Kendimi bizim mahalledeki yaşıtlarımdan daha farklı görüyorum bunun sebebi nedir?

Mesela bizim mahallede benim yaşıtlarım var. Adamlar hiçbirşeyi sorgulamıyor esnaf muhabbetlerinden başka birde fazla agrasifler ve mutsuzlar agır abi gibi takılıyorlar küfür falan ediyorlar. Bu tip kişilerden fazlaca var bizim mahallede. Fakat ben bunlar gibi değilim bilimi siyaseti gündemi vs herşeyi araştırır bilgi sahibi olurum. Bunlara sorsan o ne lan falan der o biçimde insanlar.

Edit: Kendimi kimseden üstün tutmuyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece bizim mahalleyi kasdettim
Kendimi bizim mahalledeki yaşıtlarımdan daha farklı görüyorum bunun sebebi nedir?
Cevapla