AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
188Cevap
1-2 yıldır babası yoksa kızın terbiye yaşı zaten geçmiştir tutup 16 17 yaşında evlenecek değildir.. Ama sonuç itibariyle ben kızını alıyorum ana babasını değil ve kızın karakteri hoşuma gittiği için evlilik. Kararı almışımdır sorun olmaz
saol
Dostlar sağolsun
Annenin verdiği terbiyeden şüphen mi var ki böyle bir soru soruyorsun? İnsan ilk önce kendisinden emin olmalı.
teşekkürler
Rica ederim sakın yargıladığımı düşünme bu arada seni. ;) Uslubum biraz serttir ama kendine güvenin olsun. Seni seven seni her durumunla kabul etmeli. Bende babasız büyüdüm ama bu evlenmemi engellemedi ;)
çok tesekkurler yanşlış anlamadım zaten sağolun
Yok artık diyorum yuh. Siz gercek misiniz? Bu nasıl bir gerikafalılıktır ya yuh yani yok artik. Şok oldum şu an
Oha l*n
yapan var işte canım
bunda teredüüt edecek bir şey yok sadece bu karakterini etkilemişse rahat en ufak sıkıntıda ayrılırım kafama göre takılırım edasındaysa işim olmaz
aynen
Benim annemle babam ayrı evde mi kaldım şimdi jsjskdkkdkdkd
bilmem :) ama güzel kızsın kalmazsın
yok kanka alırım ben seni :D
Allah razı olsun kanka @okancan06
:D @pembemagnet ne demek kanka :D
asıl o kızla evlenmek gerekir. çok iyi bir eş ve anne olacağından eminim.
evet bncede
daha önce yaşadığı sorunlardan anaç bir kadın olur ailesine sahip çıkar.
aynen öyle
Evlilik düşüncem hiç yok ama bunu sorun etmem , neticede kendisini en iyi kendisi yetiştirir , ayrıca okul , iş vb sebeplerden aileden uzak kişiler de var , ölüm faktörü de olasılık dahilinde
aynen öyle tesekkürler
Rica ederim aile kadar , tercihler , karakter ve düşünce tarzı da kişilik üzerinde etkilidir
anne sinin babasının durumuyla ne alakası varki zaten bir kişi sırf bu sebepten bir kızla evlenmiyorsa sahip çıkamıcanı göstermiş sorun değil bence bu.
evet sağol
benim icin daha iyi
benim ailem onun ailesi gibi olacagi icin o eksikligi kapatir hem de daha iyi olur bence ki ailesinden uzakta olur benim aileme daha yakın olur sonucta :)))
ahahaha güzel düşünce :)
adan babam hazir zaten artik gözleri ben de
fakat su an icin hayattan tad cikarmaya bakiyorum :)
boyle dusunen cok olur guney dogu anadolu bolgesinde bence :)
Nasıl bir aileden geldiği önemlidir elbette ama insan kendi terbiyesini sadece anne ve babasından almaz. Şayet kendisini iyi yetiştirmişse, neyin iyi neyin kötü olduğunun farkındaysa anne ve babasının ayrı olması onunla evlenmem için bir engel değil.
bencede tesekkürler
Rica ederim :)
Sanki babamla evleniyir * onlar ayriysa benim suçum nee
aynen aynen bizmiyiz suçlu
Asla yadırgamam asla ve asla. bunu yapan kişi agır korkaktır
sağolun
Evlilik anne baba ile olmaz bazen esinin annesi babasi ogretmeni olursun herseyi senden görür öğrenir terbiye insanin icinden gelir ne kadar aile faktörü onemliysede kisinin icinden gelir terbiye eger tersi düşünen varsa tartisabiliriz
yani ben düşünmüyorum şahsen
o kişi seni mutlu edecekse bunu bir önemi yok. ama kendi çoğuna aile kavramını iyi aşılaması gerekir
Tabikude tesekkurler
annesiyle&babasıyla değil kızla evleniyorum. kesinlikle kararımı etkilemez.
ne guzel tesekkurler
Hayir neden tereddüt edeyim yeri. Gelir anne yeri gelir baba adam gibi koca olurdum
cok güzel
Teşekkür ederim
isterse yetimhanede buyusun seviyosam zaten karakterini tanimisimdir umrumda olmaz asla bosanma olmamasi falan
sağol
sende sağol
sağol :)
sende tekrar sağol bu döngü devam eder gider hahaha 😃😃
Terbiye anne babanin ayri olmasiyla alakali bir konu degil. Anne babasi ayri olup cok terviyeli ahlakli arkadaslarim var.
aynen öyle ama bazıları öyle düşünmüyor
Terbiye cocukluktan gelen birseydir. Bir kisi terbiyesizse buna asla tahammul edemem. Herkes birebir iliskilerde terbiye kurallarini ve sinirlarini bilmeli. Bir insanin terbiye kurallarini bilmemesi ile ilgili ailesi suclanabilir ancak asla anne babasinin ayrilmis olmalari ile iliskilendirilemez.
tesekürler bilgilendirmelerin için :)
Ne demek...
Lütfen saçmalamayın ya ne alakası var annesi babası başında olanların hepsi çok iyi aile kızı oluyor sanki.. kişilik meselesi, insanın mayası bozuk olmasın yeter ki.
Bencede canim teşekkür ederim
anne baba faktörü önemli ama ben evlenme kararı aldıysam karşı tarafı çok iyi tanıdığımdandır ondan dolayı o süreçte anne babanın olup olmaması önemli değil
SAĞOL ARKADAŞIM
Rica ederim
anne babası ayrı olanlar daha bilinçli ve sorumluluk sahibi oluyor.. tam evlenilecek kişi yani..
aynen
Beni kesinlikle etliemez de kafama şu baba terbiyesi kısmı takıldı ne anlamda söyledin? @Romeooooo nun yazdıklarına da katılıyorum ama kız kendini biliyorsa ailevi durumu benim için kesinlikle sıkıntı olmaz
tesekkurler baba terbiyesi işte hani babadan korkmuyo secgisini bilmiyo o kız tipi
yok ya onlar hiç önemli değil bence
Problem yok bence çok saçma annesi babası ayrıldı diye neden sevdiğimden vazgeçiyimm
bncede ama vzgeçen var
Onların beyinlerine sen evleniceğin kadının kalbine kişiliğine aşık oluyorsun annesi babasına değil onlara saygı gösteriyorsun
Sen erkeğin anne babası boşanmışsa onun hakkında ne düşünürsen erkekte onu düşünür
bazıları öyle düşünmüyo ama
Seni olduğu gibi kabullenen birini bulursun o zaman hem anne babanın ayrılmış olması ayıplanacak bir durum değil ki iki insan anlaşamamış ayrılmış gayet medeni bir durum neticede
hayır hiç etmem çünkü anne babası boşanmış bayan aile hayatına daha önem verir kıymetini bilir aynı acıyı çekmek istemez
tesekkurler
terbiyeli kizi terbiye gerek yok olmak istemiyenide kmse terbiye edemez tabiki evlenilir anasi babasi bosanan bir kizla
sağol bencede
ailesi olmayan kizla evleniyolarda ailesi bosanan kizla neden evlenilmesin bazilari sacmalamis yani
tesekkurler
Etkiler mi bilinmez ama benim düşüncem size daha bağlı olur aile huzurunu mutluluğunu sizde bulmak sizde yaşamak isteyebilir
evet aynen öyle istiyo ama o hanzo bırakıp kaçıyo
Keşke beni öyle sevecek biri olsa asla bırakmam
Evet aile önemli ama... Asıl önemli olan kişinin kendisi anlaşıyorsam kız hanfendiyse kriterlerime uyuyorsa BENİMDİR sıkıntı yok ;)
en güzelini yapıyorsun :)
Aynen ;)
hayır... ne alaka babası annesi olmayıpta ne insanlar var terbiye gormus kendini geliştirmiş akıllı efendi vicdanlı... asla etkilemez ben tanıdıysam sevdiysem sorun teskl etmez
saol canım
kız iyi olduktan sonra baba faktörü hçte önemli değil
tesekkurler
Kızda bu durumdan ötürü bir sorun yoksa bu neden sorun olsun ki :)
bncede sorun olmaz :)
Sence olmaz tabi kendini savunuyosun senin şahitliğin sayılmaz :D
tesekkurler
ne alaka lann.. olurmu öyle şeyy..
hattaa hanii o içinde burukluğu oluyo ya; sevgi eksikliğii; o açığı kapatmak için elimden geleni yaparım.
babasının tam olarak göremediği sahiplenme duygusunu ; eşi olarak ona yaşatırımm
yni bncede sağolun
kesinlikle hayır anne babası ayrıldıysa bunda kızın ne suçu var
aynen ya belki ailesi böyle mutlu oluyo
tabi anne babasını kız ayırmadıysa :D
Evlenme çağında ki bir kızın 1-2 senedir babasinin olmayisi kişiliğini etkilemez bence. O zamana kadar almasi gerektigini almistir çunku
aynen
aile terbiyesi mutlaka önemli ama temelini küçüklüğünde almıştır. şahsi terbiyesinde bir eksiklik yoksa dert edilecek bir durum da yok.
evet tesekkurler
Benimkiler de boşanmış olduğu için daha iyi anlarım +olarak ilerde olacak cocuklara daha iyi ebeveyn olduğunu biliyormuydun
bliyorum
o yüzden sıkıntı yapmana gerek yok sonuçta aile ile değil o kız ile evleniliyor ki bu aralarındaki anlaşmaya bağlı
evet bncede
terbiye sadece babadan görülmez, insan kendi kendini de terbiye edebilir, eğer terbiyeli olduğunu düşünüyorsan sorun olmaz.
ama erkeğin takıldığı neresi olabilirki
başında baban olmadığı için, erkek arkadaşınla tanışmadan önceki hayatında daha özgür davranışlar sergilemiş olmandan tereddüt ediyor olabilir.
Küçük yaştan beri boşanmışlarsa direk evlenirim ailesinin veremediği sevkati sevgiyi ben veririm hem bana daha sadık olur benimde ona güvenim olur
aynen öyle
Neden terddüt edeyim. Onun suçu ne böyle bir şeyde. Aksine ona destek olmak ve her zaman yanında olduğumu hissettirmek adına daha çok bağlanırım ona..
teşekkürler :)
Rica ederim. Doğru olan da bu zaten...
Hayır anne babanın durumu onu etkilemez
haklısın teşekkürler
Babam annem boşandi bn babamla kaldm şu an ikiside yok abim vark eger bu sebeple evlnmeye tereddüt ediyosa ben tereddut etmem evlenmem öyle bir insanla.. annemin babamin hatasini ben yuklenemem..
aynen öyle canım
tereddüt edebilirim haliyle, aşabilir miyim bu problemi, onu düşünürüm.
hmm saol
Babası olup da ahlaksızlıkta zirve yapmış insanlar da var. Öyle değerlendirmek lazım
bncede canım
bir problem yoksa sorun olmaz terbiyeden görgüden kasıt neyse artık ona göre bakarız
anladım sağol
Biraz serbest olma ihtimalleri olduğu için farkında olmadan denenme ihtimalleri var.
hmmm ama hakszlık değğilmi
Annesiyle babasıyla ne alakası var o mu demiş ayrılın diye :/:/
dimi ama tatlım
Ne sanıyolar bılıyomusun. Annesı babası ayrı olan kız rahata duskundur. Babası yanında olmayan kız rahat davranır sokaklarda surter. Falan fılan.
aynen aynen ya
Neden evlenmeyeyim? Beni sevdigini sevip sayan insanla evlenirim sahsen
yani bnde
Asla. Hatta ona o sıcaklığı vermeye çalışıp daha çok bağlanırdım.
ne güzel bir kişilik :)
Kişilik olsa nolcak. Değerimizi bilen yok bee. d
Saçmalama kiz ben evlenecek olsam eşimin annesi babası boşanmış olsa daha bir sahip çıkarım
ama işte bu mekanizma farklı çalısıyo geçmişini yargılıyo
Geçmişini yargılıyorsa hiç seni hakketmiyordur
kızın Terbiyeli veya edelim olmasi için ilacı babası başında olması gerekmez onu karakteri en önemlisi bence
tabiki önemli
karakterli bir kız olduktan sonra babası annesi olmasa da sorun olmaz bence
Anne baba boşanması olarak bakmam olaya... Ailesinden terbiye almışmı kendini yetiştirebilmişmi ona bakarım...
sağolun
Karşımdakine bakarım adammı diye ne yapayım annesini babasını. Ailesi olup insan olmayan ya da ailesi olmayıp insan olan birçok insan var
yani bncede
beni etkilemezde kızı nasil etkilemis orasi malum. ne varsa içinde var. anasi babasi olupta herseyi yapan var bla bla
aynen öyle ya
Neden tereddüt edilsin ki sonuçta onun sucu ne yani
bncede canım ama bunu anlamayan cok var
O bayanın düşüncesine bağlı gerçekten aranıza bir yaklaşım olur. Birbirinizin yanında rahat hissediyorsanız evlilik bile düşünür karşıdaki adam hiç tereddüt etmez merak etme sen kardeş
sağolun bencde
Yetmem ki boyle biriyle evlenmek daha ii safkat sevgi görmemişse sen gostersin o insandan daha mükemmelini bulamazsin bazı durumsa insan kendini baskasinin yerine koyması lazim..
evet ama yapmıyolar
bence kızın kişiliğine bağlı anne baba ayrılıyorsa o şahsın ne günahı var böyle düşünmek yanlış olur kız edepliyse ve sorumlu bir şekilde haraket ediyorsa bunlar göz önünden kaçınılmalı
bencede ama çok hanzo var böyle düşünemeyen
Bu onun suçu ve tercihi olan bir durum değil ki, var ise karakteren bir sorun konuşarak çözmeye ve düzeltmeye çalışırım.
yani bırakmazsın güzel karakter sahibisin
Kesinlikle bırakmam, seviyorsan ve kendi aramızda bizden kaynaklı bir sorun yok ise niye bırakayım... Anne babası boşanmış ilk insan da o değil, sonda olmaz...
aynen o şekilde :)
Aksine daha çok sahip çıkarım, ondaki duygu eksikliğini gidermeye çalışırım, ben acizhane ilişkimde bunu yaparım zaten, yeri gelir babası, bazen abisi, bazen yakın bir dostu, bazen de şımarır yaramaz çocuğu bile olurum, benimle her duyguyu yaşar... Dinlerim, yol gösteririm, gerekirse beraber ağlarız, gülmekten yerlere yatarız, şımarır çocuk gibi oyun oynarız vs vs :)
çok güzel ya inşallah her kızın karşısına böyle biri çıkar :)
İnşallah, karşılıklı tabi ki, Rabbim gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eylesin İnşallah...
karakterine bağlı iyiyse tereddüt etmem umrumdada olmaz
ne güzel teşekkürler
Babasi kucuk yasta ölenler ölsün o zaman sacma bir mantik bence
aynen öyle