24 yaşında olup sürekli erkeğe yazan taraf siz oldunuz mu?

24 yaşındayım beğendiğim kimse bana yazmadım genelde sosyal medyadan hep ben yazıyorum bu huyumu sevmiyorum çünkü basit duruma düşürüyor yalnızlık duygusuyla yaptığım bu saçma davranıştan nasıl vazgeçebilirim

24 yaşında olup sürekli erkeğe yazan taraf siz oldunuz mu?
Cevapla