7 aylık ilişkimde ilk defa böyle oldum ne yaparsam pişman olur çok kötüyüm yardım lütfen?

Kalbimi çok kırdı çok ağlattı ve suçunu biliyordu benim suçum yk dedi bugün kavga ettik senden sıkıldım artık dedi yeter bıktırdın dedi kapat yatıcam dedi bana kapatalım dedi tama dedim bir şeyleri sordum eskisi gibi değiliz dedim bol boş konuşma dedi ve kapattı moralimi bozacaksan hiç arama dedi engelledim dayanamadım geri kaldırdım numaramı sildi instadan takipten de çıktık 2 gün önce tarihlerde kalktı

7 aylık ilişkimde ilk defa böyle oldum ne yaparsam pişman olur çok kötüyüm yardım lütfen?
Cevapla