• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Benim evlenceğim kız... olmalı? noktalı yere ne getirirsiniz baylar?

kırmızıkalem1
kırmızıkalem1 Takip Et
Xper 5 Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
ya da benim evleneceğim erkek... olmalı? noktalı yere ne getirirsiniz bayanlar?
Benim evlenceğim kız... olmalı? noktalı yere ne getirirsiniz baylar?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Getir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • OnlinePsikolog
    OnlinePsikolog Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 46%
    +1 yıl

    Ben açık açık söyleyeyim. Ben görünüşe önem vermiyorum diyenler yalan söyler. Ben kimseyi kandıramam. Ben fiziki görünüşünü önemsiyorum sanırım fazlasıyla önemsiyorum. Hiç kimse de dışını beğenmediğinin içini merak etmez. Gelelim soruya.

    Fiziki olarak:
    Doğal sarışın olursa harika olur olmazsa da saçlar sarı ve kahve tonlarında olmalı :)
    Gözler yeşil veya yeşile çalan ela olmalı, yeşil gözlerde huzur buluyorum.
    Uzun boylu ve boy kilo ideali varsa harika olur :)
    Yüz güzelliğini fiziki güzelliğinden üstün tutarım her zaman ;)

    Karakter olarak:
    Yalandan nefret ederim kesinlikle afedersin ağzına s... bilse bana doğruyu söylemeli.
    Sevebileceğim ve beni sevebilecek birisi olmalı
    Her şartta ve koşulda yanımda olabilmeli.
    Sadakat çok önemli, aldatılmayı kesinlikle hazmedemem.
    Oturmasını kalkmasını, nerde ne konuşacağını bilmeli.
    Allah inancı ve korkusu olmasını isterim açıkçası
    Ban saygı ve güveni de varsa bir ömür baş tacı ederim onu ;)

    3
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      eline sağlık içimi buraya dökmüşsün resmen :)

      Yorumla
    • OnlinePsikolog
      OnlinePsikolog
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Toruko
    Toruko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kız beni çok sevmeli. Ama tabi bu hususta annemi geçemez o ayrı :D Onun dışında iyi yemek yapmali. Ama yok ya annem kadar güzel yapamaz. Temiz olmalı evimiz her daim. Ya annem kadar temiz olmazaki o. En iyisi şöyle diyim ben ; annemi her hususta geçebilecek biri olmalı. (Evde kaldı)

    1
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      kendin cevap vermişsin :)

      Yorumla
    • Toruko
      Toruko
      +1 yıl

      Aynen öyle :D

      Yorumla
  • depresif_kızce
    depresif_kızce Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl

    Benim evleneceğim erkek güvenilir, terbiyeli, espirili, anlayışlı, mütevazi, inançlı, kibar ve olgun olmalı. Sanırım bunlar tek kişiye ait özellikler olamaz hehe :D

    7
    28 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      imkansız. benden biliyorsun canım :D

      Yorumla
    • 4teşlı
      4teşlı
      +1 yıl

      imkansız yoktur sadece basaramayacağını düşünenler vardır. (imkansız)

      Yorumla
    • 4teşlı
      4teşlı
      +1 yıl

      yanı demek istediğim varsayalım ki buldun böyle birisini o sana bunları verebiliyor peki sen ona bunları verebilcekmisin? insanlıgın tümünde ki eksiklik bu hep istiyolar ama karsılayabiliceklermi?

      Yorumla
    • kaşaradam
      kaşaradam
      +1 yıl

      Bir ton'da kömür ister misin üstüne.

      Yorumla
    • cglryvz1907
      cglryvz1907
      +1 yıl

      Bir kere espirili ve terbiyeliyi at benden yarı kibar yarı odunum :)

      Yorumla
    • cglryvz1907
      cglryvz1907
      +1 yıl

      Gerisi var bende :)

      Yorumla
    • acemibalık
      acemibalık
      +1 yıl

      açılın ben doktorum

      Yorumla
    • etemankara06
      etemankara06
      +1 yıl

      O burada :p

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      sakiin :)

      Yorumla
    • EnderKslk
      EnderKslk
      +1 yıl

      Yaşamının her anında olmasa bile o şekilde yaşamaya çalışanda vardr tabikii

      Yorumla
    • luke33
      luke33
      +1 yıl

      Arkadaşlara benden bahsettiğin için teşşekür ederim.

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      :D çok güldüm size ya

      Yorumla
    • KatolikPapaz
      KatolikPapaz
      +1 yıl

      Yemek yapıp, camasır yıkayıp, ütü de yapsın mı?

      Yorumla
    • kosmokos
      kosmokos
      +1 yıl

      En baba yorum @luke33 'ün :)

      Yorumla
    • Osmanlıgencı
      Osmanlıgencı
      +1 yıl

      Saydıkların tip yok bence onuda ekle çünkü yukarda saydıklarının fazlasından daha önemli emin ol gördüm yaşadım biliyorum

      Yorumla
    • depresif_kızce
      depresif_kızce
      +1 yıl

      Biliyorum kırmızıkalem1 haha :)

      Yorumla
    • ifouryou
      ifouryou
      +1 yıl

      Yüzde 70 bende var ama yetmiyor... hep daha fazlasını istiyor kadın milleti

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      sadece kadınlar değil erkekelr içinde geçerli herkes karşılıklı daha fazla şey istiyor

      Yorumla
    • OnlinePsikolog
      OnlinePsikolog
      +1 yıl

      Valla istediklerin çok da imkansız şeyler değil ama işte bunların olduğu insanın da sana karşı bir şeyler hissedebiliyor olması lazım ;)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      duyuyomusun kanksçım :)

      Yorumla
    • SirJanValek
      SirJanValek
      +1 yıl

      İstedikleri bu değil ki, lafta bunlar.

      Yorumla
    • AltezzaMio
      AltezzaMio
      +1 yıl

      inanç harici uyuyor biliyormusun? deistim

      Yorumla
    • kölecik1988
      kölecik1988
      +1 yıl

      böyle erkeğinde kıymeti bilinmmiyor zaten

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Birçoğu var bende :O :D

      Yorumla
    • Erdemhali
      Erdemhali
      +1 yıl

      Beni çok sevsin

      Yorumla
    • 1STANBLU34
      1STANBLU34
      +1 yıl

      Yalan söylüyorsun tipine verdiğiniz önemi saymamışsın

      Yorumla
    • xxxkelebekkk
      xxxkelebekkk
      +1 yıl

      aywahh.. evde kaldın be canmm :DD

      Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      23 yasindayim boyle bir model gormedim aynisi kizlar icinde gecerli ayri hepiniz tipe onem verenlerdensiniz zahmet edip bu kadar seyi yazmana gerek yoktu zaten zenginligini yazmayida unutmussun. d

      Yorumla
  • cınlama
    cınlama Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl

    Kitap okusun zeki olsun bide islama hakim ve uygulayan :)

    7
    3 Yorumla
    • dentist79
      dentist79
      +1 yıl

      +birrr :))

      Yorumla
    • cınlama
      cınlama
      +1 yıl

      Bana desinki limonun faydası şu.. bugün şu ayette şunu anladım sence desin bir kitap önersin içeriğini bahsetsin okuyayım evimizin bir odası kitab okuma ve ibadet odası olsun :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      çok okur yazarsın belli :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

40

Cevap

171

Cevap

  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Bakire olsun mümkünse

    Şimdi derler sen bakirmisinde bakire istiyorsun.

    Değilim ama bakire istiyorum ya da bakire demiyek hiç cinsel münasebet yaşamamış kız diyelim

    14
    10 Yorumla
    • AguaDeLaVida
      AguaDeLaVida
      +1 yıl

      merak ettim neden bakire bir kiz istiyorsun?

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      @AguaDeLaVida özelimi paylaşmak zorunda değilim.

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      bulacağına inanıyormusun

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      Bulmazsamda evlenmem giderim cocuk esirgeme kurumundan evlatlık alırım.

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hiç zannetmiyorum :)

      Yorumla
    • blueman_
      blueman_
      +1 yıl

      neden bulacağına inanıyor musun diye sordun? Hiç bakire yok mudur? Herkes yapmış mıdır yani? Şahsen ben bakirim ve bakir eş istiyorum son zamanlarda da çok kafaya taktım aradığım gibi birini bulamam diye takıntı haline getirdim...

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      bence iki tarafta eşit olmalı bakir olmayıp bakire istersen burada kadını küçük görmüş oluyorsun senden daha aşıda bir yerde tutmuş oluyorsun haliyle bunuda hiçbir kadın kabul etmez.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      Ya bir susun yorum yaptıma pişman etmeyın ya

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      yorum yapmasaydın madem ;)

      Yorumla
    • mnyk1983
      mnyk1983
      +1 yıl

      Bakire olmadigin icin bakire bir kizla evlenemezsin. Istesende evlenemezsin. Evlendigini bakire sanabilirsin ama evlendigin bakire olmayacaktir.

      "Nûr (*) Sûresi - 3 - Zina eden erkek ancak, zina eden veya Allah’a ortak koşan bir kadınla evlenir. Zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya Allah’a ortak koşan bir erkek evlenir. Bu mü’minlere haram kılınmıştır."

      Yani Romeooo, sen bakire degilsin ve emin ol, evlendigin insan asla ve asla bakire olmayacak. Ancak sen onu bakire sanacaksin. Ne demek istedigimi kutsal kitabi okuyarak ogrenebilirsin.

      Yorumla
  • norajj
    norajj Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    O değil de soruya erkeklerin "bekaret" cevabını verirken, kızların tamamen "kişilik" özelliklerine önem vermesi sorunun can alıcı noktası galiba :)

    2
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      biz duygusalız onlar maddiyatçı :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      kızların hepsi bişeyi unutmuş bazıları haric yakısıklı yazmayı unutmuşlar

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      onuda ben yazayım o zman yakışıklı da olsun :D

      Yorumla
  • red_hat
    red_hat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bakire olsun diyenler bacak arasindan daha onemli seylerde var umarim bakire ama karektersiz biriyle evlenirsiniz!!!

    6
    8 Yorumla
    • red_hat
      red_hat
      +1 yıl

      Ay cok ciddi oldu dur bir guliyim aksjsjsjsjsjsjsjsjsk

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      içimden geçenleri sen söyledin :)

      Yorumla
    • KEZBanE
      KEZBanE
      +1 yıl

      bakireliğini evlenmeden ona buna peşkeş çeken kişiden daha karaktersiz birini göremiyorum... bir kadın bir anne olarak.

      Yorumla
    • red_hat
      red_hat
      +1 yıl

      Kalp kalbe karsiymis knk aksksks

      Yorumla
    • red_hat
      red_hat
      +1 yıl

      Canim sen karakteri cok yanlis anlamissin @KEZBanE

      Yorumla
    • taslicali
      taslicali
      +1 yıl

      Karakter onemli ama bakire olmasi soyle onemli herkesle her halti yemis sonra bize gelmis nebileyim Allah gostermesin diyorum bakire olmasa gozumun onunde ustunde adamlar falan dusunurumsanirm

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      erkekler içinde biz aynı düşüncez ona bakarsan biz insan değilmiyizz :)

      Yorumla
    • Sonmermi
      Sonmermi
      +1 yıl

      @red_hat senb bir meleksin :)) dsafsad

      Yorumla
  • öylesine1nick
    öylesine1nick Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim evlenecegim adam durust, sadik, espirili, zeki. sepmatik vs vs vs.. olmali :D daha cok sey sayabilirim :D kisacasi adam gibi adam olmali beee :D

    1
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      aynen be helal olsun :)

      Yorumla
    • öylesine1nick
      öylesine1nick
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Nobleblood35
    Nobleblood35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Biriyle evleneceksem ona aşık olmam lazım. Gerisi teferruat zaten :)

    3
    4 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ewt aşk önce geliyor :)

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      sizin sordugunuz soru mantik evliligine giriyor. Ask evliliginde karsimizdaki kisiyi herseyiyle tum benligiyle kabul ederiz.

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ben sevince değiştirmeye çalışıyorum bende aşkla mantık karışmış o zamansa :)

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Aynen ;) adami rahat birak

      Yorumla
  • ForeverAction
    ForeverAction Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kız benimle aynı düşünüyor olmalı ve birbirimizi tamamlamalıyız.

    1
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      güzel cevap :)

      Yorumla
    • ForeverAction
      ForeverAction
      +1 yıl

      Kalbimden geçenler bunlar :)

      Yorumla
  • profit
    profit Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    burdaki biçok sorma özürlü gibi zekasını kullanamayan olmamalı. otunu çöpünü her haltını burada afişe edenlerden olmamalı... yobaz bağnaz olmamalı

    3
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      burdan birilerine laf attın sanırım :)

      Yorumla
    • profit
      profit
      +1 yıl

      birilerine değil hmen herkese...

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      aşırıya kaçmayacaklar bu kızlar diyorsun peki :)

      Yorumla
  • paLOVEra
    paLOVEra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    benim evleneceğim kız, arkamı döndüğümde kafam zerre kadar soru işareti kalmayacak bir kız olmalı. gerisi fasa fiso.

    8
    0 Yorumla
  • qu-eeN
    qu-eeN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Allah korkusu olsun
    bana güven versin
    onun yanında kendimi güvende hissedeyım
    190 boylarında olsun gamzeleri çok olsun
    gülüşü güzel olsun çok mu şey istiyoruz :-)

    3
    5 Yorumla
    • cınlama
      cınlama
      +1 yıl

      Çüşümüz sen 2metre boyundasın ozaman :)

      Yorumla
    • qu-eeN
      qu-eeN
      +1 yıl

      Ben 170 erkek dedigin uzun olacak

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      az bile bence biz ki kusursuz bir cinsiz :)

      Yorumla
    • qu-eeN
      qu-eeN
      +1 yıl

      @cınlama aynen öyle az :-D diğer maddeleride düşüneyım

      Yorumla
    • cınlama
      cınlama
      +1 yıl

      Az bile diyen ben değilim soran :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Millet bekaret istiyor :D dış görünüş önemli değilmiş demek ki

    3
    6 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      yüzüne bakılmıcak gibide olsa bakire olsun yeter diyollaa :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gorunuse gore oyle canim. bunlar icin elletsin elletsin zari kalsin oyleleri müstahak

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      Dışı güzel olmayani içini kimse merak etmiyor madam...

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      ... olmayanın*...

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      daha beteri müstehakta sölemiyim şimdi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      herkes hak ettiğini yaşar canım kim ne derse desin :)

      Yorumla
  • selchulk
    selchulk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Valla 3 arkadaş düşündük ve sonuç olarak dürüstlük samimiyet ve içtenlik olarak karar kıldık bunlarıda bir potada eritirse ortaya normal bir insan çıkıyor. Sonuç olarak gözümüz yükseklerde değil gençler her yola açığız.

    2
    0 Yorumla
  • evernever
    evernever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    senin gibi hukukçu olmalı ama benimki Ankara hukukta naabbeerr :D

    1
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      edirnenin suyumu çıkmış :D

      Yorumla
    • evernever
      evernever
      +1 yıl

      diyarbakır hukuk olsa o orda oldugu için benim gözümde en iyisi o olurdu :D

      Yorumla
  • LacosS
    LacosS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevsin Kafamız uyuşsun iyi anlaşalım yeter bakir olmuş olmamış ne farkeder.

    2
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      helal olsun diyorum

      Yorumla
    • LacosS
      LacosS
      +1 yıl

      Eywallah

      Yorumla
  • bsraszgn
    bsraszgn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Benim evlenecegim erkek kesinlikle saygılı güvenilir ve sadık olması gerekir. Gerisi gelir zaten

    1
    6 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      bu saydıklarını tek bir kişide bulmak çok zor :(

      Yorumla
    • bsraszgn
      bsraszgn
      +1 yıl

      Yok ya bulursun. Ama onlari da büyük ihtimal sen begenmezsin genelde öyle oluyo :D

      Yorumla
    • KEZBanE
      KEZBanE
      +1 yıl

      var var @bsraszgn korkma sen temiz ol yeter...

      Yorumla
    • bsraszgn
      bsraszgn
      +1 yıl

      Bencede vardır yaa @KEZBanE

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ewt benim için tip biraz önemli :D

      Yorumla
    • KEZBanE
      KEZBanE
      +1 yıl

      var emin olun diosam vardır bir bildiğim haybiyeden konuşmam... sadece gayeleri okuyup bir işe başlamak... sonra evlenmek olan temiz kalpli iyi uşaklar var. her bikini giyenin faişe olmadığı gibi her erkek te hovarda , ayran gönüllü değil.

      Yorumla
  • sparq
    sparq Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 39%
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kadın , takvada benden üstün olmalı edebinin güzelliği içinden dışına sirayet etmiş olmalı , bir gonca gül gibi narin ve güzel kokmalı , öyle olmalı ki ilk dikeni de bana batsın ilk mis kokusunu koklayan da ben olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • akrepkız
    akrepkız Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tam anlamıyla herşeyiyle "benim" olduğunu bilsin. Bakir olsa iyi olur yani birlikte yaşarız ilklerimizi ama olmasa da çokta problem değil karakteri oturmuş olsun ve güvenimi kazansin :)

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kız Osmanlı olmalı. Eski kafalı olmalı. Çünkü sadece bunlar kadir kıymet biliyor. Şimdiki yeni yetmelerin yetiştirdiği bir nesilden de hiçbirşey beklemiyorum açıkcası. Genelleme yapmak doğru olmaz ama istisnalarda kaideyi bozmaz. Teşekkür ederim, saygılar, hürmetler. :-D

    0
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      kadir oldunuzda kıymetmi olmadık? :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kendi adıma konuşmuştum gerçi emmeeee. :-D Gerçi doğru söylüyorsun bacım. Erkeklerde sütten çıkmış ak kaşık değil. Doğrudur doğru.

      Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Sadık, dürüst, ve iyi niyetli olsun, gerisi kolay..

    2
    0 Yorumla
  • mösyömarul
    mösyömarul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Inancli masum ve yüzü güzel olmalı. ..
    Başkaca bire isteğim yok

    1
    8 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      peki mösyö marul :)

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      Peki demek yetmiyor Madam. Bunu bir sipariş olarak algılamalisin uvufuf

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      tamam yemek sepetinden sipariş veriyorum marul :)

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      Aaaa olmaz because ben baktim oraya
      Kalmamış ellerinde. Artık böyle bir siparis gelmediğini ama istersem bana özel üretebileceklerini söylediler. Gel görki pire için yorgandan olamam. Hava soğuk. Battaniye kurtarmaz ibugyf6

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hahaha :) özel üretime söleriz onlar halleder siparişi yaz sen ben arıyorum :)

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      Tilkiye tavuk teslim etmem ben vhctsrsr

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      doğru bir karar oldu bu :)))

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      :ppp

      Yorumla
  • ekıbıngencı
    ekıbıngencı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Beni dinlesin yeter uygulamasin bile isterse sadece dinlesin

    1
    4 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hmm san hep tamam dicek yani :)

      Yorumla
    • ekıbıngencı
      ekıbıngencı
      +1 yıl

      Yani fikrimi söylerim ben sadece :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      fikir sölemek yine iyi karşındaki seni dinlemeye mecburmuş gibi davranmaman güzel :)

      Yorumla
    • ekıbıngencı
      ekıbıngencı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • josefconan
    josefconan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Musluman olmali. Tum iyi sifatlari icinde barindirir bu

    3
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      keşke her müslüman bütün iyi sıfatları barındırsa içinde

      Yorumla
  • BKaratepe
    BKaratepe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yanıma yakışır, kalbime yanaşır olmalı.. İç güzellik Allahın takdiri elbet olmalı da haliyle göz alıcı da olmalı

    1
    4 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      dışını beğenmediğimizin içini merak etmiyoruz

      Yorumla
    • BKaratepe
      BKaratepe
      +1 yıl

      Çok mu vicdansız olduk :D

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      bilemiyorum da ben öyleyimdir :D

      Yorumla
    • BKaratepe
      BKaratepe
      +1 yıl

      Zevkler ve renkler meselesi :)

      Yorumla
  • kosmokos
    kosmokos Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Dik duruşu olmalı, kendini ezdirmemeli, duygusal yönünü gizlememeli, aramıza sınır koymamalı. Özel hayatımızda rahat olmalı. Öte yandan kanaatkar, saygılı, güleç ve iyi niyetli olmalı. Ayrıca dini açıdan islam'a yakın olmalı

    1
    6 Yorumla
    • cınlama
      cınlama
      +1 yıl

      Diyosun :) gızz nerdeysenn çıkk ortaya :P

      Yorumla
    • kosmokos
      kosmokos
      +1 yıl

      @cınlama Alnıma yazıldığı an çıksın acele etmesin ^^

      Yorumla
    • cınlama
      cınlama
      +1 yıl

      Amin amin bencede acele etmesin :)

      Yorumla
    • kosmokos
      kosmokos
      +1 yıl

      @cınlama Bu arada bir şeyi unutmuşum. İyi yemek yapsın :D

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hmm daha çıkmasın şimdi kızlardan hevesimi alayım diyorsun :) ee aç ayı oynamaz demişler yemek şart :P

      Yorumla
    • kosmokos
      kosmokos
      +1 yıl

      Harbi diyorum bir kız mideme iyi baksın zaten tav olurum o derece yemeği seviyorum :)

      Yorumla
  • mavikalppp
    mavikalppp Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Allah korkusu olan hoşgörülü iyi kalpli ve mümkünse gamzeli :) gamzelerimizi yaristiririz artik ;)

    1
    0 Yorumla
  • tbstbs
    tbstbs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Her şeyiyle bana ait olsun benden olduğunu görmeliyim gözlerinde

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    benim evleneceğim erkek seksi, yakışıklı, kıskanç, güvenilir, komik, saygılı olmalı

    1
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ewt yine bir hayali karakter :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      erkek arkadaşım hayali mi?

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      bence sen çocuğu sakın bırakma :)

      Yorumla
  • sercandost
    sercandost Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 445 cevap paylaştı.

    Sadakatli olsun saygısı sevgisi olsun yeter başka bir şey istemiyorum alay etmesin benle yeter hislerimle oynamasın...

    0
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ama sevmiyorsa kız ne yapsın :)

      Yorumla
    • sercandost
      sercandost
      +1 yıl

      sevmiyorsa başka birine gitsin ya da seven birine sevdiği birine aşk her iki taraf için tek taraflı aşk olmaz...

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      tek taraflı olmaz olsada bir yerden sonra yok olur gider

      Yorumla
  • BAY-Z-
    BAY-Z- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kız osmanlı hatunu olmalı eli sopalı diline eline beline hakim kadın olmalı. bir dediğini ikiletmemeli. erkeğine kurban çocuğuna da ana olmalı anne değil... :)

    0
    0 Yorumla
  • Shateiel
    Shateiel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kız sevgi ve merhamet dolu olmalı.

    2
    0 Yorumla
  • queenanna
    queenanna Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Benim evleneceğim erkek çok okuyan az konuşan olmalı 😇

    1
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      en ideali :)

      Yorumla
    • queenanna
      queenanna
      +1 yıl

      Evet en ideali bence hfhdrh

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      haha :)

      Yorumla
  • Zeeee
    Zeeee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    kendimde gördüğüm eksik yanlarım onda olmalı aynı şekilde onun eksik olduğu yanlarıda bende olmaliki hayat boyu birbirimizden bişeyler öğrenerek evilelim.

    0
    0 Yorumla
  • Toerce
    Toerce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    benim evleneceğim aileme saygı ve sevgi göstermeli sadakat sahibi olmalı

    1
    0 Yorumla
  • SirJanValek
    SirJanValek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 53 , eic 41%
    +1 yıl

    "erkek hakimiyeti seven, giyinmesini bilen, bakımlı itaatkar köle olmalı"

    0
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      sanırım hala bekarsın bekarsan eğer hiç şaşırmıcam da o yüzden :)

      Yorumla
    • SirJanValek
      SirJanValek
      +1 yıl

      Biz etraftaki insanlar gibi içi boş menfaat evliliği tercih etmedik, etmeyiz de. Milletin kıçına başına bakıp evlenenleri görüyoruz.

      Yorumla
  • mdcclxxvii
    mdcclxxvii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    Saygili. Saygi sevgiyide dogurur askida tabii ben hic o saygisini yitirecek bir sey yapmadigim surece saygi her seyin basidir.

    0
    0 Yorumla
  • UzunParliamentt
    UzunParliamentt Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kesinlikle dindar olmalı namazında niyazında olmalı allah korkusu olmalı
    ama ayrıca alkolde kullanmalı extacy atmalı ara sırada benimle adqweaad ^^

    0
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      iğrenç. niye dalga geçiyorsun

      Yorumla
  • sonbaharyagmurum
    sonbaharyagmurum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 61%
    +1 yıl

    Sadık, anlayışlı olmalı, evliyim kısmete katlanacağım:)

    0
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ve birde yalan söylememeli :)

      Yorumla
    • sonbaharyagmurum
      sonbaharyagmurum
      +1 yıl

      Yalancı bir eşin sadakatine şübhe ederim zaten.

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    .. ölmüş olmalı, yoksa şimdiye kadar benimle evlenirdi.

    3
    5 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ya da doğmamıştır daha :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O vakit birbirimize çok geç kaldık.

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      galiba :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kahrolsun bazı şeyler o vakit :/

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ewt. :/

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kız için ben ilk olmalıyım kendini bana saklamalı çünkü ben öyle yapıyorum

    2
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      nesli tükenmiş erkek örneği :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      son zamanlar da bu konu kafama çok takılıyor böyle birini bulamıyacağımdan kokuyorum ve çoook kafaya takıyorum bu konuyu sırf bu yüzden yalnızlığı mı tercih etsem ömür boyu diye ciddi ciddi düşünüyorum bir yadanda bende mutlu olmak istiyorum ama hiç kimseye güvenim kalmadı

      Yorumla
  • Jowex
    Jowex Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    ozguveni yuksek gosterisli ve mumkunse espriden anlayan biri

    0
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      gösterişli mi? hmm espri şart :)

      Yorumla
    • Jowex
      Jowex
      +1 yıl

      evet kendine guvensin gosterisli olsun iddaali giyinsin isterim tuzluk gibi kizlar ilgimi cekmiyor buradayim desin karakteriyle

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Ahlakli saygili inancli yemek bilen olmali beni sevsin

    4
    15 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      diyelim ki yemek yapmayı bilmiyor ama seni çok seviyor sadık ve güzel?

      Yorumla
    • karamsarla77
      karamsarla77
      +1 yıl

      Yemek yapmayı bilmiyosa olmaz :D ya da hadi biz öğretiriz ya da anası ne güne duruyo öğretsin :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Olabilir ama temeli olsan ogrenmeye baslasin o zamanda oyle bir kizda var mı hem

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      vardır neden olmasın

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Gormedim duymadim

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      sana denk gelmemiş :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      tabi bu zamana kadar hiçmi denk gelmez :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      belki kendini değiştirmelisin :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      bilmem belkide pic olmalıyım serseri olmalıyım fırlama cok kızla gezmiş tecrubeli hava atan değilmi

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      sen öyle olursan ona göre kızlar bulur seni bu önemli

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      yok normal kızlarda bunlara gidiyolar cunku özgüvenleri yüksek dikkat cekiciler ya hem ona göre kız bulsam en azından tecrube edinirimde normal kız bulurum

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      erkeklerdeki bu tecrübe isteği bitmek bilmiyorum sanırım

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      tecrube dediğim fesatlık değil kızlarla iletişimim artar en azından böyle cok mu iyi bir kıza günaydın bile diyememek

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      kötü tabi sen bilirsin işini :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      bildiğim bir iş yok (

      Yorumla
  • thestrain
    thestrain Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    esmer ınce yapılı 160 dan uzun olmamali..
    birde sıcak kanlı agresif olmali
    sevimli olmali
    Fenerbahce li olmali

    0
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      fb li dedin olmadı o :)

      Yorumla
  • Kenpachii
    Kenpachii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim evleneceğim kızın kalbinin tek sahibi olmalı :))

    1
    0 Yorumla
  • burayaneyazcez
    burayaneyazcez Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 391 cevap paylaştı.

    espirili, anlayışlı, mütevazi ve yemek yapmasını bilen

    1
    0 Yorumla
  • miniikk
    miniikk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Adam olsun yeterli ve gönlümü kazansın basarırsa yeter :D

    1
    0 Yorumla
  • ForLive20
    ForLive20 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl

    Bence iyi bir Anne olabilecek karakterde olmalı :)

    2
    11 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      o karakter nasıl anlaşılıyor?

      Yorumla
    • sonbaharyagmurum
      sonbaharyagmurum
      +1 yıl

      Anne oldukdan sonra +1:)

      Yorumla
    • ForLive20
      ForLive20
      +1 yıl

      Ben anlarım onu karıştırmayın siz oraları :D

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      o kesin o kadar doğurcaz dimi :)

      Yorumla
    • ForLive20
      ForLive20
      +1 yıl

      Yok hayır yanlış tespit her bayan doğurabilirde önemli olan İYİ BİR ANNE olabilmek tabikide iyi bir anne olacak kadar güçlü olan hatun iyi birde eş oluyor. Tabi hoş ve tatlı ellerinden öpesi geliyor insanın tabi ben kendi annemden örnek alıyorum bunu. Olacaksa Annem gibi iyi bir anne olsun :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      katılıyorum herkes anne olamıyor. eşin yandı o zaman anneci erkekler eşlerini olduğu gibi kabul etmiyor başkalarına benzemelerini istiyorlar :)

      Yorumla
    • ForLive20
      ForLive20
      +1 yıl

      Valla ben ne desem yalan olur karşıma çıkarsa öyle bir hatun kendi olsun ama hanım hanımcık tatlı biri olsun kalbi temiz olsun ben zaten iyi bir anne yaparım onu :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      wuuuu kadınlar tarafının aranan erkek modeli :) fazla gezme buralarda kaparlar seni arkadaş :)

      Yorumla
    • ForLive20
      ForLive20
      +1 yıl

      Ben istersem kaparlar ama dediğim gibi gözüme girmek zor :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      wuu bir ağır abi daha :)

      Yorumla
    • ForLive20
      ForLive20
      +1 yıl

      güldürme beni... sert bir yapıyla yaklaşmış olabilirim ama kedi gibi bir insanım :D

      Yorumla
  • JustCheef
    JustCheef Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Evleneceğim kıza öncelikle güvenmek isterim bu olmazsa Evlenmem.

    1
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ilişki güven üzerine kuruludur haklısın

      Yorumla
  • ogzhn94
    ogzhn94 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    saygılı sevgili merhametli güleryüzlü ve mümkünse sempatik olsun

    1
    0 Yorumla
  • senceneolmalıyız
    senceneolmalıyız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    sadakati bilen, seven ve aklı yerinde mantıklı olsun yeter

    1
    0 Yorumla
  • cholera
    cholera Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Edepli ve ahlaklı olmalı. Canının istediğini giyemez

    1
    0 Yorumla
  • burcu_d
    burcu_d Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim evleneceğim erkek mizah sahibi, her konu da konuşabilecek kadar kültürlü ve sahip çıkan koruyup kollayan biri olmalı

    1
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hem arkadaş hem eş keşke olsa :)

      Yorumla
  • Apex2121
    Apex2121 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Yorumlara bakıyorumda herkesin kriteri birbirine uyuyor, ozaman herkes birbirine denk :) az güzellik ve kafa yapısı uyuşuyorsa yanındayken mutluysan kriterin budur.

    1
    0 Yorumla
  • Oylesine-34
    Oylesine-34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Aile kriterlerine uygun. hanım hanımcık bir o* olmalı :))

    0
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      neyse

      Yorumla
  • KILIC31
    KILIC31 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Pembe nüfus cüzdanlı olsun :p Benim için anlayışlı olsun yeterli

    2
    7 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      anlayış kelimesinden tiksiniyorum artık :)

      Yorumla
    • KILIC31
      KILIC31
      +1 yıl

      Benm derdimi, mutluluğumu, hüznümü, aşkımı, sevgimi anlamayacak kişiyi neyleyeyim?

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hmm öyle anlayışsa güzel yoksa senin keyiflerin için anlayış göstermesini bekliyorsun sandım :)

      Yorumla
    • KILIC31
      KILIC31
      +1 yıl

      Yok yaa o işler karşılıklı anlayışla olur. Herkesin yoğurt yiyişi farklıdır. Paşa gönül kriterleri sadece yalnızken uygulanır

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      günümüzde yok böyle erkek yalan sölemiyorsun değilmi :) bunların geçrek düşüncen olmadığı kanaatindeyim :)

      Yorumla
    • KILIC31
      KILIC31
      +1 yıl

      Böyle erkek çok ama kim nasılsa karşısındaki ona göre şekilleniyor. İlk düzeltmeyi kendimizde yapınca başla bir şeye gerek kalmıyor :)

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ewt insan önce kendini düzeltmeli :)

      Yorumla
  • atesceken71
    atesceken71 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim evlenceğim kız beni aile sinden bile çok sevmeli.

    0
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      hmm aile başka şey ama herkesin sevgisi başka olur nasıl sevsin ki öyle :/

      Yorumla
  • TylerDurdn
    TylerDurdn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Güvenebileceğim biri olmasını isterdim tabi böyle bişey kaldıysa!

    0
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      var tabiki olmazmı

      Yorumla
    • TylerDurdn
      TylerDurdn
      +1 yıl

      Çok nadir demekki!

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      ewt çok az malesef

      Yorumla
  • SpecialAgentShaw
    SpecialAgentShaw Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.

    temiz aile kızı.
    sessiz sakin bir yuva kurup kendi halimde yaşamak istiyorum abi sadece, çok mu.

    0
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      çok değil tabiki inş. olur :)

      Yorumla
    • SpecialAgentShaw
      SpecialAgentShaw
      +1 yıl

      İnşallah.

      Yorumla
  • KEZBanE
    KEZBanE Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.

    bakire, güzel, eğitimli, maneviyatlı, güleryüzlü... büyüğünü seven küçüğünü sayan, dürüst...

    0
    0 Yorumla
  • yodostum
    yodostum Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evlenmeyi dusunmuyorum ayrica benim istedigim gibi biri yok

    0
    3 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      çok karamsarsın olur bir gün :)

      Yorumla
    • yodostum
      yodostum
      +1 yıl

      Karamsarliktan degil ya yok yani yoktan var edemeyecegimize gore :d

      Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      yeeani oda var :)

      Yorumla
  • mesut10
    mesut10 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim evlenecegim kiz beni anlamali bana guvenmeli benim goruslerime sahip olmali

    1
    2 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      aynı kafada olmadıktan sonra herşey boş aslında

      Yorumla
    • mesut10
      mesut10
      +1 yıl

      Aynen oyle

      Yorumla
  • mavigoz1234
    mavigoz1234 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim evlenecegim erkek ayran gonullu olmasin yeter :d

    0
    1 Yorumla
    • kırmızıkalem1
      kırmızıkalem1
      +1 yıl

      olsada içsek be :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (151)
Devamını Gör(196)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Benim evlenceğim kız... olmalı? noktalı yere ne getirirsiniz baylar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar, Eşiniz için taviz verir misiniz? 2 cevap verildi
Kuaförünüz kadınmi erkk mi? 5 cevap verildi
Gelinliği gelin mi çıkarır, damat mı? 43 cevap verildi
Bilmem şu kadar maşı olsun evi olsun arabası olsun dıdısının dıdısı olsun peki siz ne vaat... 4 cevap verildi
Karsi cinste düstüğünüz sey ne? 28 cevap verildi
Balayında eşinizle yapacaklarınız? 31 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨