Nişanlıma evlilik sözleşmesi imzalayalım dedim, nişanı attı. Sizce haklı mı?

İleride boşanmak zorunda kalsak ömrümün sonuna kadar ona nafaka mi ödeyeceğim.

Güncellemeler
+1 yıl
Niye kızlar bu kadar karşı evlilik sözleşmesine. Tüm yasalar kadınlardan yana bende kendimi güvence altına almak zorundayım. İleride ne olacağını kimse bilemez.
Güncellemeler
+1 yıl
Evlilenince çalışmak istemeyen kadınlar boşalırcasına evlendikten sonra ne kazandıysan yarısı yani kızlar için evlilik erken emeklilik demektir sanirsam
Nişanlıma evlilik sözleşmesi imzalayalım dedim, nişanı attı. Sizce haklı mı?
Cevapla