Diğer insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum neden ki?

Yani böyle yolda yururken olsun ne bilim sanki öcü gibi hissediyorum ya da onlardan buyukmusum gibi nasıl anlatabilirim bilmiyorum yani çok degisik bir his dusunce bide çok yanlızım çok zorlanıyorum sanki bu dünyaya ait değilmisim gibi 18 yasimda çok zor diğerlerinden farklı düsüncelere sahip olmak ait hissetmemek kendimi değersiz iğrenc bisey hissediyorum çok zor yemin ederim lütfen açığa kavusturun neden böyleyim psikoloklarda ise yaramiyo kaç yere gittim cok zor anlayin
Güncellemeler
5 ay
Dış görünüsumde sorun yok hissettiklerim böyle ne kadar iyi olursam olayım içimde kotu his var anlayan anladı
Diğer insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum neden ki?
Cevapla