Sen nasıl gidiyorsun bir anda mı yavaş yavaş mı aklınla mi yoksa ayaklarınla mı?

Aramızdaki şey yollar olsa aşardık. mesafeler olsa çözerdik, sorun olsa konuşur hallederdik. aramizda bir dağ olsa tırmanır yine sarılırdik. Bizim mesele bambaşka bir şey bunu çözmeye Bir ömür yetmeyecek bu sessiz bir veda... Gitmek sadece ayaklar ile yapılmıyormuş.. bazen ne yaparsan yap olmuyormuş... içinden çıkamadığın bir kuyuda ışığı görmeye hasret.. insana Bir ışık tutan gerekiyormuş sadece biz kendimize yetemiyormusuz.. anlıyoruz ama sadece anlamak yetmiyormuş...

Sen nasıl gidiyorsun bir anda mı yavaş yavaş mı aklınla mi yoksa ayaklarınla mı?
Cevapla