Arkadaşlar sanal ortama giriş yaptığımdan beri -6 sene rahat- sürekli farklı kişilikler ve insanlar oluşturup sanki oymuşum gibi davranıp tanışıyorum insanlarla. Tamamen farklı hayat tarzı, kişilik. Fakat hep aynı örüntü. Oluşturduğum kişiliğin%80i her seferinde aynı. Sadece temalar değişiyor. Hayatı da öyle. Küçük detaylar dışında hep aynı. Bu kişiliği kullanmak bana daha eğlenceli ve güvenilir geliyor. Sanki insanlar buny daha çok seviyor. Bu arada tamamen farklı biri gibi davranmıyorum. Yine aynı benim kişiliğim ama birkaç detayı farklı oluyor işte. Neden böyle acaba? Merak ediyorum psikolojik sebebini
Güncellemeler
6 ay
Geçekte kadınım ama sanalda hep erkek gibi davranıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer