Adımına bağlı şimdi küçük bir adım atıyorsa karşıdaki kişi adım atsammı atmasammı diye düşünür tereddütlüdür yani öyle kişileri olduğunuz yerde izleyin ama büyük bir adım atarsa şunu anlamalısın karşıdaki kişi samimi biridir sana kötülüğü dokunmaz sizde hiç şüphe etmeden ona koyabilirsiniz 😂
15 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl2. Abartmaya gerek yok
16 Yorumla- +1 yıl
Çok dimi :)
- +1 yıl
Mesaj atabilir miyim? Bu konuda çok dertliyim ve burada herseyimi dokmeyi sevmiyorum.
- +1 yıl
Mesaj kapalı sizin :/
Bana bir adım gelene ben Allah ne verdiyse yaldır yaldır giderim hicbir işe yaramazsa spor yapmış olurum en azından 😂😂😂
12 Yorumla
Bende 1 adım giderim ne bir fazla ne bir eksik yan yana yürümeyi ögrenmeliyiz şu hayatta yoksa çok üzülürüz... :)
13 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
+1 yılbana bir adım gelene ben bir adım iki adım gelene iki adım beş adım gelenede beş adım geliyorum
yani..
acıkcası bir adım atsın koşayım yaşını geçeli çok oldu :)13 Yorumla- +1 yıl
ya eskiden olsa onbeş adım bile atardım
ama anladım ki artık.. ne kadar ekmek o kadar köfte
fazlası bünyeye zarar
galeri.uludagsozluk.com/.../...%C5%9Fmek_33940.jpg
ben üşengecim :)18 Yorumla
+1 yıl1 adim gelene, 1 adim giderim :) abartinca kendilerini bulunmaz hint kumasi saniyolar, hic gerek yok oyle seylere ;)
11 Yorumlabir adım gelene ben çok gidiyorum ama noluyoo bakıyorum karşımdakinin totosu kalkmış hoppp geriye dön yapıyorum tabi ne kadar başarılı oluyo orası muallak. bir kere yapmış alıştırmış oluyosun onu
14 Yorumla- +1 yıl
yaklaştıkça görüyorsun kalktığını
- +1 yıl
insan neyse karşısındakide odur aslında samimi olmak samimilerle konuşmak lazım karşılık beklememek lazım ilişkilerde he adam ya da kadın ya da karşı taraf her neyse o nasılsa sende ona öyle davranacaksın aslında değer verdiğin karşı taraftab zşyade kendisi insanın çünkü kendisine değer verdiği için karşısındaki değereli kişi kendine değer vermiyorsa eğer karşısındakinede değer vermiyor ondan sonra gelsin krikolar kalksın popolar :D
+1 yılhttps://vocaroo.com/i/s1HHQuTaQRau
adım adam adem.13 Yorumla- +1 yıl
yeni uyandım kardeş k bakma :PP
+1 yılŞapsiklikte üzerime yok bir adım gelene on adım giderim sonra da hooopp duvara toslaaa bir sarsintiyla kendime gelirim😄
12 Yorumla- +1 yıl
Çok hemde 😄
- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBana bir adım gelene ben 1 değil 4 değil tam 5 kilo bal 100 tl :D
41 Yorumla
+1 yılBen beeyyle yürüyorum kendi yolumda gelen gelir. Hakeden kalır yanımda yürür. Gitmek isteyenler yol yakınken ayrılır. Hiç ellemem.
Ben hala gidiyorum.. he arkada kaldı ama yakalayabilirse konuşsun tabi, duyurabilirse.115 Yorumla- +1 yıl
@yeste yani baştan işi sıkı tutmalı, kötü olmamalı. Kötü olduktan sonra toparlaması kolay degil
- +1 yıl
@yeste yess 🙋😉👍
- +1 yıl
@yeste kazık yerden geldi 😁 acımam da dönmemde diyip atip tutmicam ama acımak hata olur.
- +1 yıl
@yeste dedigim gibi %80 lik önem derecesine sahip olan fikrim bu durumlara gelmemek için çaba sarfedilmesi, bana bir adım atmasıydı benim ona adım atmamdı cart curt %20 lik önem derecesine sahiptir.
- +1 yıl
@yeste hahahaha 😄😄 ona göreee 😈falan 😄
- +1 yıl
@yeste yok estagfurullh ya burada fikirleri yaziyoruz tabi. bizce olmasi gereken neyse..
Bazısını yaşıyoruz bazısını beceremiyoruz falan düşe kalka 😊 - +1 yıl
@yeste 😄😄😄 alemsin ya
Aile & Toplum konusunda 512 cevap paylaştı. Ben 5-10 adım gidiyordun ama artık yok. Yarım yarım gidecğim.
16 Yorumla
+1 yılBen koşarım koşarken yuvarlanırım sonra onu geçmiş olurum hayırlısı tabi
11 Yorumla
+1 yıl10 adım atıyorum da...
Kıskançlıktan bunaliyorlar sonra😁😂😅16 Yorumla- +1 yıl
Ne yapacağımı sapittim artık.
Bu kızları anlamak zor.. - +1 yıl
Aynen hayırlısı artık.
Nasipten öte köy yok.
Severse benim, giderse elin.. - +1 yıl
Amin😊
Tam ikinci adımı atacakken iç sesim bağırıyor ne oldu hani tecrübeler
13 Yorumla
+1 yılBana bir adım gelene gerektiği kadar giderim.. Önemli olan iyi niyet.
11 YorumlaAttığı adıma bağlı. Şimdi adam bana kötü bir adım atıyorsa niye ona adımlarımla karşılık verip insan yerine koyayım : )
Soru eksik : )14 Yorumla
+1 yılValla kisisine gore degisiyor adimlarimin coklugu :D
12 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim :)
Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. erkekse iki adım giderim..
kızsa uuuu fırla koş! :D
(değil tabi ki.. O kadar abazan değiliz) ;)10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYarim adim atarim baktim hala adim atiyor kosarim ona :D
11 Yorumla
+1 yılBu adam bir adım yurusun ben ona bin adimla ucak tekmele girerim
12 Yorumla- +1 yıl
Onemli degil😏
Olduğum yerde kalmaya devam ederim. :)
Madem başladın sonuna kadar devam edeceksin dimi? :D12 Yorumla
+1 yılBen bir adım gelene koşarak giderim. Hiç karşılık beklemeden
16 Yorumla- +1 yıl
Beyinde dengeyi kurduktan sonra problem olacagını düşünmüyorum. Çünkü ben yapı olarak çözümden yanayım ve o çözümü yaratırım
- +1 yıl
Şaşmaz bence uymak zorunda kalır
- +1 yıl
Rica ederim iyi günler dilerim. Saygılar
+1 yıl1 çünkü uzaklaşmışsam bir kere temkinli olmakta fayda var
16 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim :)
- +1 yıl
vaaay ilk defa burada sizin kadar nazik ve ince bir kadın görüyorum... neler varmış neler :)
- +1 yıl
tecrübeler diyelim :)) o kadar sorunlu insna var ki normalini görünce insan çölde su bulmuş gibi oluyor...
+1 yılbana bir adım gelen uçuyorum ben üzerime birşey gelince tehdit algılıyorum
11 Yorumla
+1 yılgitmem gelmesini beklerim baktım gelemiyor ben giderim adım saymam
11 Yorumla
+1 yılbana bir adım gelene ben iki buçuk adım gidiyorum.
benden bir adım uzaklaşanı ise kovalıyorum.11 YorumlaBana bir adım gelene ben ışınlanırım
13 YorumlaKarikatür güzelmiş 😅😅😅
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılkahkaha attım :)
kimin geldiğine göre değişiyor11 Yorumla Bende 1 adım gidiyorum. Mesafeli olmak gerek.
12 Yorumlabir kaç adım daha at bakalım
12 Yorumlagitmem topuğum kırılır :D
11 Yorumla
+1 yıl1 adım gelene 2 adım atmam. Geldiği kadar-giderim.
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. ben on adım gerı giderım
22 Yorumla
+1 yılBir adima bir adim gitmek lazim
11 Yorumla
+1 yılbir 389372 adım kadar☺️
13 Yorumla- +1 yıl
elimde değil sonrada iyi niyetimi kullanıyolar işte☺️
+1 yılBende bir adım giderim
11 Yorumla
+1 yılNe yoruyor beni
gelsin işte yanıma kadar..11 YorumlaAile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Bir adım gelene 2 adım geri gidiyorum :D
12 Yorumlageldiği kadar ben de giderim..
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılinsanına göre değişir
11 Yorumlayani koptuktan sonra zor
11 Yorumla
+1 yılne gelen var ne giden
12 Yorumla- +1 yıl
:)) rica ediyim bari
+1 yılBen sadece kadınlara yürürüm:)
126 Yorumla- +1 yıl
Boş koşuları sevmiyorum, diyelim:)
- +1 yıl
Rica ederim. Çok zarifsiniz..
- +1 yıl
Harfler bitti, kelimeler kifayetsiz kalıyor...
- +1 yıl
Hiç bu kadar sessiz olmamıştı...
- +1 yıl
Ben daha önce bu kadar derin bir çift göz görmedim...
- +1 yıl
Gözlerine baktığımda, bütün kapılar bana açılır, umutlarını, hayallerini görürüm...
- +1 yıl
Tüm kalpleri açan bir çilingir , her şeyi gören bir kahin, bakmasını bilen gözleri hayallerine, umutlarına taşıyan bir yelkenliyim ben...
- +1 yıl
Ben sende kaybolmayı göze almışım zaten...
- +1 yıl
Korkaklar her gün, cesurlar bir gün ölür...
- +1 yıl
Yaşamasını bilene, bir gün bir ömürden daha kıymetlidir...
- +1 yıl
O bir günü sonsuz yapacak sensin, gözlerinde görebiliyorum ben bunu...
- +1 yıl
Yürümeden uçamazsın, yüzemezsin:) Sınırım sensin:)
- +1 yıl
Son söz benim: Hoşcakal:))
+1 yılBana bir adim gelene ben uçarak gidiyorum
11 Yorumlabir adim daha bekliyoruz
13 Yorumla
+1 yılKişisine göre degisiyor bende
12 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılKoşarım vallahi
14 Yorumla- +1 yıl
Yorulursam onunla dinlenirim sıkıntı yok
- +1 yıl
Rica ederim.
Benim hayatımın gerçeği bu...
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılİki adım.
11 Yorumla q346qwegatesd
12 Yorumla
+1 yılkoşarım bee :D
11 Yorumla1 adım
11 Yorumla
+1 yılIki :)
12 Yorumla- +1 yıl
Aslinda bit ileri iki geri yapacaksin mehter takimi hesabi ama o da olmaz ayip olur gelene :))
1 adım giderim.
11 Yorumla
+1 yılevimi taşırım
19 Yorumla- +1 yıl
bunu niye günün sorusu yaptın ki :)
- +1 yıl
ilginç artık kendilerimi yapıyor
- +1 yıl
tamam sen suçsuzsun serbest bırakıldın
- +1 yıl
:) dikkat et
+1 yılBir onda bes
12 Yorumla- +1 yıl
:p :p
Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Hep adım atarım
21 Yorumla
+1 yıl-1 😂😂😂😁
11 YorumlaKoşarım
11 YorumlaBazen hiç : )
11 Yorumla
+1 yılvardir bir adim
11 Yorumla1.5.
11 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar