Üst gelir grubuna mensup olmayan insanlarla ilişki kuramıyorum?

Çok yakışıklı olsa bile dikkatimi çekmiyor. Fikirleri vs dikkatimi çekse dinlesem bile zaman içinde gözümde küçük görüyorum. Sevgili falan zaten asla olamıyorum. Ezik görünüyorlar gözüme. Kendim o gruba mensubum. Kendi altımdaki insanlarla sevgili olamıyorum hoşlanamıyorum da. Normal mi bu.
Üst gelir grubuna mensup olmayan insanlarla ilişki kuramıyorum?
Cevapla