• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Size bir adım gelene, siz kaç adım gidiyorsunuz?

Nilay-Ada
Nilay-Ada Takip Et
Xper 7 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Size bir adım gelene, siz kaç adım gidiyorsunuz?


Size bir adım gelene, siz kaç adım gidiyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • BabaPanda
    BabaPanda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Adımına bağlı şimdi küçük bir adım atıyorsa karşıdaki kişi adım atsammı atmasammı diye düşünür tereddütlüdür yani öyle kişileri olduğunuz yerde izleyin ama büyük bir adım atarsa şunu anlamalısın karşıdaki kişi samimi biridir sana kötülüğü dokunmaz sizde hiç şüphe etmeden ona koyabilirsiniz 😂

    1
    5 Yorumla
    • BabaPanda
      BabaPanda
      +1 yıl

      Koyabilirsiniz değil koşabilirsiniz olcaktı 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      evet anladım :))

      Yorumla
    • BabaPanda
      BabaPanda
      +1 yıl

      Düzeltelim hani biz yinedeyanlış anlaşılmasın :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      sorun yok bende öyle anlamıştım :) teşekkürler görüş için

      Yorumla
    • BabaPanda
      BabaPanda
      +1 yıl

      Eyvallah :) bende teşekkür ederim teşekkür ettiğin için 😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • karabatakk
    karabatakk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    2. Abartmaya gerek yok

    1
    6 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      1 abartı oluyor haklısın 2 mantıklı :)

      Yorumla
    • karabatakk
      karabatakk
      +1 yıl

      Çok dimi :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      birazcık :)

      Yorumla
    • karabatakk
      karabatakk
      +1 yıl

      Mesaj atabilir miyim? Bu konuda çok dertliyim ve burada herseyimi dokmeyi sevmiyorum.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      buyrun.. dinlerim tabi..

      Yorumla
    • karabatakk
      karabatakk
      +1 yıl

      Mesaj kapalı sizin :/

      Yorumla
  • Myland
    Myland Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl

    Bana bir adım gelene ben Allah ne verdiyse yaldır yaldır giderim hicbir işe yaramazsa spor yapmış olurum en azından 😂😂😂

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bu da farklı bir bakış açısı.. güzelmiş :D

      Yorumla
    • Myland
      Myland
      +1 yıl

      Haha sagolasın 😁

      Yorumla
  • BVsiss
    BVsiss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 58%
    +1 yıl

    Bende 1 adım giderim ne bir fazla ne bir eksik yan yana yürümeyi ögrenmeliyiz şu hayatta yoksa çok üzülürüz... :)

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      kesinlikle :)

      Yorumla
    • BVsiss
      BVsiss
      +1 yıl

      EİG için teşekkürler :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Rica ederim :-)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

15

Cevap

48

Cevap

  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    bana bir adım gelene ben bir adım iki adım gelene iki adım beş adım gelenede beş adım geliyorum
    yani..
    acıkcası bir adım atsın koşayım yaşını geçeli çok oldu :)

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Mantıklı olmak iyidir :)

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      ya eskiden olsa onbeş adım bile atardım
      ama anladım ki artık.. ne kadar ekmek o kadar köfte
      fazlası bünyeye zarar

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      adım ata ata adım atmamayı öğretiyorlar.. en güzeli dengeli olsun...

      Yorumla
  • ares_
    ares_ Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    galeri.uludagsozluk.com/.../...%C5%9Fmek_33940.jpg

    ben üşengecim :)

    1
    8 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bende bende :)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      kelepir huni var lazımsa :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      severim hayır demem :)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      ha bide elbise tek parça beyaz elbise :) hepsi tamam :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      karogo edelim hemen.
      :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      zahmet etmeyin.. söylemeniz bile kafiydi.. teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      tamam :)

      Yorumla
  • Ezgiiiiiiiiii
    Ezgiiiiiiiiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    1 adim gelene, 1 adim giderim :) abartinca kendilerini bulunmaz hint kumasi saniyolar, hic gerek yok oyle seylere ;)

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      tabi ki ;) teşekkürler..

      Yorumla
  • Gugummm
    Gugummm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    bir adım gelene ben çok gidiyorum ama noluyoo bakıyorum karşımdakinin totosu kalkmış hoppp geriye dön yapıyorum tabi ne kadar başarılı oluyo orası muallak. bir kere yapmış alıştırmış oluyosun onu

    1
    4 Yorumla
    • sosyolojis18
      sosyolojis18
      +1 yıl

      yaklaştıkça görüyorsun kalktığını

      Yorumla
    • Gugummm
      Gugummm
      +1 yıl

      @sosyolojis18 kesinlikle öyle ama ben değer veririm yaa hissettirirm onu böyle olmasa ilşkilerin ne anlamı kalırki :(

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      nasıl başlıyorsa öyle devam ediyor...

      Yorumla
    • sosyolojis18
      sosyolojis18
      +1 yıl

      insan neyse karşısındakide odur aslında samimi olmak samimilerle konuşmak lazım karşılık beklememek lazım ilişkilerde he adam ya da kadın ya da karşı taraf her neyse o nasılsa sende ona öyle davranacaksın aslında değer verdiğin karşı taraftab zşyade kendisi insanın çünkü kendisine değer verdiği için karşısındaki değereli kişi kendine değer vermiyorsa eğer karşısındakinede değer vermiyor ondan sonra gelsin krikolar kalksın popolar :D

      Yorumla
  • ayy_yerim_hepinizi
    ayy_yerim_hepinizi Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    https://vocaroo.com/i/s1HHQuTaQRau
    adım adam adem.

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      şarkı güzelmiş :) esneme arası yorumunda :))
      evet niyet önemli... analiz etmek en iyisi bodoslama risk almaktan iyidir ;))

      Yorumla
    • ayy_yerim_hepinizi
      ayy_yerim_hepinizi
      +1 yıl

      yeni uyandım kardeş k bakma :PP

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      sorun değil.. sesine sağlık :))

      Yorumla
  • şapşikcadııı
    şapşikcadııı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Şapsiklikte üzerime yok bir adım gelene on adım giderim sonra da hooopp duvara toslaaa bir sarsintiyla kendime gelirim😄

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      fenaymış :D

      Yorumla
    • şapşikcadııı
      şapşikcadııı
      +1 yıl

      Çok hemde 😄

      Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Bana bir adım gelene ben 1 değil 4 değil tam 5 kilo bal 100 tl :D

    4
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • Gayetsakinim
    Gayetsakinim Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Ben beeyyle yürüyorum kendi yolumda gelen gelir. Hakeden kalır yanımda yürür. Gitmek isteyenler yol yakınken ayrılır. Hiç ellemem.
    Ben hala gidiyorum.. he arkada kaldı ama yakalayabilirse konuşsun tabi, duyurabilirse.

    1
    15 Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      baksen koşmasa olmaz mı

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste yani baştan işi sıkı tutmalı, kötü olmamalı. Kötü olduktan sonra toparlaması kolay degil

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      ipin ucu kaçmadan diyorsun

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste yess 🙋😉👍

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      peki o koşarken sende arkana bakıp ona acırsan geri döner misin :)

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste kazık yerden geldi 😁 acımam da dönmemde diyip atip tutmicam ama acımak hata olur.

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      öyledir. çadır kabile sorularına benzemez bu :D hımm acırsın bence yufka kalplisin :P

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste dedigim gibi %80 lik önem derecesine sahip olan fikrim bu durumlara gelmemek için çaba sarfedilmesi, bana bir adım atmasıydı benim ona adım atmamdı cart curt %20 lik önem derecesine sahiptir.

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      hımm azda olsa umut var ama yine de çok küçük bir ihtimal neyse ipleri koparmamak gerekmiş seninle

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste hahahaha 😄😄 ona göreee 😈falan 😄

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      hazıroldayım şimdi abi :D:D gördün ipleri tuttum :D

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste yok estagfurullh ya burada fikirleri yaziyoruz tabi. bizce olmasi gereken neyse..
      Bazısını yaşıyoruz bazısını beceremiyoruz falan düşe kalka 😊

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      elbette hangisi uygunsa oonları yazıyoruz. ben ipin ucunu tuttum yine de tek ben tuttum gibi:D

      Yorumla
    • Gayetsakinim
      Gayetsakinim
      +1 yıl

      @yeste 😄😄😄 alemsin ya

      Yorumla
    • yeste
      yeste
      +1 yıl

      :D sende tutmuşsun gördüm :D

      Yorumla
  • Fawkes
    Fawkes Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 512 cevap paylaştı.

    Ben 5-10 adım gidiyordun ama artık yok. Yarım yarım gidecğim.

    1
    6 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      suistimal ediliyor maalesef...

      Yorumla
    • Fawkes
      Fawkes
      +1 yıl

      Hem de nasıl. Zate kaçan kovalanıyor.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      kaçanı kovalamıcan... kaçtığıyla kalcak...

      Yorumla
    • Fawkes
      Fawkes
      +1 yıl

      Zaten hiç kovalamadım. Kovalanmadım da çünkü hep oradaydım. Ama artık kovalanacağım sanırım.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      hayırlısı diyelim :) teşekkürler görüş için..

      Yorumla
    • Fawkes
      Fawkes
      +1 yıl

      :) Evet, rica ederim.

      Yorumla
  • mmathildaa
    mmathildaa Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Ben koşarım koşarken yuvarlanırım sonra onu geçmiş olurum hayırlısı tabi

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      hayırlısı tabi :) teşekkürler..

      Yorumla
  • mehmetcetiin09
    mehmetcetiin09 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    10 adım atıyorum da...
    Kıskançlıktan bunaliyorlar sonra😁😂😅

    1
    6 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      denge istiyor demek ki :D adımlar karışmasında...

      Yorumla
    • mehmetcetiin09
      mehmetcetiin09
      +1 yıl

      Ne yapacağımı sapittim artık.

      Bu kızları anlamak zor..

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      sen kendin ol yeter... anlamak anlam değiştirme ;)

      Yorumla
    • mehmetcetiin09
      mehmetcetiin09
      +1 yıl

      Aynen hayırlısı artık.
      Nasipten öte köy yok.
      Severse benim, giderse elin..

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      hayırlısı bulsun, hayırlısıyla olsun...

      Yorumla
    • mehmetcetiin09
      mehmetcetiin09
      +1 yıl

      Amin😊

      Yorumla
  • sShnky
    sShnky Takip Et
    Bilge Yaş: 41
    +1 yıl

    Tam ikinci adımı atacakken iç sesim bağırıyor ne oldu hani tecrübeler

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      riskli ikinci adımlar... sonrası alışkanlık oluyor...

      Yorumla
    • sShnky
      sShnky
      +1 yıl

      Yinede içimden geldiği gibi davranıyorum, ne olacaksa olsun ben ben olayımda.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      en önemlisi kendin olmak, kendin kalabilmek..

      Yorumla
  • StravberryRED
    StravberryRED Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bana bir adım gelene gerektiği kadar giderim.. Önemli olan iyi niyet.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      evet doğru..

      Yorumla
  • Proskines
    Proskines Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Attığı adıma bağlı. Şimdi adam bana kötü bir adım atıyorsa niye ona adımlarımla karşılık verip insan yerine koyayım : )
    Soru eksik : )

    1
    4 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      senden beklediğim yorum ;) doğru tespit..

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      Hep olaya doğru bir bakış açısıyla bakmamak lazım :) )

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      katılıyorum :)

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      biliyorum :)

      Yorumla
  • deli_baağyann
    deli_baağyann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Valla kisisine gore degisiyor adimlarimin coklugu :D

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Peki :-) teşekkürler...

      Yorumla
    • deli_baağyann
      deli_baağyann
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    erkekse iki adım giderim..
    kızsa uuuu fırla koş! :D

    (değil tabi ki.. O kadar abazan değiliz) ;)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yarim adim atarim baktim hala adim atiyor kosarim ona :D

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      :D..

      Yorumla
  • Destroyer01
    Destroyer01 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu adam bir adım yurusun ben ona bin adimla ucak tekmele girerim

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :D teşekkürler..

      Yorumla
    • Destroyer01
      Destroyer01
      +1 yıl

      Onemli degil😏

      Yorumla
  • _Berk_
    _Berk_ Takip Et
    Bilge Yaş: 43
    +1 yıl

    Olduğum yerde kalmaya devam ederim. :)
    Madem başladın sonuna kadar devam edeceksin dimi? :D

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      tabi nasıl başlarsa öyle devam eder :D

      Yorumla
    • _Berk_
      _Berk_
      +1 yıl

      Aynen :D

      Yorumla
  • KARAKULE42
    KARAKULE42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56
    +1 yıl

    Ben bir adım gelene koşarak giderim. Hiç karşılık beklemeden

    1
    6 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      denge şart değil mi?

      Yorumla
    • KARAKULE42
      KARAKULE42
      +1 yıl

      Beyinde dengeyi kurduktan sonra problem olacagını düşünmüyorum. Çünkü ben yapı olarak çözümden yanayım ve o çözümü yaratırım

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      karşı tarafın dengesi şaşmaz mı o manada sormuştum..

      Yorumla
    • KARAKULE42
      KARAKULE42
      +1 yıl

      Şaşmaz bence uymak zorunda kalır

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler görüş için..

      Yorumla
    • KARAKULE42
      KARAKULE42
      +1 yıl

      Rica ederim iyi günler dilerim. Saygılar

      Yorumla
  • Aşkvefarklılık
    Aşkvefarklılık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    1 çünkü uzaklaşmışsam bir kere temkinli olmakta fayda var

    1
    6 Yorumla
    • Aşkvefarklılık
      Aşkvefarklılık
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      rica ederim bende görüş için teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Aşkvefarklılık
      Aşkvefarklılık
      +1 yıl

      vaaay ilk defa burada sizin kadar nazik ve ince bir kadın görüyorum... neler varmış neler :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      mübalağa etmeyelim... bilmukabele diyelim :)

      Yorumla
    • Aşkvefarklılık
      Aşkvefarklılık
      +1 yıl

      tecrübeler diyelim :)) o kadar sorunlu insna var ki normalini görünce insan çölde su bulmuş gibi oluyor...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkür ederim...

      Yorumla
  • sosyolojis18
    sosyolojis18 Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    bana bir adım gelen uçuyorum ben üzerime birşey gelince tehdit algılıyorum

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
  • foreverbeauty
    foreverbeauty Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    gitmem gelmesini beklerim baktım gelemiyor ben giderim adım saymam

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
  • haddinibill
    haddinibill Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    bana bir adım gelene ben iki buçuk adım gidiyorum.
    benden bir adım uzaklaşanı ise kovalıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      güzelmiş :)

      Yorumla
  • sammy35
    sammy35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 39%
    +1 yıl

    Bana bir adım gelene ben ışınlanırım

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      kıymet biliniyorsa valla ışınlan ne ala :)

      Yorumla
    • sammy35
      sammy35
      +1 yıl

      Şu an için o meziyotum yok ama her fırsatta kıtadan kıtaya uçuyorum onun için vecihin geldi diyorum

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :D teşekkürler..

      Yorumla
  • hlse07
    hlse07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    Karikatür güzelmiş 😅😅😅

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    kahkaha attım :)
    kimin geldiğine göre değişiyor

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      değere göre adım...

      Yorumla
  • YakupAlu5
    YakupAlu5 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende 1 adım gidiyorum. Mesafeli olmak gerek.

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      haklısın, teşekkürler :)

      Yorumla
    • YakupAlu5
      YakupAlu5
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • egemen982
    egemen982 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    bir kaç adım daha at bakalım

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
    • egemen982
      egemen982
      +1 yıl

      rica

      Yorumla
  • -Ålfr
    -Ålfr Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    gitmem topuğum kırılır :D

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      tabi o gelsin :D

      Yorumla
  • YeniRakiMüdavmi
    YeniRakiMüdavmi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    1 adım gelene 2 adım atmam. Geldiği kadar-giderim.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
  • betyyyy
    betyyyy Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    ben on adım gerı giderım

    2
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      oww :))

      Yorumla
    • betyyyy
      betyyyy
      +1 yıl

      (::

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir adima bir adim gitmek lazim

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      herşeyin fazlası zarar... haklısın...

      Yorumla
  • ekmeklireçel
    ekmeklireçel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bir 389372 adım kadar☺️

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      çok değil mi? :))

      Yorumla
    • ekmeklireçel
      ekmeklireçel
      +1 yıl

      elimde değil sonrada iyi niyetimi kullanıyolar işte☺️

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      çok küstürürler yapma böyle :))

      Yorumla
  • JackqueeLıne
    JackqueeLıne Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende bir adım giderim

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      mantıklı:) teşekkür ederim

      Yorumla
  • eLaLeMiN_ÇoCuĞu
    eLaLeMiN_ÇoCuĞu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ne yoruyor beni
    gelsin işte yanıma kadar..

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      haklısın :))

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı.

    Bir adım gelene 2 adım geri gidiyorum :D

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      farklı bir taktik :D

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Evet :D

      Yorumla
  • ortega88
    ortega88 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    geldiği kadar ben de giderim..

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      tedbir iyidir...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    insanına göre değişir

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler..

      Yorumla
  • 3instein
    3instein Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    yani koptuktan sonra zor

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Peki, teşekkürler...

      Yorumla
  • Espoireien-
    Espoireien- Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    ne gelen var ne giden

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler..

      Yorumla
    • Espoireien-
      Espoireien-
      +1 yıl

      :)) rica ediyim bari

      Yorumla
  • sawyereagle
    sawyereagle Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben sadece kadınlara yürürüm:)

    1
    26 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      tercih tabi :))

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Boş koşuları sevmiyorum, diyelim:)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      anladım :)) teşekkürler..

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Rica ederim. Çok zarifsiniz..

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bilmukabele diyelim...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Harfler bitti, kelimeler kifayetsiz kalıyor...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      sessizliği dinliyoruz...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Hiç bu kadar sessiz olmamıştı...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      derinliktendir...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Ben daha önce bu kadar derin bir çift göz görmedim...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bakmak görmek değildir... ve her şeyin bir ilki vardır...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Gözlerine baktığımda, bütün kapılar bana açılır, umutlarını, hayallerini görürüm...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bütün kapılar kilitli.. umutlar hayaller ise aşikar değil gizli.. bakınca göremezsin...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Tüm kalpleri açan bir çilingir , her şeyi gören bir kahin, bakmasını bilen gözleri hayallerine, umutlarına taşıyan bir yelkenliyim ben...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      ben okyanusum... dikkat et kaybolursun...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Ben sende kaybolmayı göze almışım zaten...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Bu kadar cesaret esarete sürükler bilesin...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Korkaklar her gün, cesurlar bir gün ölür...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bir günlük beylik, beylik değildir...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Yaşamasını bilene, bir gün bir ömürden daha kıymetlidir...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      yaşamasını bilen, o kıymetli bir günü ömrünün her gününe ekler...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      O bir günü sonsuz yapacak sensin, gözlerinde görebiliyorum ben bunu...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      başa döndük :) sen sadece yürürsün.. ben bazen uçarım , bazen yüzerim, bazen sesim yok göremezsin, bazen ruhum yok duyamazsın... sınırı olan sonsuza gidemez...

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Yürümeden uçamazsın, yüzemezsin:) Sınırım sensin:)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      sınıra geldik :)... yolcularımıza teşekkür ediyoruz.. bir sonraki sohbette görüşmek dileğiyle..

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Son söz benim: Hoşcakal:))

      Yorumla
  • kurabiyecanavarı-
    kurabiyecanavarı- Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Bana bir adim gelene ben uçarak gidiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      denge bozulmuyor mu o zaman?

      Yorumla
  • criss7
    criss7 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    bir adim daha bekliyoruz

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      mantıklı :) aslında o adımı atmış gibi davranıyor olabilir...

      Yorumla
    • criss7
      criss7
      +1 yıl

      Emin olmam gerek garantici olmaliyiz sonunda uzulmemek icin adiminda samimiyse bibadim daha atacaktie

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      doğru.. teşekkür ederim

      Yorumla
  • Inflamesxx
    Inflamesxx Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Kişisine göre degisiyor bende

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki , teşekkürler :)

      Yorumla
    • Inflamesxx
      Inflamesxx
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Baskentli_Babacan
    Baskentli_Babacan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Koşarım vallahi

    1
    4 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      sonra yorulma...

      Yorumla
    • Baskentli_Babacan
      Baskentli_Babacan
      +1 yıl

      Yorulursam onunla dinlenirim sıkıntı yok

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      güzeldi :) teşekkürler görüş için...

      Yorumla
    • Baskentli_Babacan
      Baskentli_Babacan
      +1 yıl

      Rica ederim.
      Benim hayatımın gerçeği bu...

      Yorumla
  • Kediseverkedicik
    Kediseverkedicik Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    İki adım.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Teşekkürler...

      Yorumla
  • thejuly
    thejuly Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    q346qwegatesd

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      :-/ teşekkürler..

      Yorumla
    • thejuly
      thejuly
      +1 yıl

      rica ederiiim

      Yorumla
  • Aleynanyela
    Aleynanyela Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    koşarım bee :D

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      yormasınlar seni :D koşma...

      Yorumla
  • krogenc
    krogenc Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    1 adım

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
  • Hadiiiiordan
    Hadiiiiordan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Iki :)

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
    • Hadiiiiordan
      Hadiiiiordan
      +1 yıl

      Aslinda bit ileri iki geri yapacaksin mehter takimi hesabi ama o da olmaz ayip olur gelene :))

      Yorumla
  • MasumCem
    MasumCem Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    1 adım giderim.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler...

      Yorumla
  • EvleneceksenGel
    EvleneceksenGel Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    evimi taşırım

    1
    9 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      garantici :)

      Yorumla
    • EvleneceksenGel
      EvleneceksenGel
      +1 yıl

      bunu niye günün sorusu yaptın ki :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      ben yapmadım ki :-/

      Yorumla
    • EvleneceksenGel
      EvleneceksenGel
      +1 yıl

      ilginç artık kendilerimi yapıyor

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      bilmiyorum. herhangi bir teşebbüsüm yok bu konuyla ilgili :-/

      Yorumla
    • EvleneceksenGel
      EvleneceksenGel
      +1 yıl

      tamam sen suçsuzsun serbest bırakıldın

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler...

      Yorumla
    • EvleneceksenGel
      EvleneceksenGel
      +1 yıl

      :) dikkat et

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      tamam ederim :)

      Yorumla
  • astegmen57
    astegmen57 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bir onda bes

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • astegmen57
      astegmen57
      +1 yıl

      :p :p

      Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Hep adım atarım

    2
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      ne güzel..

      Yorumla
  • nevermore94
    nevermore94 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    -1 😂😂😂😁

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Peki :-D teşekkürler...

      Yorumla
  • BOOOOOOOO
    BOOOOOOOO Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Koşarım

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      yorulursun koşma bence

      Yorumla
  • LSpıke
    LSpıke Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Bazen hiç : )

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
  • abarttilarabarttim
    abarttilarabarttim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    vardir bir adim

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki, teşekkürler :)

      Yorumla
  • justicee
    justicee Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    1.5.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      peki :) teşekkürler

      Yorumla
  • Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Size bir adım gelene, siz kaç adım gidiyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sana bir adım gelene sen kaç adım gidersin? 51 cevap verildi
Sana bir adım gelene sen kaç adım gidersin? 85 cevap verildi
Sana bir adım gelene, kaç adım gidersin? 134 cevap verildi
Sana 1 adım gelene, sen de 1 adım mı gidersin ; yoksa 10 adım mı gidersin? 7 cevap verildi
Yürürken en fazla kaç adım atıyorsunuz? 8 cevap verildi
En çok kaç adım attınız? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨