Siz saygısızlık yaptınız ve kız sizden ayrıldı, numara değiştirdi vs. Ama iş yerine gidebilirsiniz, gider miydiniz?

Ciddi ilişkideyiz, 1 aya kadst isteme olucaktı. Benimde çok hatam oldu, onunda özellikle son 1 ay aramızda cinsellik geçti ve saygısızlaşmaya başladı... Ayrıldım mesaj attım hrmen numara değiştirdim. 1 hafta oldu ne wpde hakkımda kısmında harfim var onu siliyor nede yanıma geliyor.. Sevmemiş mi? Siz ne yapardınız

Siz saygısızlık yaptınız ve kız sizden ayrıldı, numara değiştirdi vs. Ama iş yerine gidebilirsiniz, gider miydiniz?
Cevapla