AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
188Cevap
Anne babasıyla evlenmiyorum kızla evleniyorum. Ben ona hem koca hemde baba olurum gerekirse.
yani bncede sağolun
Sanmıyorum.. Yani benim onu tanıma yeteneğime kalmış
bencede
niye annesiyle ya da babasiylami evlencen cocuguyla evlencksin cok sacma
aynen saol canım
Saçmalama neden tereddüt edilsin, anne baba anlaşamamış ayrılmış çocuğun ne günahı var
yani bncede
böyle bir tecrübe yaşadım gerçekten zor insan oluyorlar ama olur neden olmasın
nasıl zor
Benim de annem babam ayri fakat boyle bir soru aklima bile gelmedi.
benim direk başıma geldi :)
Sen anne baba ile geçinmeyeceksin kızla gecinecek olduğun için herşey senin elinde
evet ama geçmişini sorun edenler var
Demelerine bakma sen mutluysan gerisi boş
baba başında olmayla olaydı o terbiye işleri, ne babalar var varlıkları zarar...
evet evet aynen öyle tatlım
Etmezdim cnkü o sevginin degerini iyi bılır gercekten seversenz asla yarı yolda bırakmaz ve ck mutlu olrsunuz
aynen bırakmaz
annesi ile babası ayrılmış kızın psikolojisi illa etkilenmiştir çok arkadaşım var böyle tereddüt edilir bence
bence edilmemeli
aslında genellemeli sevmem ama düşündüğüm bu
Sevdiği insani vezir de eder rezilde.. Ahlaki davranislarinda bir sorun yoksa oturup kalkmasini ve saygı duymaya biliyorsa tabiki evlenirim
evet ama geçmişi seni ilgilendrirmi
Geçmişi derken biraz acarmisin
Etmezdim heralde ama büyük konuşmamak lazım atıp tutmak kolay.
Çok saçma geldi ya. Benimkilerde bosandı ne akakası var ki?
Bazilari oyle bakmiyor iste
Babası ya da annesi olmadıgı hayasız olacak manası na gelmez ki
evet tesekkurler
anne babası ayrı olmayan kızlarıda görüyoruz bnce farketmez
evet evet sağolun
rica ederim
:))
Sonuçta annen babanla evlenmiyorlar bir etkisi olmaz yani
aynen bencede
Yo aksine daha çok baglanabilirim sonuçta ailesi dağılmış o kız öyle birşey istemez
evet sadece mutluluk
Yani o yuzden olur diyorum seve seve ¬¬)
tereddüt etmem. gerçekten seviyosam terbiyeyi oturmayı kalkmayı da kendim öğretirim.
bncede
etkilemez ancak ahlakında namusunda bir problem varsa başlamadan biter
sağol
Onu iyice tanıdıysam benimle uyumlu Sadık sevgi dolu saygısıda varsa neden düşünülmesin ki
Sonuçta ana veya babasıyla evlenmeyecez kızla evlenecez onlar ne halt yerse yesinler 😉
sağol
Önemli değil
Baba sevgisini eşte arar buda aşklarını bütünlestirir koruyan kollayan bir eş bulmasıu lazım
yani bencede
Herkezin kriteri farklıdır. Anne babaya değilde kızın edebine ve huyuna bakarım
yani
tam aksine o kızın yoldan çıkmaması için onu sahiplenirdim
ne güzel
bizde böyle
bu duruma tereddut eden ınsanın olma olasılıgı nerdeyse yok bence
var var
Buna göre degerlendirmek cok sacma sanirim :) kızla alakası olmamali
yani bncede olmamalı
Seviyosam terettüdsüz evlenirim anne babasından banane
demi ama kızın suçu yokki
alakası yok
Bana ne anasindan babasinda ben kizla evlenicem anasiyla babasiyla degil
geçmişini silmiş senin olmuş sonuçta
Evlenilebilr ama Anne ve Babası onu Etikilemesz diyenler? Psikoloji bilmiyor galiba
hiç bir fikrim yok
Önemli olan kendini yetiştirmiş olması. Evlilik düşünüyorsam o kızla, mükemmeldir zaten :D
teşekkürler :)
Ailemin onayladığı biri ise evet.
Ailen hayir dese?
Aşkımdan ölsemde bağrıma taş basarım.
Kesinlikle tereddut etmelisin. aile ortamini bilmeyen birisiyle aile olmaya calismak zor. İyice taniman lazim. Babasiz buyumesi arti sorun
peki teşekkürler
:DF:DF:Dfd
https://i.hizliresim.com/3RZOM2.jpg
ahahahaha sağolun
niçin :DF:D:Fd
Hayir tabikide onn aile durumu değil benim onu sevmem onemli seversem eger gerisi hikayedir benim icin
sağol bencede olmaz
Rica edrm. d
Seviyosam ve insan kendi kendini terbiye edebilir çevre koşulları arkadaşlıklar vs... olabilir
aynen canım sağol
Ben kendisini yetiştirip yetiştirememesine bakarım.
doğrusu bu
yahu annesi babası ile mi evleniyoruz? çok saçma sorular soruyorsunuz bazen gerçekten.
sağol
Rica ederim. Seven insan bu tarz şeyleri sorgulamaz sanırım
düşünebilirim tabiki annesiyle babası ayrılmıssa kızın sucu ne
bncede
Hayır aksine ona sahip çıkardım. Anne ve Babasının veremediği sevgiyi şefkati ona verirdim.
teşekkürler
Daha caziptir benim icin hatta
tesekkürler
1 kole degildir 2 gucludur. Kadin dedigin boyle olur. Onemli degil
Tesekkurler
ne alaka benimde annem babam boşandı yıllardır benle evlenmicekmi şimdi kızlar :D
Blmem :)
Hayır Zaten Onların Bir Canı Eksik Onu Tamamlamakta Bana Düşer.
Aynen oyle
Bence diha guzel bir evlilik olur ane baba olmadigi icin evlilige diha cok sahip cikar.
evet güzel :)
Kendini yetiştiren daha kutsaldır benim için isterse kimsesi olmasın
yani bencede öyle
Ben annesiyle babasıyla değil o kızla evleniyorum annesi babası beni alakadar etmez
keske öyle olsa herkes
Toplumun ve insanların yetişme tarzından kaynaklanıyo
Tereddüt edilebilir. Sonuçta iki adet hısım olacak :)
etmemesi grekir bnce
Bence edilebilir. Sonuçta evlilik sonrasında iki taraf sıkıntı çıkarabilir. Çünkü yok onunla niye görüştün vb. gibi durumlarla karşılaşılabilir.
Bu konuda hiç bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Kızın seciyesi bozulmamış ise evlenilir..
bncede
insanı anne baba bir yere kadar terbiye eder kendi terbiyesi yerindeyse neden olmasın
kendini yetiştirmişse sorun yoktur bncede
hayırlısı be kardeşim. küçük görmek ya da hor görmek çok günahtır
ama bunun vebaliyle yaşayabilen çok insan var
insanlar zaten bu devirde iğrenç olmuş. @bayannmoda
etmem tabikide annesi veya babasıylamı evleniyorsun canım alalaa
yani yani :)
Ederdim önce ancak bende boşandım ve kızım var düşüncemin yanlış oldugunu yaşayarak ögrendim
teşekkürler
Kesinlikle etmem anne baba ayrı olabilir ama kızın kalbi temiz olsun
evet keşke hep böyle düşünseler
profil fotosundaki sensen zaten senle kimse evliliğe yaklaşmaz merak etme.
çok biliyorsun sen kabalaşmıcam burada seviyene inemem hemde gizlisin fikirlerini kendine sakla senin gibi sapık düşünceler yüzünden böyle bir insanlar güzel olmak suçsa bunun faturasını tövbe haşa Allaha yaz salak herif böyleleri yorum atmasın bana ya
güzel kelimesini gördükten sonra yorum yapmak bile istemiyorum (kahkayı basyım), ne günlere kaldık g*tunu başını açıp erkekleri kendine çeken kendini güzel sanıyor. KİMSE SENİN GİBİ BİRİYLE EVLENMEZ.
güzel dedi ya hala gülüyorum
Türkiye ne hallere gelmiş buna bile güzel diyen var.
birde moda benim yaşam tarzım yazmış , o kıyafetlerle mi. Hay zevkine senin.
madem bu kadar güzelsiz shopsuz fotoğraf koysana
hala kahkaha atıyorum güzel olarak görüyor ya bu kendini.
beni eic seçte millet de gülsün
he he bb
Alakası yok bence.
Sağol
Etmem o onun sucu değil :/
Aynen canim
Anne babanın ayrı olması kızı etkilemez
evet canım
Aklıma bile gelmez öyle bir şey
bazı erkeklerin geliyo malesef
Hayır tabi aksine daha bağlı kalırım ona.
en doğrusunu yaparsın çünkü baba sevgisini sevgilisinde arar o ilgiyi ondan bekler
Yani, babasının olup olmaması onun tercihi değil baba sevgisi olmadığından ötürü karakterist bir problem yaşıyorsa zaten onun karakteri sıkıntılıdır eğer normal biri ise zaten babası olmadığı için bu duyguyu yaşayamadı ve bu tür bir sevgiye ihtiyacı olduğunu düşünürüm bu yüzden ekstra gayret göstermeye çalışırdım doğru olanı budur ama dediğim gibi birazda karakterist özelliği ile alakalı karşıdakinin
hakılısın teşekkürler :)
Anne babayla yaşamayacağına göre hayır
bncede
Seven insan herşeyiyle kabullenir.
keske herkes böyle olsa
Hayat keşkelerle olsaydı herkes mutlu olurdu 'acı, üzüntü' vs. kelimelerin anlamını bile dahi bilmezdik.
Anasina bak kizini al demisler bu beni bosar diye almazdim saka tabiki olur mu oyle sey :))