ya da benim evleneceğim erkek... olmalı? noktalı yere ne getirirsiniz bayanlar?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen açık açık söyleyeyim. Ben görünüşe önem vermiyorum diyenler yalan söyler. Ben kimseyi kandıramam. Ben fiziki görünüşünü önemsiyorum sanırım fazlasıyla önemsiyorum. Hiç kimse de dışını beğenmediğinin içini merak etmez. Gelelim soruya.
Fiziki olarak:
Doğal sarışın olursa harika olur olmazsa da saçlar sarı ve kahve tonlarında olmalı :)
Gözler yeşil veya yeşile çalan ela olmalı, yeşil gözlerde huzur buluyorum.
Uzun boylu ve boy kilo ideali varsa harika olur :)
Yüz güzelliğini fiziki güzelliğinden üstün tutarım her zaman ;)
Karakter olarak:
Yalandan nefret ederim kesinlikle afedersin ağzına s... bilse bana doğruyu söylemeli.
Sevebileceğim ve beni sevebilecek birisi olmalı
Her şartta ve koşulda yanımda olabilmeli.
Sadakat çok önemli, aldatılmayı kesinlikle hazmedemem.
Oturmasını kalkmasını, nerde ne konuşacağını bilmeli.
Allah inancı ve korkusu olmasını isterim açıkçası
Ban saygı ve güveni de varsa bir ömür baş tacı ederim onu ;)32 Yorumla- +1 yıl
eline sağlık içimi buraya dökmüşsün resmen :)
- +1 yıl
Rica ederim :)
En İyi Cevaplar
Benim evleneceğim kız beni çok sevmeli. Ama tabi bu hususta annemi geçemez o ayrı :D Onun dışında iyi yemek yapmali. Ama yok ya annem kadar güzel yapamaz. Temiz olmalı evimiz her daim. Ya annem kadar temiz olmazaki o. En iyisi şöyle diyim ben ; annemi her hususta geçebilecek biri olmalı. (Evde kaldı)
12 Yorumla- +1 yıl
kendin cevap vermişsin :)
+1 yılBenim evleneceğim erkek güvenilir, terbiyeli, espirili, anlayışlı, mütevazi, inançlı, kibar ve olgun olmalı. Sanırım bunlar tek kişiye ait özellikler olamaz hehe :D
728 Yorumla- +1 yıl
imkansız. benden biliyorsun canım :D
- +1 yıl
Bir kere espirili ve terbiyeliyi at benden yarı kibar yarı odunum :)
- +1 yıl
Gerisi var bende :)
- +1 yıl
açılın ben doktorum
- +1 yıl
O burada :p
- +1 yıl
sakiin :)
- +1 yıl
:D çok güldüm size ya
- +1 yıl
Yemek yapıp, camasır yıkayıp, ütü de yapsın mı?
- +1 yıl
Saydıkların tip yok bence onuda ekle çünkü yukarda saydıklarının fazlasından daha önemli emin ol gördüm yaşadım biliyorum
- +1 yıl
Biliyorum kırmızıkalem1 haha :)
- +1 yıl
sadece kadınlar değil erkekelr içinde geçerli herkes karşılıklı daha fazla şey istiyor
- +1 yıl
Valla istediklerin çok da imkansız şeyler değil ama işte bunların olduğu insanın da sana karşı bir şeyler hissedebiliyor olması lazım ;)
- +1 yıl
duyuyomusun kanksçım :)
- +1 yıl
İstedikleri bu değil ki, lafta bunlar.
- +1 yıl
inanç harici uyuyor biliyormusun? deistim
- +1 yıl
böyle erkeğinde kıymeti bilinmmiyor zaten
- +1 yıl
Birçoğu var bende :O :D
- +1 yıl
Yalan söylüyorsun tipine verdiğiniz önemi saymamışsın
- +1 yıl
aywahh.. evde kaldın be canmm :DD
- +1 yıl
23 yasindayim boyle bir model gormedim aynisi kizlar icinde gecerli ayri hepiniz tipe onem verenlerdensiniz zahmet edip bu kadar seyi yazmana gerek yoktu zaten zenginligini yazmayida unutmussun. d
Kitap okusun zeki olsun bide islama hakim ve uygulayan :)
73 Yorumla- +1 yıl
çok okur yazarsın belli :)
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
171Cevap
Bakire olsun mümkünse
Şimdi derler sen bakirmisinde bakire istiyorsun.
Değilim ama bakire istiyorum ya da bakire demiyek hiç cinsel münasebet yaşamamış kız diyelim1410 Yorumla- +1 yıl
merak ettim neden bakire bir kiz istiyorsun?
- +1 yıl
bulacağına inanıyormusun
- +1 yıl
hiç zannetmiyorum :)
- +1 yıl
bence iki tarafta eşit olmalı bakir olmayıp bakire istersen burada kadını küçük görmüş oluyorsun senden daha aşıda bir yerde tutmuş oluyorsun haliyle bunuda hiçbir kadın kabul etmez.
- +1 yıl
yorum yapmasaydın madem ;)
- +1 yıl
Bakire olmadigin icin bakire bir kizla evlenemezsin. Istesende evlenemezsin. Evlendigini bakire sanabilirsin ama evlendigin bakire olmayacaktir.
"Nûr (*) Sûresi - 3 - Zina eden erkek ancak, zina eden veya Allah’a ortak koşan bir kadınla evlenir. Zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya Allah’a ortak koşan bir erkek evlenir. Bu mü’minlere haram kılınmıştır."
Yani Romeooo, sen bakire degilsin ve emin ol, evlendigin insan asla ve asla bakire olmayacak. Ancak sen onu bakire sanacaksin. Ne demek istedigimi kutsal kitabi okuyarak ogrenebilirsin.
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. O değil de soruya erkeklerin "bekaret" cevabını verirken, kızların tamamen "kişilik" özelliklerine önem vermesi sorunun can alıcı noktası galiba :)
23 Yorumla- +1 yıl
biz duygusalız onlar maddiyatçı :)
- +1 yıl
kızların hepsi bişeyi unutmuş bazıları haric yakısıklı yazmayı unutmuşlar
- +1 yıl
onuda ben yazayım o zman yakışıklı da olsun :D
Bakire olsun diyenler bacak arasindan daha onemli seylerde var umarim bakire ama karektersiz biriyle evlenirsiniz!!!
68 Yorumla- +1 yıl
içimden geçenleri sen söyledin :)
- +1 yıl
erkekler içinde biz aynı düşüncez ona bakarsan biz insan değilmiyizz :)
+1 yılBenim evlenecegim adam durust, sadik, espirili, zeki. sepmatik vs vs vs.. olmali :D daha cok sey sayabilirim :D kisacasi adam gibi adam olmali beee :D
12 Yorumla- +1 yıl
aynen be helal olsun :)
- +1 yıl
:))
+1 yılBiriyle evleneceksem ona aşık olmam lazım. Gerisi teferruat zaten :)
34 Yorumla- +1 yıl
ewt aşk önce geliyor :)
- +1 yıl
sizin sordugunuz soru mantik evliligine giriyor. Ask evliliginde karsimizdaki kisiyi herseyiyle tum benligiyle kabul ederiz.
- +1 yıl
ben sevince değiştirmeye çalışıyorum bende aşkla mantık karışmış o zamansa :)
- +1 yıl
Aynen ;) adami rahat birak
+1 yılBenim evleneceğim kız benimle aynı düşünüyor olmalı ve birbirimizi tamamlamalıyız.
12 Yorumla- +1 yıl
güzel cevap :)
- +1 yıl
Kalbimden geçenler bunlar :)
burdaki biçok sorma özürlü gibi zekasını kullanamayan olmamalı. otunu çöpünü her haltını burada afişe edenlerden olmamalı... yobaz bağnaz olmamalı
33 Yorumla- +1 yıl
burdan birilerine laf attın sanırım :)
- +1 yıl
aşırıya kaçmayacaklar bu kızlar diyorsun peki :)
benim evleneceğim kız, arkamı döndüğümde kafam zerre kadar soru işareti kalmayacak bir kız olmalı. gerisi fasa fiso.
80 YorumlaAllah korkusu olsun
bana güven versin
onun yanında kendimi güvende hissedeyım
190 boylarında olsun gamzeleri çok olsun
gülüşü güzel olsun çok mu şey istiyoruz :-)35 Yorumla- +1 yıl
az bile bence biz ki kusursuz bir cinsiz :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılMillet bekaret istiyor :D dış görünüş önemli değilmiş demek ki
36 Yorumla- +1 yıl
yüzüne bakılmıcak gibide olsa bakire olsun yeter diyollaa :)
Cevap sahibi+1 yılGorunuse gore oyle canim. bunlar icin elletsin elletsin zari kalsin oyleleri müstahak
- +1 yıl
Dışı güzel olmayani içini kimse merak etmiyor madam...
- +1 yıl
... olmayanın*...
- +1 yıl
daha beteri müstehakta sölemiyim şimdi :)
Cevap sahibi+1 yılherkes hak ettiğini yaşar canım kim ne derse desin :)
Valla 3 arkadaş düşündük ve sonuç olarak dürüstlük samimiyet ve içtenlik olarak karar kıldık bunlarıda bir potada eritirse ortaya normal bir insan çıkıyor. Sonuç olarak gözümüz yükseklerde değil gençler her yola açığız.
20 Yorumlasenin gibi hukukçu olmalı ama benimki Ankara hukukta naabbeerr :D
12 Yorumla- +1 yıl
edirnenin suyumu çıkmış :D
Sevsin Kafamız uyuşsun iyi anlaşalım yeter bakir olmuş olmamış ne farkeder.
22 Yorumla- +1 yıl
helal olsun diyorum
Benim evlenecegim erkek kesinlikle saygılı güvenilir ve sadık olması gerekir. Gerisi gelir zaten
16 Yorumla- +1 yıl
bu saydıklarını tek bir kişide bulmak çok zor :(
- +1 yıl
ewt benim için tip biraz önemli :D
Benim evleneceğim kadın , takvada benden üstün olmalı edebinin güzelliği içinden dışına sirayet etmiş olmalı , bir gonca gül gibi narin ve güzel kokmalı , öyle olmalı ki ilk dikeni de bana batsın ilk mis kokusunu koklayan da ben olmalı.
10 YorumlaTam anlamıyla herşeyiyle "benim" olduğunu bilsin. Bakir olsa iyi olur yani birlikte yaşarız ilklerimizi ama olmasa da çokta problem değil karakteri oturmuş olsun ve güvenimi kazansin :)
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim evleneceğim kız Osmanlı olmalı. Eski kafalı olmalı. Çünkü sadece bunlar kadir kıymet biliyor. Şimdiki yeni yetmelerin yetiştirdiği bir nesilden de hiçbirşey beklemiyorum açıkcası. Genelleme yapmak doğru olmaz ama istisnalarda kaideyi bozmaz. Teşekkür ederim, saygılar, hürmetler. :-D
02 Yorumla- +1 yıl
kadir oldunuzda kıymetmi olmadık? :)
Cevap sahibi+1 yılBen kendi adıma konuşmuştum gerçi emmeeee. :-D Gerçi doğru söylüyorsun bacım. Erkeklerde sütten çıkmış ak kaşık değil. Doğrudur doğru.
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Sadık, dürüst, ve iyi niyetli olsun, gerisi kolay..
20 Yorumla
+1 yılInancli masum ve yüzü güzel olmalı. ..
Başkaca bire isteğim yok18 Yorumla- +1 yıl
peki mösyö marul :)
- +1 yıl
Peki demek yetmiyor Madam. Bunu bir sipariş olarak algılamalisin uvufuf
- +1 yıl
tamam yemek sepetinden sipariş veriyorum marul :)
- +1 yıl
Aaaa olmaz because ben baktim oraya
Kalmamış ellerinde. Artık böyle bir siparis gelmediğini ama istersem bana özel üretebileceklerini söylediler. Gel görki pire için yorgandan olamam. Hava soğuk. Battaniye kurtarmaz ibugyf6 - +1 yıl
hahaha :) özel üretime söleriz onlar halleder siparişi yaz sen ben arıyorum :)
- +1 yıl
Tilkiye tavuk teslim etmem ben vhctsrsr
- +1 yıl
doğru bir karar oldu bu :)))
- +1 yıl
:ppp
+1 yılBeni dinlesin yeter uygulamasin bile isterse sadece dinlesin
14 Yorumla- +1 yıl
hmm san hep tamam dicek yani :)
- +1 yıl
Yani fikrimi söylerim ben sadece :)
- +1 yıl
fikir sölemek yine iyi karşındaki seni dinlemeye mecburmuş gibi davranmaman güzel :)
- +1 yıl
:)))))
+1 yılMusluman olmali. Tum iyi sifatlari icinde barindirir bu
31 Yorumla- +1 yıl
keşke her müslüman bütün iyi sıfatları barındırsa içinde
Yanıma yakışır, kalbime yanaşır olmalı.. İç güzellik Allahın takdiri elbet olmalı da haliyle göz alıcı da olmalı
14 Yorumla- +1 yıl
dışını beğenmediğimizin içini merak etmiyoruz
- +1 yıl
bilemiyorum da ben öyleyimdir :D
Dik duruşu olmalı, kendini ezdirmemeli, duygusal yönünü gizlememeli, aramıza sınır koymamalı. Özel hayatımızda rahat olmalı. Öte yandan kanaatkar, saygılı, güleç ve iyi niyetli olmalı. Ayrıca dini açıdan islam'a yakın olmalı
16 Yorumla- +1 yıl
hmm daha çıkmasın şimdi kızlardan hevesimi alayım diyorsun :) ee aç ayı oynamaz demişler yemek şart :P
+1 yılAllah korkusu olan hoşgörülü iyi kalpli ve mümkünse gamzeli :) gamzelerimizi yaristiririz artik ;)
10 YorumlaHer şeyiyle bana ait olsun benden olduğunu görmeliyim gözlerinde
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim evleneceğim erkek seksi, yakışıklı, kıskanç, güvenilir, komik, saygılı olmalı
13 Yorumla- +1 yıl
ewt yine bir hayali karakter :))
Cevap sahibi+1 yılerkek arkadaşım hayali mi?
- +1 yıl
bence sen çocuğu sakın bırakma :)
- Aşk İlişkileri konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılSadakatli olsun saygısı sevgisi olsun yeter başka bir şey istemiyorum alay etmesin benle yeter hislerimle oynamasın...
03 Yorumla- +1 yıl
ama sevmiyorsa kız ne yapsın :)
- +1 yıl
sevmiyorsa başka birine gitsin ya da seven birine sevdiği birine aşk her iki taraf için tek taraflı aşk olmaz...
- +1 yıl
tek taraflı olmaz olsada bir yerden sonra yok olur gider
Benim evleneceğim kız osmanlı hatunu olmalı eli sopalı diline eline beline hakim kadın olmalı. bir dediğini ikiletmemeli. erkeğine kurban çocuğuna da ana olmalı anne değil... :)
00 YorumlaBenim evleneceğim kız sevgi ve merhamet dolu olmalı.
20 YorumlaBenim evleneceğim erkek çok okuyan az konuşan olmalı 😇
13 Yorumla- +1 yıl
en ideali :)
- +1 yıl
haha :)
kendimde gördüğüm eksik yanlarım onda olmalı aynı şekilde onun eksik olduğu yanlarıda bende olmaliki hayat boyu birbirimizden bişeyler öğrenerek evilelim.
00 Yorumlabenim evleneceğim aileme saygı ve sevgi göstermeli sadakat sahibi olmalı
10 Yorumla
+1 yıl"erkek hakimiyeti seven, giyinmesini bilen, bakımlı itaatkar köle olmalı"
02 Yorumla- +1 yıl
sanırım hala bekarsın bekarsan eğer hiç şaşırmıcam da o yüzden :)
- +1 yıl
Biz etraftaki insanlar gibi içi boş menfaat evliliği tercih etmedik, etmeyiz de. Milletin kıçına başına bakıp evlenenleri görüyoruz.
+1 yılSaygili. Saygi sevgiyide dogurur askida tabii ben hic o saygisini yitirecek bir sey yapmadigim surece saygi her seyin basidir.
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle dindar olmalı namazında niyazında olmalı allah korkusu olmalı
ama ayrıca alkolde kullanmalı extacy atmalı ara sırada benimle adqweaad ^^01 Yorumla- +1 yıl
iğrenç. niye dalga geçiyorsun
+1 yılSadık, anlayışlı olmalı, evliyim kısmete katlanacağım:)
03 Yorumla- +1 yıl
ve birde yalan söylememeli :)
- +1 yıl
Yalancı bir eşin sadakatine şübhe ederim zaten.
- +1 yıl
aynen
Gizli Üye(36-45)+1 yıl.. ölmüş olmalı, yoksa şimdiye kadar benimle evlenirdi.
35 Yorumla- +1 yıl
ya da doğmamıştır daha :)
Cevap sahibi+1 yılO vakit birbirimize çok geç kaldık.
- +1 yıl
galiba :/
Cevap sahibi+1 yılKahrolsun bazı şeyler o vakit :/
- +1 yıl
ewt. :/
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim evleneceğim kız için ben ilk olmalıyım kendini bana saklamalı çünkü ben öyle yapıyorum
22 Yorumla- +1 yıl
nesli tükenmiş erkek örneği :)
Cevap sahibi+1 yılson zamanlar da bu konu kafama çok takılıyor böyle birini bulamıyacağımdan kokuyorum ve çoook kafaya takıyorum bu konuyu sırf bu yüzden yalnızlığı mı tercih etsem ömür boyu diye ciddi ciddi düşünüyorum bir yadanda bende mutlu olmak istiyorum ama hiç kimseye güvenim kalmadı
ozguveni yuksek gosterisli ve mumkunse espriden anlayan biri
02 Yorumla- +1 yıl
gösterişli mi? hmm espri şart :)
+1 yılAhlakli saygili inancli yemek bilen olmali beni sevsin
415 Yorumla- +1 yıl
diyelim ki yemek yapmayı bilmiyor ama seni çok seviyor sadık ve güzel?
- +1 yıl
Yemek yapmayı bilmiyosa olmaz :D ya da hadi biz öğretiriz ya da anası ne güne duruyo öğretsin :D
- +1 yıl
Olabilir ama temeli olsan ogrenmeye baslasin o zamanda oyle bir kizda var mı hem
- +1 yıl
vardır neden olmasın
- +1 yıl
Gormedim duymadim
- +1 yıl
sana denk gelmemiş :)
- +1 yıl
tabi bu zamana kadar hiçmi denk gelmez :)
- +1 yıl
belki kendini değiştirmelisin :)
- +1 yıl
bilmem belkide pic olmalıyım serseri olmalıyım fırlama cok kızla gezmiş tecrubeli hava atan değilmi
- +1 yıl
sen öyle olursan ona göre kızlar bulur seni bu önemli
- +1 yıl
yok normal kızlarda bunlara gidiyolar cunku özgüvenleri yüksek dikkat cekiciler ya hem ona göre kız bulsam en azından tecrube edinirimde normal kız bulurum
- +1 yıl
erkeklerdeki bu tecrübe isteği bitmek bilmiyorum sanırım
- +1 yıl
tecrube dediğim fesatlık değil kızlarla iletişimim artar en azından böyle cok mu iyi bir kıza günaydın bile diyememek
- +1 yıl
kötü tabi sen bilirsin işini :)
- +1 yıl
bildiğim bir iş yok (
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. esmer ınce yapılı 160 dan uzun olmamali..
birde sıcak kanlı agresif olmali
sevimli olmali
Fenerbahce li olmali01 Yorumla- +1 yıl
fb li dedin olmadı o :)
Benim evleneceğim kızın kalbinin tek sahibi olmalı :))
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 391 cevap paylaştı.
+1 yılespirili, anlayışlı, mütevazi ve yemek yapmasını bilen
10 Yorumla Adam olsun yeterli ve gönlümü kazansın basarırsa yeter :D
10 YorumlaBence iyi bir Anne olabilecek karakterde olmalı :)
211 Yorumla- +1 yıl
o karakter nasıl anlaşılıyor?
- +1 yıl
Anne oldukdan sonra +1:)
- +1 yıl
o kesin o kadar doğurcaz dimi :)
- +1 yıl
Yok hayır yanlış tespit her bayan doğurabilirde önemli olan İYİ BİR ANNE olabilmek tabikide iyi bir anne olacak kadar güçlü olan hatun iyi birde eş oluyor. Tabi hoş ve tatlı ellerinden öpesi geliyor insanın tabi ben kendi annemden örnek alıyorum bunu. Olacaksa Annem gibi iyi bir anne olsun :)
- +1 yıl
katılıyorum herkes anne olamıyor. eşin yandı o zaman anneci erkekler eşlerini olduğu gibi kabul etmiyor başkalarına benzemelerini istiyorlar :)
- +1 yıl
wuuuu kadınlar tarafının aranan erkek modeli :) fazla gezme buralarda kaparlar seni arkadaş :)
- +1 yıl
wuu bir ağır abi daha :)
Evleneceğim kıza öncelikle güvenmek isterim bu olmazsa Evlenmem.
11 Yorumla- +1 yıl
ilişki güven üzerine kuruludur haklısın
saygılı sevgili merhametli güleryüzlü ve mümkünse sempatik olsun
10 Yorumla
+1 yılsadakati bilen, seven ve aklı yerinde mantıklı olsun yeter
10 YorumlaEdepli ve ahlaklı olmalı. Canının istediğini giyemez
10 Yorumlabenim evleneceğim erkek mizah sahibi, her konu da konuşabilecek kadar kültürlü ve sahip çıkan koruyup kollayan biri olmalı
11 Yorumla- +1 yıl
hem arkadaş hem eş keşke olsa :)
Yorumlara bakıyorumda herkesin kriteri birbirine uyuyor, ozaman herkes birbirine denk :) az güzellik ve kafa yapısı uyuşuyorsa yanındayken mutluysan kriterin budur.
10 Yorumla
+1 yılAile kriterlerine uygun. hanım hanımcık bir o* olmalı :))
01 Yorumla- +1 yıl
neyse
Pembe nüfus cüzdanlı olsun :p Benim için anlayışlı olsun yeterli
27 Yorumla- +1 yıl
anlayış kelimesinden tiksiniyorum artık :)
- +1 yıl
hmm öyle anlayışsa güzel yoksa senin keyiflerin için anlayış göstermesini bekliyorsun sandım :)
- +1 yıl
günümüzde yok böyle erkek yalan sölemiyorsun değilmi :) bunların geçrek düşüncen olmadığı kanaatindeyim :)
- +1 yıl
ewt insan önce kendini düzeltmeli :)
+1 yılBenim evlenceğim kız beni aile sinden bile çok sevmeli.
01 Yorumla- +1 yıl
hmm aile başka şey ama herkesin sevgisi başka olur nasıl sevsin ki öyle :/
+1 yılGüvenebileceğim biri olmasını isterdim tabi böyle bişey kaldıysa!
03 Yorumla- +1 yıl
var tabiki olmazmı
- +1 yıl
Çok nadir demekki!
- +1 yıl
ewt çok az malesef
- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yıltemiz aile kızı.
sessiz sakin bir yuva kurup kendi halimde yaşamak istiyorum abi sadece, çok mu.02 Yorumla- +1 yıl
çok değil tabiki inş. olur :)
- +1 yıl
İnşallah.
Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı. bakire, güzel, eğitimli, maneviyatlı, güleryüzlü... büyüğünü seven küçüğünü sayan, dürüst...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evlenmeyi dusunmuyorum ayrica benim istedigim gibi biri yok
03 Yorumla- +1 yıl
çok karamsarsın olur bir gün :)
- +1 yıl
yeeani oda var :)
Benim evlenecegim kiz beni anlamali bana guvenmeli benim goruslerime sahip olmali
12 Yorumla- +1 yıl
aynı kafada olmadıktan sonra herşey boş aslında
+1 yılBenim evlenecegim erkek ayran gonullu olmasin yeter :d
01 Yorumla- +1 yıl
olsada içsek be :)
- Devamını Gör (151)
Devamını Gör(196)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Benim evlenceğim kız... olmalı? noktalı yere ne getirirsiniz baylar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar