AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Cok haklisin bence. zaten evlilik sozlesmesini kabul etmiyorsa demekki zaten seni sevdigi icin degilde ilerde bosanip nafaka almayi hatta birsuru tazminat almayi takilari almayi ve senin ya da ailenin aldigi evi barki elinden almayi düsunuyordur
ömür boyu nafaka diye bişi yok çocuk yoksa ya da karşı tarafın maddi durumu kötü değilse, aldatma olmadıysa nafaka da verilmez şahsen bana güvenmeyen biriyle benle evlenmezdim gitsin güvendiği biriyle olsun
ne alaka o para elinde sonunda biter ayrıca aldığın şeyleri harcamıcan sanki elde ne kalır o zaman araba ev almadıktan sonra
En iyisini yapmışsın kendini bitirmeye hiç gerek yok
Evlilik sözleşmesi mantıklı aslında özellikle böyle bir devirde
Kendince haklı belki kötü hissetti zengin erkek avcısı konumuna düştü kendince ama sizde haklısınız şu an ki mahkemeler öyle bir haldeki evlenip 1 ay evli kalıyo ayrılıyo hemen nafaka karşı taraf çalışmasa etmese belki anlarım bir süre verilmesini ama işi gücü olan kadında adamdan alıcak parayamı bakıyo gerçekten her şey karşılıklı konuşup anlaşılmalı nişan attıysa kendi tercihi belkide mala mülke düşkündü boş ver yoluna bak
Ne amaçla yaptıpına bağlı aslında ve o da sana nafaka ödeyebilir yine dediğim gibi ne amaçla ayrıldığınıza bağlı bu da
Ayrıldıktan sonra 1 yıl nafaka ödeyecektim ve o seninin askeri maaşına göre
İşte onu kadının mesleği varsa senin yerine o da sana ödeyebilir adele milyon dolar nafaka veriyor kocasına sadece senin haklı olduğun bir ayrılma olması lazım
Valla durumlar cok kotu bosanan bosanana. Once zengin koca buluyorlar ask mesk hikaye. Kapagi atiyor bi bahane iliski bitiyor omur boyu nafaka heleki bide cocuk yaptisa vay haline. Hani esittik. Hani esit haklara sahiptik. Hepsi yalan dolan kabi guzel olsun yeter.
Ben yaptım evlilik sözleşmesi 10 yıl da süre koyduk boşandım şükür zararım sadece düğün masrafı oldu hayatımı ben benden çıkıp gitmiş kadına sponsor olarak harcayamam bu devirde evlilik sözleşmesi şart özellikle bu aptal saptal her haltı kadına veren yasalarla
Siz kendinizi neden güvence altına almak zorunda hissettiniz ki , ben olsam ben de atardım kimse kimseyi beslemek zorunda tabi ki değil karşıdakinin bedeni de mal değil... O şimdi doğal olarak bu adamla zaten sonum yok demiştir evlilik insanın birbirini tamamlamasıdir sonunda yarım kalinacaksa gerek yok bu evliliğe tabi herkesin bakış açısı farklı saygı duymak lazım size de ona da ve siz de böyle bir soylemde bulunduysaniz sizin de vardır bir bildiginiz...
Aşiri gereksız bir durum ne yanı sız ılerde bosanmayı dusunerek. Mi evlenıyosunuz ayrıca zaten karsındakı ıle anlasarak bosanırsanız nafakat ıstıyecegını zannetmıyorım hem cocugunuz olupta bosanırsanız o nafakayı. Cocugun ıcın odemıs olucaksın eskı karına degıl buyuk yalnıs yapmıssın bence kız nısanı atmakla haklı
Evlilik sözleşmesi imzalayalım derken acaba nişanlınız sizi çok sevip size güveniyorken siz bunu dediğiniz için ona güvenmediğinizi endişelerinizin olduğunu düşünmüş olabilir mi?
Evlilik sözleşmesi yapmak bence hem erkeğin hem kadının hakkı. Neden kadınlar bu kadar karşı çıkıyor anlamıyorum. Erkeklerin parasına göz dikmeyin yahu.
Güvenmiyorsan evlilik sözleşmesi imzalatacak kadar, neden evleniyorsunuz o zaman. Evleneceğin kişiye önce bi güvenin olmalı ama değil mi? Evlilik sözleşmesi en başta gurur kırıcı bi şey karşı taraf için. Ayrıca ayrılmak için değil bir ömür boyu evleneceğin kişiye evlilik sözleşmesi neden?
Nişanlıyken bunu düşünmen saçma ve güvenmiyor bna imajı çizmişsin koz haklı emek verdgi olcak cocuk dogurcak ama bosanınca hic bişi almadan gidecek yok yaa ne cok sevıyosn kendinizi
Kızlar biraz paragöz olduğu için baba evinde bunlar aç kaldığı için kocadan beklerler sözleşme imzalamak işlerine gelmez iyi yapmışsınız imzalatin ohhh nefret ediyorum hemcinslerimden🤣
Sonuna kadar haklı. Evliliğin kendisi zaten bir sözleşmedir hem de ömür boyu, iyi ve kötü güne dair. İki devletmisinizki dözleşme imzalıyonuz gardaş. Haklı etmiş bence.
Atsın nişanı boş ver kral dediğin gibi 1 ay evli kalıp bir ömür nafaka verenleri tanıyorum en doğru kararı almışsın hemcinsin olarak arkandayım akıllı adamsın 💯
Kanunlar maalesef erkeği yasal yoldan hadım ediyor demek evlenince senden ömür boyu para alacak iyi etmişsin boş ver evlenme ona vereceğin nafaka ile hayatını yaşarsın
İnsan sevdiğini de güvenceye almak istemiyorsa sevmiyordur. Öyle kadını postala, belli ki ileride sana kötülük yapacak kozu elinde tutmak istiyor.
Bence imzalanabilir. İki tarafında koruyan bir şey esasında. Sahsen benim malım, mulkum olsa bende dusunurdum
Kız haklı ayrıca çok haklısın ilerde ne olacağı belli olmaz belki kızı aldatacaksın beden imzalasın size güvenmi olunur
helalllll
Teşekkürler ablam💖
ricaaa
Sirkett mi kuruyorsunuz? Annenle baban sözleşmemi yapmıştı... aptal saptal güvensiz ilişkiler..
Yapmadılar ne oldu ayrıldılar annem dünya kadar mal varlığı aldı babamdan sonra
Kızın gururu incinmiş olabilir ikinizde çok haklısınız kardeşim ama maalesef yeri ve zamani yanlış seçmişsin
Hmm evlilik sözleşmesinde başka hangi maddeler var bilmiyorum ama erkeğin nafaka ödememesi için iyi bir fırsatmış.
Se sa larla mi oluyo artık evlilikler... olasılıklarla..
Aferin kıza iyi yapmış
Sonra bir ayda boşalsın benim paramla keyf sürsün oh ne güzel dünya
Guvenmedigin kızla bir yola baş koymazsin sen de olur biter.. kimse boşaniriz belki ilerde diye evlenmez.. kızın da bir gururu var..
Sevse şüphesi olmasa kabul ederdi
Sende sevsen şüphen olmasa evlilik sözleşmesi yapmazdin.
Senin de ne kadar çok sevdiğin belli.. eşeğini sağlam kazığa bağlarken yerlerde sürünürken bulma kendini dikkat et
Ne kadar seversem seveyim ticari aklımı bir tarafa bırakamam
Kız seninle boşanmak için veya nafaka almak için evlenmiyor. Ve kızada helal olsun. Çok saçma buluyorum evlilik sözleşmesi ni guvenmediginiz insanla yola çıkmayın ooo zmn.
@xceren_x nerden bileyim bunun icin evlenmedigini insan oğlu çiğ süt emmiş
İyi sen hayatta hep bu hesaplarla döndür aklını.. aferin doğru yoldasin !!!
Ooo zmn bilmiyorsan güvenmediğin bı insanla bir yola cikilmaZ
Sen haklısın, aksini söyleyen varsa onlar evlenecek insan değil.
Sen karşındaki insanı gerçekten sevseydin anı yaşardın. Bunlar aklından geçmezdi. İyi yapmış atmış. Ben bidaha yüzüne bakmam
Sözleşme yapmayı düşünen biri olarak belirtmek istiyorum
Sevsem bile gerçekler var sonuçta ne o benim mal varlığıma ortalı olsun nede ben onunkine
Bunun güvenle alakası yok herkes kendi yoluna rahatlıkla gitmeli ayrılınca
Eşitlik isterken iyide
evlilik sözleşmesi isterken mi ayrımcılık isteniyor
haklısın sen. Bravo
Evlilik Allah rızası için yapılır ve söz verdiğinde ömrünü verirsin ama sen saçmalamissin insan evleneceği insanla ilgili böyle saçma sapan hayırsız şeyler düşünür konuşur mu hiç evlenme daha iyi
O kadar mide bulandırıcısın ki kusasım geldi bi de ileride boşanirsam diyorsun senin amacın evlenip boşanmaksa evlenmemen daha hayırlıdır kardeşim kimsenin hakkına girme.
Tabi sizin için evlilik baba evindeki baskıdan kurtulma kıçını rahata erdirmek değil mi o yüzden bu kadar eleştiri
Baskı yok Allaha şükürler olsun :)
Biz kendi kararımızla seçtik sevdik
Senin gibi cahil düşünceli olmadık
Ve evlenmemen daha doğru olur bu kapasitedeysen kimse kimseye zorla bisey yaptıramaz,;)
Sozleme imzalamayan kimseyle evlenmem bu gidisle senide kapının önüne koyarlar
Evlilik sözleşmesi diye bir şey yok İslam dininde?
Şuanda sapan konuşuyorsun 😂😂 osurdum gülmekten geri kafalısin o kadar
Ne yaparsan yap cahil insan ya
Emin ol şu akılla evlenemezsin
Evde otur sen
Sana o yakışır
Kocaman yasin var daha aklını kullanamıyorsun nasıl konuşacağını bilmiyorsun bu kafayla kimse sana bakmaz merak etme kimse seni çekmez
O kadar kusulası insansın evde otur bence sen kapının önüne seni koymadan kimse dis kapının dış mandalısın zaten
Seni koyarlar bir gün merak etme
Sen önce olmayan beynini düzelt bence sonra evliliğin ne olduğunu algılarsın işin gücün para kimsenin hakkına girme otur paranı zıkkimlan
Evlilik sana yakışmaz
En iyisini yapmışsın. Kadınlara güvenilmez. Evlendikten sonra kadınların değişmeyeceğinin garantisi var mı? Kanunlar hep kadınlardan yana. Erkeğin önlem alması niye kötü görülüyor? Ne şirretlikler görüyoruz duyuyoruz...
Nikah masasında atılan zaten evlilik sözleşmesi.
Onun dışındaki şeyler Ali Cengiz oyunu.
Baştan bitmesi iyi olmuş.
Ben evlenirken eşim hiçbir şey istemedi.
Bilezik bile almadım.
Erkekler için fazlasıyla mantıklı çünkü kimse ömrünün sonuna kadar para ödemek zorunda değil belirli bir pay belirlenir o ödenir bu daha mantıklı kesinlikle katılıyorum evlilik sözleşmesine
Bir kadın "Bana sözleşme imzalamamı istedi bende nişanı attım." diye soru sordu bugün acaba senin nişanlınmıydı :D bu arada haklısın bende imzalatırım büyük ihtimal.
Bu soruyu bir kadın sormuştu. Muhtemelen sen de fırsattan istifade troll sordun hakkfksksk
Ayn ya
İyi yapmissin. O sozlesme bir yandan karşındakinin niyetini gösteren bir sozlesme. Ben senin paran icin evleniyordum bunu imzalar isem o parayı alamam ozaman niye evleneyimi göstergesi
Sen tamamen haksızsın. Dışarıda gönül eğlendirdiğin kızlara tonlarca para yedirirken eşin olacak insandan bunu esirgiyorsun. O kadın seninle evlendikten sonra evin tüm işlerini yapacak, senin önüne yemek getirecek ama boşanınca hakkını almayacak ne ala ya. Evlendikten sonra edinilen malların hepsi ortaklaşa bölünür ve ayrıca nafaka almak kadın eşini aldatmadığı sürece onun hakkıdır. Sen şimdiden geleceği düşünüp yola çıkarsan bu yolun sununda tek başına kalırsın.
Belki asla kabul etmeyeceği maddeler ekledin
Bende atardım ne münasebet güvenmiyorsan başka kapıya elbette
Bu konuda çok haklısın ama çalışmayan kadınla evlenmek sıkıntılı.
boş ver gerçekten seni sevseydi nişanı atmaz tamam derdi
Calisan kadin nafaka alamiyor zaten, boşuna nişanlindan olmuşsun yazik sana 😄
Sen şimdiden boşanmayı düşünüyorsan vay bizim ağzımıza edin gelin valla erkek denir mi ya simdikiler
Sonuna kadar haklısın kardeşim yenisi gelsin ona da söyle
Onun için vur kaç , hayır kurumu değiliz kizlar kusura bakmayın
Ben olsam kendim teklif ederdim, keşke en başından söyleseydin
En doğrusunu yapmışsın kardeşim o kızdan da sana hayır gelmez
Kesinlikle böyle bir şey olmalı aslında, günümüzde ömürlük sürecek bir evlilik kesinlikle olamaz net bu yani. Gerçek sevgi, güven karşılıksız zıt duygular.
Tartışmaya açık bir konu ne desem kararsız kaldım
Evlelikten soğudum artık ama evlilik öncesi cinsel ilişki de olmaz
Dünya çok kötü yere gidiyor
Tabiki sen haklısın ben bir kadın olarak söylüyorum bunu
Ya sen kadını bosarsan dul ve çocuklu bırakırsan
Siz doguracaksanız olur. Kimse de hayati boyunca birlikte kalmayacagi biri icin cocuk dogurmak istemez. Nerden bilecegiz sonra cocugu ortada birakmayacagini?
Bugünde bi kız aynı soruyu sordu o çift sizmisiniz 😂😂
Şimdiden boşanacağını düşünüyosan evlenme zaten
Haklı bir karar almış kız. Güven olmayan bir ilişkiyi istemek çok saçma.
İkisi de haklı, birbirlerine uygun olmayan insanlar evlenmemeli.
İyi yapmışsın çok haklısın boş ver defolsun gitsin ömür boyu onamı bakacaksın
Kardeşim çok dogrusun söyleme biçiminde mi yanlış vardı?