Kendimi tüm insanlardan farklı biri gibi hissediyorum. Sizce neden olabilir?

Arkadaşlar benim bir sorunum var, sizinle bunu paylaşmak istiyorum. Ben kendimi diğer insanlardan farklı hissediyorum, yani evliliktir, çocuk yapmaktır odur budur bana çok ters geliyor, hiç mantıklı bulmuyorum. İnsanlara normal gelen şeyler bana anormal geliyor. Sizce böyle düşünmem normal mi, neden olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de hiç kimseyi sevemiyorum, insanlar bana çok sıradan geliyor
Kendimi tüm insanlardan farklı biri gibi hissediyorum. Sizce neden olabilir?
Cevapla