Üç yıl boyunca sizinle çalışmış, işini gayet iyi yapan ve size ilgi duyan bir personelin olduğunu düşünün. Ailesi çok daha iyi iş imkanları sunmasına rağmen hepsini reddediyor ve sizden bir türlü kopamıyor. Her açıdan iyi olsa dahi sizinle kalmayı tercih ediyor ve aranızda herhangi bir ilişki yok. Bu kizida begeniyorsunuz
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sen tehlikelisin 😂😂😂😂
Neden
Ben bilirim
Tamam
ewt hosuma gıder tabı
Neden giderdi
burada bır vefa var zaten hoslanıyorum bıde benım ıcın bazı seylerden vazgecmıs bu ozel hıssettırır
Evet sizw karşı zaafıda var maaş vs umrumda değil başka bir yerin fazla vermesi ya da mevki olarak üstte olması sadece sizin yanınızda olmak ona yetiyor
zaten bunu anladım ben hosuma gıderdı yanı cevabım degısmedı
Ama gitmek zorunda kaldım
ailem istemedi ve daha fazla direnemedim ruhen çok yoruldum patronumun odasinda uyuya kaliyordum surekli ağlıyordum göstermeden kimseye ama gozlerimden belli oluyordu son zamanlarda patronum herkes yorulmuş olduğumu görüyordu bana izin bile vericekti fakat durumu bilmiyordu en son durumu derdimi izah etmiştim oda dert etme çözülür yarın yuz yuze konuşuruz demisti ılımlı yaklaşmıştı hosuma gitmisti yarın konuyu acmayip yuzume dahi bakmayinca oda artık uğraşmak istemiyor diye dusundum birden mesai saati içinde kimsw yokken ofisi kapatıp ciktim herkes beni aradığında sıkıldım dedim ama yorulmuştur ruhen aile baskısı ve iş yerinde de istememe düşüncesi oluşmuştu. Patronum beni aramıştım bakamadım hemen yerime ilan koyup birini almisti banada sizli bizli konustu sonrasinda imza vermeye giderken çok guzel karşılanmışlardi beni hatta patronum 1 2 ay dinlenir gelirsin belli olmaz felan dedi sgk cikisim hala olmadı. Geçen gün ziyarete giderken daha soğuk ve durgundu bana iş başvurusu vs yaotinmi diye sordu evet dedim boşluğa düştüm ve çalışmak istedim 2 gün diş asistanligi yaptım beğendiklerini ve sgk girişimi yapmak istediklerini söylediler bende gidemedim çünkü buranın yerine koyamadım dedim oda tedirgin oldu ve ailemden herhangi bir kişiyi davet etti ofise
Ozelden yazdim sizw
gordum
Evet
Neden giderdi mesela
Evet?
Neden giderdi
Bu kadar belli eden bir elemanı göndermezdim onunda mutlu olmasını sağlardım
Zatwn sizinle hep mutlu ve bunu dilede getiriyor. Kimsenin yanına gitmek istemiyor
Fazla maaş vs umrunda da degil
Söyledinmi gideceğini
Gitmek zorunda kaldım ailem istemedi ve daha fazla direnemedim ruhen çok yoruldum patronumun odasinda uyuya kaliyordum surekli ağlıyordum göstermeden kimseye ama gozlerimden belli oluyordu son zamanlarda patronum herkes yorulmuş olduğumu görüyordu bana izin bile vericekti fakat durumu bilmiyordu en son durumu derdimi izah etmiştim oda dert etme çözülür yarın yuz yuze konuşuruz demisti ılımlı yaklaşmıştı hosuma gitmisti yarın konuyu acmayip yuzume dahi bakmayinca oda artık uğraşmak istemiyor diye dusundum birden mesai saati içinde kimsw yokken ofisi kapatıp ciktim herkes beni aradığında sıkıldım dedim ama yorulmuştur ruhen aile baskısı ve iş yerinde de istememe düşüncesi oluşmuştu. Patronum beni aramıştım bakamadım hemen yerime ilan koyup birini almisti banada sizli bizli konustu sonrasinda imza vermeye giderken çok guzel karşılanmışlardi beni hatta patronum 1 2 ay dinlenir gelirsin belli olmaz felan dedi sgk cikisim hala olmadı. Geçen gün ziyarete giderken daha soğuk ve durgundu bana iş başvurusu vs yaotinmi diye sordu evet dedim boşluğa düştüm ve çalışmak istedim 2 gün diş asistanligi yaptım beğendiklerini ve sgk girişimi yapmak istediklerini söylediler bende gidemedim çünkü buranın yerine koyamadım dedim oda tedirgin oldu ve ailemden herhangi bir kişiyi davet etti ofise
Ailen orada çalışmanı istemediklerini patronuna söylemiş olabilir
Ailem tanımıyor onlari ben çalışmak istiyorum onlarda biliyor sadece ruhen çok yoruldum
Anladım
Biraz başka yerde çalış eğer isterse seni tekrar çağırır belli sen yeni yerinde daha mutlu olacaksın
Hayir yapamadım eski yerimi patronumu çok özledim mutlu değilim kimseyle ayrıldığımdan beri konuşmuyorum
Hmmm git konuş tekrardan
Annemi davet etti konusucak ama yerime birini aldi beni nasıl alicak oraya koymaz çünkü dedim kimseyi ekmeğinden etmek istemem diye
Anneni çağırdıysa vardır bir planı
Enteresan bir durum.
Ama bir insan için iyi bir şey bence şahsen benim hoşuma giderdi
Niye ilişki olmuyor onu anlamıyorum.
Olamiyor cunku biri evli gidemeyen kiside uzaktan seviyor içine atarak ama asla gitme gibi bir eylemde gerçekleştiremiyor görmek bile yetiyor
Evli varsa olmaz o iş
Biliyorum o yüzden uzaktan sevdim
Ama gitmek zorunda kaldım ailem istemedi ve daha fazla direnemedim ruhen çok yoruldum patronumun odasinda uyuya kaliyordum surekli ağlıyordum göstermeden kimseye ama gozlerimden belli oluyordu son zamanlarda patronum herkes yorulmuş olduğumu görüyordu bana izin bile vericekti fakat durumu bilmiyordu en son durumu derdimi izah etmiştim oda dert etme çözülür yarın yuz yuze konuşuruz demisti ılımlı yaklaşmıştı hosuma gitmisti yarın konuyu acmayip yuzume dahi bakmayinca oda artık uğraşmak istemiyor diye dusundum birden mesai saati içinde kimsw yokken ofisi kapatıp ciktim herkes beni aradığında sıkıldım dedim ama yorulmuştur ruhen aile baskısı ve iş yerinde de istememe düşüncesi oluşmuştu. Patronum beni aramıştım bakamadım hemen yerime ilan koyup birini almisti banada sizli bizli konustu sonrasinda imza vermeye giderken çok guzel karşılanmışlardi beni hatta patronum 1 2 ay dinlenir gelirsin belli olmaz felan dedi sgk cikisim hala olmadı. Geçen gün ziyarete giderken daha soğuk ve durgundu bana iş başvurusu vs yaotinmi diye sordu evet dedim boşluğa düştüm ve çalışmak istedim 2 gün diş asistanligi yaptım beğendiklerini ve sgk girişimi yapmak istediklerini söylediler bende gidemedim çünkü buranın yerine koyamadım dedim oda tedirgin oldu ve ailemden herhangi bir kişiyi davet etti ofise
Zor durumdasın bilmiyorum
Gitmez gadası
Neden
Sadık kaliyor size işte
Yeni heyecanlar lazim