlenecegım kız KIZ olmalı
Onu seveyim bana önem versin beni anlasın yeter.
can olmalı ömür olmalı herşeyim olmalı
Farklı ve özel olmalı
Ahlakli ve terbiyeliyse gerisi teferruattir
hanim hanimcik olmali...
Hanım hanımcık, ağır başlı ve sevinmli :)
Cok negatif konusmussun demissin yok güvenilir yok yok durust yok yok o olmaz var kardesim niye sallama yoluyla cevap veriyosunuz?
ewt niye sallıyonuz len benim sorumu?
Sen yaziyoeun sen ;)
ne yazdım ben :)
Herkese durust erkek kalmadi falan yaziyosun
sen benimi takip ediyorsun? ne düşünüyorsam ya da görüyorsam onu yazıyorum ben
Nwyini takip etcem kizlarin yorumlara baktim 3 4 tanesine hepsini aynisini yazmissin. Dunya senin etrafnda donmuyor
canım ne isterse onu yazarım sanane :D
Niye saldiriya geciyosun ki kotu bisey mi yazdim
baya hesap soruyorsun
Hala ne diyo bak seni tanimiyorum senle ilgin yok hesap falan da sormuyorum yazmiyorum da iyi aksamlar diliyorum
sanadaa :)
benim evleneceğim adam Fenerbahçeli olmalı :)
Beşiktaşlı olur inşalla
bir galatasaylı olarak bunu kınıyorum :)
İsmi N ile başlayıp İ ile bitmeli misal ;)
nihai bir isim yok bulamadım :D
İşte o şahsına münasır biri :)
ehe peki :)
Başörtülü olsun :X
Ajksskskdkkdkd
çarşaflı olmalı bence :D
İstanbul gibi olmalı
fethi zor fatihi tek :D
çok klasik oldu bu :)
adım fati mk ne yapım en uygun laf bu :D
tamamda mk olmadı ;) çok ayıp deme öyle şeyler fatih :)
bende diyom adımı nerden biliyyo :D :D
zekilik böyle birşeyy :D
ne be bir anlık dalgınlıgıma gelmiş D:
Kişilik sahibi olsun yeter
Yüzümü kızartmasında güldürmesede olur..
Kimseye vermemiş olmalı
bir dişi olmalı laksddffd
Benim olmalı
aynen
I
Evlenecegim erkek o olmali
:D ewt öncelikle erkek olmalı :)
nefesci tayfayı göremedik :D
nasıl görmedin 2-3 kişi çıktı :D
aa atlamışım deme k :D
hahah :D tabi ya
Kendimi erkek hissettiğim gün cevaplıycam :D
kızlarada sordum ki :)
Zengin olsun bana bakabilsin :D
vayy :D
Ne vayy siz isteyebiliyorsunuz bende isterim cinsiyet ayrımcılığı yapmasın kimse !
kendini ezik gibi hissetmicekmisin peki :D
Paraları sayarken karıştırırsam ezik gibi hissedebilirim birazda geri :D
güçlü otoriter olmalı
erkekler buna katlanamıyor ezik ve aptal istiyorlar ;)
ben tam tersine akıllı beni yönetecek kadın istiyorum
Huu huuuıı :)