Evlilik sürecine gireceğim kişinin başka kızlarla konuştuğunu gördüm. İkinci şansı hak eder mi?

Evlilik sürecine girmek üzere olduğum erkek arkadaşımın instagram ve azar üzerinden kızlarla görüştüğünü gördüm. Üç gündür ağlayıp özür diliyor ne istersen yaparım, nasıl biri olmamı istersen öyle olurum diyor ama çok şaşkınım çünkü işinde de ilişkimizde de çok oturaklı ve akıllı biriydi. Gerekçe olarak uzak mesafe ilişkimiz olduğunu, bunun can sıkıntısı ile böyle şeyler yaptığını söyledi. Ben bitirdim ama bir şans daha istiyor. Ailelerimiz ilişkimizden haberdar. Sizce ikinci şansı hakediyor mu siz ne düşünüyorsunuz?
Evlilik sürecine gireceğim kişinin başka kızlarla konuştuğunu gördüm. İkinci şansı hak eder mi?
Cevapla