Sorum 30 yaş uzeri erkeklere boyle bir kiz hakkinda ne düşünürsünüz?

Üç yıllık çalışma arkadaşımız, ailesinin istemediği ve kendisini geliştirebileceği bir iş olmadığı için ayrılmak zorunda kaldı. Ayrıldıktan sonra da sık sık ziyaretimize geliyor, ancak her gelişinde duygularına hakim olamıyor ve ağlıyor. Ailesine karşı çıkıp kalmak için direniyor, ancak sonunda ayrılıyor. Fazla duygusal mı, yoksa gerçekten çok sevip alışmış mı, bilemiyorum.

Sorum 30 yaş uzeri erkeklere boyle bir kiz hakkinda ne düşünürsünüz?
Cevapla