Sorum erkeklere 25 30 yaş kkisileryazabilir mi? Hemcinsinizi anlayabildini mi?

Bana duygularini acmisti karşilik vermistim cok kisa konustuk sonra ne o ne ben yazdim. 3 ay sonra ben yazdim yine konusmaya başlamistik hatta bir lere bulustuk 20 dakika kaldım yanında annem arayip durdu annemin bilmesjne sasirdi ailemin bilmesine sasirdi bende ailemden bir sey saklamadigimi ve hayatimda biri varsa onu soyleyebilecegimin ters olmadigini soyledim o bulusmadan oncede bana dedk evlilik dusunuyormusun evet dedim kiminle benimlemi dedi guldu bende onu zaman gosterir dedim ben ona sordum kismet dedi soguklasti orada bir bulustugumuzda gayet iyiydik ama cok tedirgin asiri hemde ve bulusmadan sonra 1 gun yazdi daha yazmadi bitirdik sebebini sordum duragan bulmus beni peki dedim yazmadim. Sonra o yazip durmaya basladi kisa kesiyordum en son dedimki bana ya tam gel ya tam git belirsizlik icinde olmak istemuyorum yazma bana dedjm oda dedi arakadas olarak yaziyorum ne var bunda bende dedim ya adam ol gel ya da adam gibi cik hayatimdan iyi gunler dedi 10 gun sonra yine yazdi dedim bana acik ol ne istiyorsun benden oda dedi dusman degiliz kafani karistiricak bir sey yok seni seviyorum iyi bir insansin dedi bende peki dedim sonra birkac gun sonra ben yazdim dedim hayatimda kimseyi istemiyorum seni istiyorum felan oda dedi ben boyle ani seyleri sevmiyorum seninle oturup konusmadik bile neden etkilendin dedim giyiminden sesine kadar oda dedi sagol sende cok tatli birisin gece konusalim dedi yazmadi 2 gun sonra durumuma yanit verdi yani amacı ne cinsel olarak yaklasmadı yaklasmiyor sevgili olarak gelmiyor gitmiyor ne yapmaya calisiyor. Hayatimda ikinci kisi bu kişi
Güncellemeler
+1 yıl
Insan sarrafi bile cozemez
Sorum erkeklere 25 30 yaş kkisileryazabilir mi? Hemcinsinizi anlayabildini mi?
Cevapla