Arkadaşlar bi kaç kere daha sormuştum artık bi sevgilim olsun istiyorum yalnız başıma kalmak istemiyorum bu konuyu okadar takıntı haline getirdimki artık gece gündüz bunu düşünüyorum hayatıma kötü etkileri bile oldu okulda notlarım düştü yakın arkadaşlarımla hatta ailemle bile konuşmuyorum artık kız arkadaşım olsun diye elimden gelen herşeyi denedim sanırım tipten kaybediyorum resmimi de koyacağım bu arada koyacağım resim 9 ay önceki resmim yeni yoktu sizde zaten bakıp dersiniz sanırım ben tek başıma öleceğim ya kimsem olmayacak biliyorum yakışıklı biri değilim ama ne yapıyım Allah böyle yaratmış ben böyle olmak istemedim ya kaç kızla konuşsam hep kaybettim bir gün intihar edip kurtulmak istiyom aslında bunun dışında büssürü daha derdim var 🥺😔 ne yapmalıyım sizce
Artık sevgili yapamamaktan intihar edeceğim ya birgün ne yapsam olmuyo lütfen yardım edin ya?
Kendini haksızlık etmemek ile başlayabilirsin düzelmeye ben anlamıyorum Neden bir insan kendini çirkin bulur sevilmemeye layık bulur illaki bir yerlerde seni de sevecek senin sevdiğin biri var belki vakti değil böyle düşünebilirsin neden bu umutsuzluk ben anlamıyorum yalnız kalma korkusu intihar etmek ne demek çok ilginç gerçekten bir an önce kendini mental olarak toplaman gerektiğini düşünüyorum ben bir ilişkiden önce kendine değer vermeyi öğrenmelisin
Çünkü bir dengesizlik var memlekette kızlar adım attığı taktirde erkekler ile kolay iletişim kurarken , erkek bir kıza adım attığında egosu çekilmez oluyor kızın hayvan gibi soğuk davranışı dostca iltifat bile etmemesi erkeğin beyninde ben çirkinmiyim diye beğenilmiyormuyum diye algı oluşuyor bunun en büyük sebebi normal bir iltifatı fazla gören aşırı soğuk davranan kızlar
@Bordo_Bereli0001 olabilir şeyler ama bence bu karşındaki insanın tavrına bağlı dediğin gibi ona göre insanlara yaklaşmalı ona göre seçimler yapmalı o zaman Çünkü insan her şekilde kendini belli ediyor
Ben de sana diyorum ki önce sen kendini severek başlamalısın kendini değerli bulursan değerli olduğunu düşünürsen kim Ne derse desin umrunda olmaz çünkü insanlar her türlü yorumu yapıyor
Umarım dediğin gibi olur dediğini yapacağım bu arada yalnız kalma korkusu bende hep vardı işte bununla birlikte dahada çoğaldı bu arada yorumun için teşekkürler artık ne kadar sürer bilmem ama düzelmem bu konudan çıkmam
Bizim memleketteki kızlarin beklentisi çok yüksek olduğu için normal tipte birisi istediği kadar efendi kibar davransın çoğu kıza işlemiyor. Erkekler en fazla max güzelliğe bakarken , kızlarımız zengin uzun boylu iri yarı yakışıklı olan erkeklerin peşinde koşuyor saydıklarım erkeklerin sadece %10 u :) geriye kalan %90 canı patlıcan kızları göre.
Bence ne olursa olsun vaz geçme. Benim de hiç sevgilim olmadı hayatımda. ülke kızları aşkı bilmiyor çünkü. türk kızının tek önceliği para ve yakışıklılık maalesef. bu ülkede doğduğum için o kadar mutsuzum ve hayattan nefret ediyorum ki. aşkı bilmeyen türk kızları ile çevrili etrafım. bir yandan egoalrıvar bir yandan ne istediklerini bilmiyorlar. bir yandan kendilerini bir şey sanıyorlar. güzel olmadıkları halde kraliçe gibi davranıyorlar. birde serseri erkek peşinde koşuyorlar. nerede ruh hastası ya da katil varsa hep onları severler. iki para etmez adamların peşinde köle gibi koşarlar. bu yüzden de böyle bir ülkede maalesef bende yalnız kaldım. hassas kalpler için dünya cehennemdir sözü bu ülke için de geçerli.
Yazdıklarınızda çok haklısınız benim konuştuğum kızlar genelde paradan çok tipe bakıyolardı ondan olmadı ve çok iyi davranıyordum üzülmesin diye herşeyi yaptım ama yararlanamadım işte
Benimde uzun zamandır sevgilim yok fakat böyle bbir düşüncede değilim yalnızlık daha güzel geliyor bence çok yanlış düşünüyorsun boş ver hiç takma bunu çünkü bir kızla sevgili olup sonrasında hiç haketmeyecek birinin bir taraflarını kaldırmakla uğraşma kaderinde varsa elbet karşına çıkar yoksa da yalnızlığın mutluluğunu yaşa ^^
Öncelikle teşekkürler yani aslında takmamaya çalışıyorum ama çevrede etkili oluyor mesela gezmiye gitsem yolda görüyorum sevgili olan kişileri bende istiyorum doğal olarak keşke benimde böyle sevgilim olsa beni seven biri olur mu acaba diye 2 senedir uğraşıyorum bide
O gozlugu bırak numaralı lens takmaya başla. Tipin kötü degil ortalamasın. Boyun da kısa durmuyor. Bundan sonrası özgüvenle alakalı. Belki cok güzel kizlara göz dikiyorsundur. Biraz ortalama kizlara bak
Gözlüğü bırakıyımda lensi yapabilirmiyim bilmiyom sürekli çıkar tak oda boyum 1.74 ortalama kızlarla bakıyorum ama arada hiç olmayacak kişilere de baktığım oluyor yani özgüvende işte çok yok bunun nedenide ailemden dolayı oldu hep
Lense alisirsin bi sekilde. Gozluk bozmus yani karizmayı. Sacları da kafana yapıştırma biraz dikelt yanları 0 yap. Onun disinda tipin kötü değil emin ol. Utangac oldugun icin olmuyordur
Haklısın gerçekten gözlük sıkıntı bi doktorla görüşmem lazım lens için inşallah olur saçlarımıda dediğin gibi yaparım ve çok teşekkür ederim yorumun için utangaçlık konusunuda çözmeye çalışıyorum
İmaj değişkliğine Gideceğim spora başlayacağım kendime bakıyom aslında daha çok bakacağım yani bakım falan basketbol falan oynuyorum zaten yine devam ederim kızlar seviyor bazıları basketbol oynayan kişileri falan diye biliyorum