3 senelik işimden ayrılmak zorunda kaldım. Çok kalmak istedim, üzülerek ayrıldım. Patronuma ilgim vardı, o da bunu anlıyordu. Bana Ekim sonuna kadar mühlet verdi, iş bulamazsam geri gelmemi söyledi. İş bulduğumu görünce ne düşünür, ne hisseder? Soğur musunuz? Kaybetme korkusu yasarmisiniz? Ne hissedersiniz. Sizinde ilginiz var
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Gözden ırak olan gönülden de ırak olur derler
Zamanla unutur
Tabiki anıları değil sana olan isteğini
Arada uğruyorum ofise
Anıları taze tutar ama birini bulursa çok düşünmez sizi
Peki başka bir işe başladığıma şahit olsa üzülür mu
Yok üzülmez
Belki de sevinir
İş ortamında ilgilenemiyor olabilir farklı şirkette olunca daha rahat ilgilenebilirim diye düşünebilir
Karsilik vermiyicem hicbir sekilde
Siz daha iyisini bilirsiniz
İllede ona muhtaç degilsiniz onun da size olmadıgı gibi düşünüyorum
5 katlı yeri silip supuruyordum koca camlarını siliyordum bir dakika oturmuyordum. Çay kahve serviside yapiyordum. Personellere supriz yapıp kahvaltı hazirliyordum kurt köpeği vardı patronum gelmeden yemegini ben verip kafesini ben temizliyordum. Beni isirmasina rağmen yapiyordum. Onuda xok seviyordum. Şimdi ben daha iyi bir yerde iş buldum ben ona zaten muhtaç olduğumdan kalmiyordum sevdiğim değer verdiğim için kalıyordum. Benim yerime biri geldi benim yaptığım işin yarısını yapıyor sadece benim gibi sa.. lagi bulamaz
Evet
Siz işi sahiplenmişsiniz özverili çalışmışsınız
Muhtemelen sizin ilginizi bildiği için başka işte yapamayacağızı düşündü
Yapamiyordum zaten gidip hemen çıkıyordum ona gidiyordum
Bu kez oyle degil beni yalnız bıraktı benim icin orasi bitti
En dogru kararı siz bilirsiniz
Ama bana da mantıklı geldi
Patronuma bugün dayanamadım yazdim. İçim acıyor çünkü.
[26/8 16:23] ✨: Merhaba size karşı kırgınım ve bunu söylemek istedim. Ben sizleri aile gibi görmüştüm, ailemin nasıl mutluluğunu düşünüp istiyorsam sizlerinde istiyordum. Gittiğim her yerde de sizleri arıyordum. Siz sadece anneme içinizi dökmek için çağırıp, bana da "İş bul, gidecegin yerlerede ben yaparım, de bulamazsan gel" demeniz, beni istememeniz orada beni çok üzdü.
[26/8 16:26] ✨: Orada kalmak için herkesi karşıma almıştım. Sizin benim varlığımdan rahatsız olduğunuzu, yüzüme dahi bakmak istemediğinizi, muhatap dahi olmak istemediğinizi görüyordum. Size karşı bir kötülüğüm dokunmamıştı. Arkanızdan konuşmamıştım, hırsızlık etmemiştim, bir şey yapmamıştım. İşimi de küçümsemiyordum, severek yapıyordum. Kimseden beklentim de yoktu. Tek problemim davranışlardı, hep de bu sebepten karşınıza çıkiyordum. Onun dışında isimle ilgili benlik hiçbir problem yoktu. Her açıdan sizleri düşünüyordum. İş görüşmelerine gittiğim şirketlere de sizin numaranızı veriyordum, orada olduğum zamanda kurumsal yerlere mesaj atıp sizlerin numarasıni veriyordum kiralama olsun diye. Ben sizlere muhtaç olduğumdan yapmamıştım, sizlere alıştığım, sevdiğim, ve benim için ayrı bir yeriniz olduğu için yapmıştım her şeyi. Benden neden bu kadar gıcık oluyorsunuz bilmiyorum. Ama oradan gönlüm kırık şekilde ayrıldığımı bilmenizi isterim. İçimde kalmasın diye söylemek istedim. Kötü bir insan değildim. Diye yazdım cevap vermedi
İlginç olmuş
Bu mesajı yazmanız bile deger verdiğinizi gösterir
Ve artık onu geride bıraktığınızı da
Tabiki degwr veriyorum ama cevap bile yazmadi 😪😪
Bakın ellerimde kopeginden olmuştu ona rağmen kaliyordum
https://hizliresim.com/8gectix
https://hizliresim.com/s8j7plf
https://hizliresim.com/n1ee1kl
Gerçekten çok üzücü bir durum
Hiç deger vermemiş sizin sevginizi saygınızı kullanmış hiç hak etmemiş
Aylarca agladim onu goremiyicem diye bugün cevap bile yazmadi
Neyse onu artık daha iyi tanıyorsunuz
Hayat devam ediyor önünüze bakın boş verin kötü bir rüyaydı tecrübeydi diye düşünün
Ben soğumazdım. Ne yapabilirim ki rasgele bir insanın bana ilgisi varsa? Benim hayatıma bir etkisi olmaz.
Sizinde o kişiye ilginiz olsa
Yani öyle olsaydı kötü hissederdim ama ilgimin olduğu birisine yaşamak için başka bir işe girdi diye soğuk atmazdım. Ayrıca sen emin misin onunda sana ilgisi olduğundan?
Evet
Elini elime bilerek dokunduruyordu. 6 7 kere istifa ettigimde tutuyordu. Beni begeniyordu güzel buluyordu. İlgisi vardı ama yanımda olmadı
Yani eğer ben bir kadına bu şekilde yaklaşsaydım onun her zaman yanında olurdum ve çıkma teklifi ederdim bence seni gerçekten beğenmiyordu
Edemezdi evliydi
30 yaş üstü patronun ne yapsın seni cinsellik dışında istese bulur yenisini
Bulur ama benim gibisini bulamaz. Hem personel olarak hem seven olarak. Onu temiz saf duygularla çok sevmiştim. Bakımsız biri değilim istesem bende cok bulurum ama herkesi hayatına alan biri bile değildim. Hayatımda kimse bile olmamıştı şimdi paragöz birini ya da yaptigim işlerin yarısını yapan birisini bulur
Onunla parası için olurlar ben parasi için değil onun varlığı için yanında olmak istiyordum
Valla siz akıllanmazsınız patronu bilmem ben 16 ülke gezdim öyle güzeller varki sen dahi görmedin çalışan insan çıkar sen bu konuda kendini Teselli ediyorsun moralini bozmak değil amacım bende patronum gerçekler acıdır
Çalışan zaten çıktı ama yaptığım işlerin yarısını ediyor ben o kadar adamistim ki kendimi her anlamda. Ve onu gerçekten çok seviyordum personeller arkasindan konuştuğunda uzuluyordum. Değer vermiştim işlerine elimden gelenin fazlasını yaparak yardım etmeye çalışıyordum.
Onu parasi için sevmemiştim onu onun için varlığı için sevmiştim hemde cok
Anladım yz istersen sohbet edelim
Hemen sogumam ama zaman la unuturdum ben olsam aynı durumda
ya ekime kadar ya.. sen şizofrensin. kendi kendine halleniyosun
Hallediyordum ben onun için herkesi karşıma almıştım orada onun için kalmak istedim. O yanımda olmadı annem bana son söz hakkını vermesine rağmen ekime kadar git, iş bak, bul bulamazsan gel dedi, onu söyledi bitti benim için. Ben onun için çaba sarf ederken o bana git, iş bak, bul bulamazsan gel dedi.
Ona kız çoktur eminim
Benim gibi çalışanı zor bulur. Yerime gelen kişi yaptigim için yarısını yapıyor sadece ve benim gibi sevende bulamaz
Onu saf seviyordum temiz duygularla
E niye çıktın açılmadın mı
Ve tabi saf duygu nakit saflıgı
Nakit saflığı olsaydım olduğum güzellikte hersekil elde ederdim. İlk çalıştığım yerde patronumun bana ilanı aşk etmisti ona karşılık verirdim.
Ya çek git sktr et şu patron kafasını
Haksızlık edildi
Beni ve işimi istemediğimi düşünürüm
Zamanla unutulur
Ben unutamıyorum ama 😪😪
Zaman gerekli ama
Ben bana karsi yapılmış haksızlıklara agliyorum uzuluyorum
Patronuma bugün yazdim
[26/8 16:23] ✨: Merhaba size karşı kırgınım ve bunu söylemek istedim. Ben sizleri aile gibi görmüştüm, ailemin nasıl mutluluğunu düşünüp istiyorsam sizlerinde istiyordum. Gittiğim her yerde de sizleri arıyordum. Siz sadece anneme içinizi dökmek için çağırıp, bana da "İş bul, gidecegin yerlerede ben yaparım, de bulamazsan gel" demeniz, beni istememeniz orada beni çok üzdü.
[26/8 16:26] ✨: Orada kalmak için herkesi karşıma almıştım. Sizin benim varlığımdan rahatsız olduğunuzu, yüzüme dahi bakmak istemediğinizi, muhatap dahi olmak istemediğinizi görüyordum. Size karşı bir kötülüğüm dokunmamıştı. Arkanızdan konuşmamıştım, hırsızlık etmemiştim, bir şey yapmamıştım. İşimi de küçümsemiyordum, severek yapıyordum. Kimseden beklentim de yoktu. Tek problemim davranışlardı, hep de bu sebepten karşınıza çıkiyordum. Onun dışında isimle ilgili benlik hiçbir problem yoktu. Her açıdan sizleri düşünüyordum. İş görüşmelerine gittiğim şirketlere de sizin numaranızı veriyordum, orada olduğum zamanda kurumsal yerlere mesaj atıp sizlerin numarasıni veriyordum kiralama olsun diye. Ben sizlere muhtaç olduğumdan yapmamıştım, sizlere alıştığım, sevdiğim, ve benim için ayrı bir yeriniz olduğu için yapmıştım her şeyi. Benden neden bu kadar gıcık oluyorsunuz bilmiyorum. Ama oradan gönlüm kırık şekilde ayrıldığımı bilmenizi isterim. İçimde kalmasın diye söylemek istedim. Kötü bir insan değildim. Diye yazdım oda cevap vermedi
İyi bir yanıt olmuş
Nasıl yani
İçini dokebilmissin
Hicbir sey yazmadi
Gördü mü peki?
Dun yazdim illaki okumuştur
Okundu bilgisi kapali
İş telefonu elinde olmaz olur mu
Sen üzerine düşeni yaptın gerisini o düşünsün