işten çıkarılsanız aradan zaman geçse sizden iyisini bulmadıkları için geri çağırsalar döner miydiniz?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bizim güvenlik sektörü o şekilde haksızlıktan işten çıkanlar sonra tekrar dönüyor
ne kadar sure sonra donduler
En AZ 1 sene
kımseye o zevkı tatıtrmdım hep kendım bıraktım gerı cagaranda oldu ama dönmedım
neden cagırdılar
buldukları kısıler yapamadı o ısı cagardılar mecbur ama senı kovdularsa gerı sagırlarsa gidersen 3 sıfır yenık baslarsın ıse
ben işten dolayı degıl sırkette herkesle kavgalıyım uyumsuzum dıye cıkardılar
boş ver baska ıs bak ıyı bılrıım iş ortamını sanada tavsıyem ıs arkadaslarına sırrını verme ıs harıcı myhattap olma sosyal medyadan bile ekleme
evet onlar zaten ıftıra dedıkodu yaptılar benım sınırlerım tepme cıktı sırkette bırbırmıze gırdık hakaret felan ettım ondan cıkardılar
ıste soguk kanlı olcaksın ben yönetıcıyım bana t at sana önerıler verıırım öyle çakallarla dans uzmanlık alanım
ben sınırlerıme hakım olamıyorum mudurde dedı ısınde ıyısın ama uyumsuzsun herkes benden sıkayetcıymıss
sende oyunu kuralalrına göre oyna bana yazabilirisn
Daha iyi bir maaş ve kariyer varsa neden olmasın
onlar senın kadar ıyı ıs yapan bırını bulamadılar dıye
Aynı soruyu tekrar soracağım o zaman, daha iyi bir maaş ve kariyer varsa neden olmasın. İş hayatında duyguya yer yoktur. Profesyonel olarak çıkarın varsa ahlaksızlık olmadığı sürece her yerde çalışabilirsin. Geriye dönmüş olmak değil ki bu. Şartlarını iyileştirmektir. 10 yıl önce yaşadım bunu. Müdürüm tarafından yapılan mobing ile işten ayrılmak zorunda kaldım. Ben ayrıldıktan 3 ay sonra müdürüm işten ayrılmış. Patron beni onun yerine müdür olarak istedi. Çok daha iyi bir maaş ile geri döndüm. 1 yıl o tecrübeyi de yaşadım, sonra kendi isteğimle ayrılıp kendi şirketimi kurdum. Şimdi iyi ki de o gün geri dönüp tecrübeme tecrübe kattım diyorum
param yoksa is bulamiyorsam donerim valla param yoksa gururunda onemi yok
Çağıracaklar zaten ve ben eskisinden çok daha güçlü olarak dönücem
donermısın cagırsalar yanı
Tabiki çünkü onlar senin kapını tekrar çalmışsa onlar sana gebe demektir... Hem gitmeyip gurur yaptın diyelim... Tanıdığım tüm fakirlerin tek ortak noktaları fazla gururlu olmalarıydı
ben işten dolayı degıl sırkette herkesle kavgalıyım uyumsuzum dıye cıkardılar
Başka iş bulana kadar dön çalış, iş bulunca sen çıkarsın. Sen çorbana bak ya, boş ver milleti.
Dönmem ben. O kadar vizyonsuz değilim.
Ben dönmem
Tazminat ödememek için mi çağrıldın, sigortalı iş miydi?
evet sıgortalı kurumsal maası ıyı bır sırket hayır ben ısten dolayı cıkarılmadım sırkette arkamdan dedıkodu ıftıralar felan attılar bende sırkettekılerle kavga ettım ağır hakaretler ettım ondan dolayı sımdı o 2 kısıyıde ısten cıkarmıslar benı gerı cagırıolar
O zmana durum farklı ama yine de aynı gözle bakan olacaktır insnlar senin yüzünden işinden oldu diyen olacaktır
evet neden bılıyor musun bak ben işimde iyiyim neyse musterıler hep benı ovuyor ıste sız ısınızde cok ıyısınız ama diğer arkadaslarınız calısmıyor luften herkes ısını felan yapsın yazmıslar bende bunu sırket watsap gruplarına attım yonetıcılerın gorecegı herkes dusman oldu bana ee sen ısını yapmıosan yazmak zorundayım
Bence orası artık sana dar olur. Yeni iş bak. Başarılı insana herkes iş verir
eevt donsemde sankı mutsuz olurum gıbı szıce kotumu yapmısım ıspıyoncumu gozuktum evet basarılıyım mudure dedım zaten ben heryerde ıs bulurumbenım ıcın hıc sorun yok oyle deyınce bozuldu benım gıdecegı anlayınca
İspiyoncu olma. senün söylememe gerek yok. Herkes herşeyi görür. Umursanmıyorsa boş ver. Sen vcdanen rahat ol yeter
benım musterılerden gelen dıger arkadasları kotuleme yorumlaarım sence yanlısmı yaptım
Evet
sonra onlarda benım arkamdan ıs cevırmeye hepsı gıdıp mudure benı sıkayet etmıss
Dejavu 😀
yok yaa demekkı calısan degıl calısmayan degerlı mudurede dedım calısmayan burada daha degerlı demekkı dedım kaldı oylee
Öyle. Ama vicdanen de rahat etmeli
yok yaaa calısmak cok onemlı degıl demekkı kavgacı olmamak onemlı ama bende agır hakaretler ettım bu ısten cıkarma nedenı degıl bence
boş ver arkana bakma
donersemde o bolumde calısmak ıstemıycem baska bolume aldırcam kabul ederse
Ben olsam gitmem ama sen bilirisn
tamam
neden ve nasıl çıkardıklarına göre değişir.
iş yapmadıgım ıcın degıl sırkettekılerle kavgalıydım bıraz haakret felan etmıstım duzenı bozuyormusum herkes benden sıkayetcıymıs devam edemezlermıs benle
eğer gerçekten dedikleri gibiyse normal yani.
ama neden diğer arkadasların ıs yapmaması musterılerden hep sıkayet gelıyor bana sız calısıyorsunuz ama dıger arkadaslarınız ıs yapmıyor felan dedıler bende bunu yonetıcılerın gorcegı watsap gruplarında paylastım sonra herkes dusman oldu bana hep kavgaa sonrası..
Kardeşim seni çıkarmakla iyi yapmışlar boş ver 😂 ben de birini çalıştırmam 😂 dönme sen en iyisi.
nıyee yaa haha :)
Şirket içim uyumsuzluk kangren gibidir. Sorun küçükken çözülmelidir.
Ayrıca, müşterilerinizin seni öven yorumlarını ortak wp ta paylaşman bir hata. Sevilmemen çok doğal. Böyle konular ortalıkta konuşulmaz. Seni kendini beğenmiş birisi olarak görmüşler.
ama onlar iş yapmıyor ben yapıyorum musterılerde benı begenıyor onlar ıs yapmayınca bende yonetıcıler gorsun dıye yaptım ama ondan cıkarmadılar daha sonra ben bunlarla kavga ettım cok agır haakretler ettım ondan cıkardılar
oradan daha iyi bir yer var mı calışabilegin?
buranın sartları maası daha ıyıdı ama Şu an gorustum cok daha ıyı sırketler var
calısabilecegin cok daha iyi yerler var ise oralarda calış, işsiz misin su an?
eevt 10 gun oldu 2 sırketle gorustum
peki dönüş beklıyor musun
bırı olumlu dedı bundan buyuk sırket dıgerı olumsuz bence
meslegin ne
bankacı
işsiz kalma diye söyluyorum. görüsme yaptıgın yerlerden biri %100 olumlu olacaksa eğer bekle
şöyle bırsye var benım kavgalım oldum o 2 kısıyıde ısten cıkarmıslar
yani huzurlu mu olacak orası senin icin
bılmıyorum yaa tekrar cıkarırlarsa işten nasıl garantı vercekkı sozlesme ımzalamam gerek
söyle sende sözleşme imzalarsak başlarım diye
aynenn
Dönmemeyi tercih ederim