Sen bana bir adım gelsen, ben sana on adım gelirdim...
Ama ayakkabım sıkıyor!.

Sen bana bir adım gelsen, ben sana on adım gelirdim...
Ama ayakkabım sıkıyor!.

Bana 1 adım gelene ben 1000 adım gidiyorum ha tabi o sonra o adımların değerini bilmiyorlar ama olsun. bir gün kalbi olan bir insana denk geleceğim
Adımı atana bağlı desem felsefe yapmış olacağüm değil mi? 😂
-kimisine dev ayağı kadar, kimisine karınca adımı kadar diyeyim. 😂
-Özlemişim sorularını. Biraz kafa dağıtıp kendi halimde takılıp yine yeniden kacabilirim, her şeyi bekle benden bu konuda. 😂
Bu konuda gerekli dersleri aldım hayattan, daha doğrusu insanlardan. Sen bana yürüyerek gel, ben sana koşarak gelirim modu bende bitti artık. Bana bir adım atana ben hayırdır ne ayak der oldum.
Ya, tam da öyle oldu 🌸
Teşekkür ederimm..😊💓
Bir adım atana, bir adım atmak gerekir.
Fazlası geri tepiyor çünkü.
Denedim onayladım test ettim çünkü
Fazla adım atmak bende hep geri tepmiştir. Özellikle arkadaş ilişkilerimde
Cevap
23Cevap
1 adım yeter. Detayı okuyunca şöyle oldum
Bundan sonra adıma karşı adım. Yok öyle bir adım gelene koşmak falan😄
İçten pazarlıklı adımlar var gelmeye mecbur kaldıkları, aynı zamanda bir çok yere döşedikleri güzergahlar. Fark ediyorsun, garip bir heyecan var içlerinde. Oysa samimi bir tebessüm yetiyor tüm bu ihtişamlı düzene baş kaldırmaya.
Valla ayaklarım birbirine dolandı, dizlerimin bağı çözüldü knk 😂
adım adım arkaya doğru ilerleyelim lütfen arkada daha yer var görüyorum
Bize bir adım gelene biz koşarız bir ömür bu şarkı geldi aklıma nedense.. bana bir adım gelene bende bir adım atarım..
Önceden olsa 10 adım giderdim şimdi kişiye göre muamele yapıyorum biraz da deveye diken insana ziken lazım bunu da göz ardı etmiyorum😂
Bana atmış olduğu adımın samimiyetine inanıyorsam ben de bu adımına karşılık bir adım atarım ama ilk önce ne kadar samimi olduğuna bakarım
Her adım atana adım atsaydık Şu an cocugumuz olurdu sanirim.
O anki enerjime bağlı ya ama genelde 2 3 5 adım atası geliyor kanı ısındı işe insanın.
Bir adım gelene bir adım giderim. Ne eksik ne de fazla olmaz.
Adımı kimin ne için attığı önemli bir etken burada
Ben büyük adım atarım bi adım daha atsın öyle bi adım atayım 1+1 her zaman 2 değildir
1 adım giderim.
1 adım uzaklaşandan 10 adım uzaklaşırım.
Samimi olsun canımı yesin.
Hiç gelmese de ben giderim.
Üç adım atarım. Darlamam ama sanırım daha sıcak kanlı yaklaşırım.
Kişiden kişiye değişir ama 1 adımdan fazla gitmem kim olursa olsun.
ben artık kaç adım gideceğimi bilmiyorum 🤣
😆😆
Bire bir giderim ben ki kimse şımarmasın😂
😅
Benim de topuğuma vuruyor 🙄
Keşke böyle bir köpüş gelse😍
Bugün bir sokak köpeği edindim simsiyah zeytin gibi aşık oldum resmen sıfır trip ağzı var dili yok yakında onu paylaşırım 😬
👍👍👍
nerede durduğuna bağlı, önemli olan yön
Bir adıma yarım adım gidiyorum sjdjd
Kıyamam ki ben bana gelene
Kısasa kısas bende 1 adımcık giderim.
Bir adım gelene, 2 adım uzaklaşıyorum 😬
Çok tatlı buna konulur Bee:)
Bütün adımları atarım 😅
Ben de bir adam gelirim
Ben de bi adım giderim.
Eskiden 100 adımdı ama artık 1'e 1 adım
Artık her şey karşılığı aynı bende
Bana bir adım gelene ben 4 adım gidiyorum.
1 adıma 1 adım yok öyle bol keseden
Bir adım gelene bir adım giderim
Bir adıma bir adım.
1 adıma 1 adımla karşılık veririz
Arabayla alırım ama yürüyemem şu an.
Bir adım gelene bir adım giderim…
Ben 10 adım giderim ne olacak ki dimi
Bir adım gelene 2 adım giderim...
Yüz bin
bir adım yeter
Bir adım kâfi.
Bir adım giderim.
Ben çok çok
sonuna kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?