Yıllardır farklı insanlarmış gibi davranıyorum. İçimden böyle geliyor. Sebebi ne olabilir?

Arkadaşlar sanal ortama giriş yaptığımdan beri -6 sene rahat- sürekli farklı kişilikler ve insanlar oluşturup sanki oymuşum gibi davranıp tanışıyorum insanlarla. Tamamen farklı hayat tarzı, kişilik. Fakat hep aynı örüntü. Oluşturduğum kişiliğin%80i her seferinde aynı. Sadece temalar değişiyor. Hayatı da öyle. Küçük detaylar dışında hep aynı. Bu kişiliği kullanmak bana daha eğlenceli ve güvenilir geliyor. Sanki insanlar buny daha çok seviyor. Bu arada tamamen farklı biri gibi davranmıyorum. Yine aynı benim kişiliğim ama birkaç detayı farklı oluyor işte. Neden böyle acaba? Merak ediyorum psikolojik sebebini

Güncellemeler
6 ay
Geçekte kadınım ama sanalda hep erkek gibi davranıyorum.
Yıllardır farklı insanlarmış gibi davranıyorum. İçimden böyle geliyor. Sebebi ne olabilir?
Cevapla