• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Nişanlıma evlilik sözleşmesi imzalayalım dedim, nişanı attı. Sizce haklı mı? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1618
Yapay Zekaya Sor
Nişanlıma evlilik sözleşmesi imzalayalım dedim, nişanı attı. Sizce haklı mı?
Cevapla
Nişan Soruları Evlilik Soruları Ödeme Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
34 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

155

Cevap

96

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • more000
    more000 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı.

    Cok haklisin bence. zaten evlilik sozlesmesini kabul etmiyorsa demekki zaten seni sevdigi icin degilde ilerde bosanip nafaka almayi hatta birsuru tazminat almayi takilari almayi ve senin ya da ailenin aldigi evi barki elinden almayi düsunuyordur

    0
    0 Yorumla
  • zİstilacıTürİnsan
    zİstilacıTürİnsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    ömür boyu nafaka diye bişi yok çocuk yoksa ya da karşı tarafın maddi durumu kötü değilse, aldatma olmadıysa nafaka da verilmez şahsen bana güvenmeyen biriyle benle evlenmezdim gitsin güvendiği biriyle olsun

    0
    1 Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ne alaka o para elinde sonunda biter ayrıca aldığın şeyleri harcamıcan sanki elde ne kalır o zaman araba ev almadıktan sonra

      Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    En iyisini yapmışsın kendini bitirmeye hiç gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Kvothe96
    Kvothe96 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Evlilik sözleşmesi mantıklı aslında özellikle böyle bir devirde

    1
    0 Yorumla
  • lilyofthevalley1
    lilyofthevalley1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kendince haklı belki kötü hissetti zengin erkek avcısı konumuna düştü kendince ama sizde haklısınız şu an ki mahkemeler öyle bir haldeki evlenip 1 ay evli kalıyo ayrılıyo hemen nafaka karşı taraf çalışmasa etmese belki anlarım bir süre verilmesini ama işi gücü olan kadında adamdan alıcak parayamı bakıyo gerçekten her şey karşılıklı konuşup anlaşılmalı nişan attıysa kendi tercihi belkide mala mülke düşkündü boş ver yoluna bak

    1
    0 Yorumla
  • Nightcorre
    Nightcorre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ne amaçla yaptıpına bağlı aslında ve o da sana nafaka ödeyebilir yine dediğim gibi ne amaçla ayrıldığınıza bağlı bu da

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıldıktan sonra 1 yıl nafaka ödeyecektim ve o seninin askeri maaşına göre

      Yorumla
    • Nightcorre
      Nightcorre
      +1 yıl

      İşte onu kadının mesleği varsa senin yerine o da sana ödeyebilir adele milyon dolar nafaka veriyor kocasına sadece senin haklı olduğun bir ayrılma olması lazım

      Yorumla
  • riwmax
    riwmax Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.

    Valla durumlar cok kotu bosanan bosanana. Once zengin koca buluyorlar ask mesk hikaye. Kapagi atiyor bi bahane iliski bitiyor omur boyu nafaka heleki bide cocuk yaptisa vay haline. Hani esittik. Hani esit haklara sahiptik. Hepsi yalan dolan kabi guzel olsun yeter.

    1
    0 Yorumla
  • MaskülistBey
    MaskülistBey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben yaptım evlilik sözleşmesi 10 yıl da süre koyduk boşandım şükür zararım sadece düğün masrafı oldu hayatımı ben benden çıkıp gitmiş kadına sponsor olarak harcayamam bu devirde evlilik sözleşmesi şart özellikle bu aptal saptal her haltı kadına veren yasalarla

    1
    0 Yorumla
  • oranqequeen
    oranqequeen Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    +1 yıl

    Siz kendinizi neden güvence altına almak zorunda hissettiniz ki , ben olsam ben de atardım kimse kimseyi beslemek zorunda tabi ki değil karşıdakinin bedeni de mal değil... O şimdi doğal olarak bu adamla zaten sonum yok demiştir evlilik insanın birbirini tamamlamasıdir sonunda yarım kalinacaksa gerek yok bu evliliğe tabi herkesin bakış açısı farklı saygı duymak lazım size de ona da ve siz de böyle bir soylemde bulunduysaniz sizin de vardır bir bildiginiz...

    1
    0 Yorumla
  • dlloz
    dlloz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Aşiri gereksız bir durum ne yanı sız ılerde bosanmayı dusunerek. Mi evlenıyosunuz ayrıca zaten karsındakı ıle anlasarak bosanırsanız nafakat ıstıyecegını zannetmıyorım hem cocugunuz olupta bosanırsanız o nafakayı. Cocugun ıcın odemıs olucaksın eskı karına degıl buyuk yalnıs yapmıssın bence kız nısanı atmakla haklı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evlilik sözleşmesi imzalayalım derken acaba nişanlınız sizi çok sevip size güveniyorken siz bunu dediğiniz için ona güvenmediğinizi endişelerinizin olduğunu düşünmüş olabilir mi?

    1
    0 Yorumla
  • Suuuuuuuuuuuuuu
    Suuuuuuuuuuuuuu Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Evlilik sözleşmesi yapmak bence hem erkeğin hem kadının hakkı. Neden kadınlar bu kadar karşı çıkıyor anlamıyorum. Erkeklerin parasına göz dikmeyin yahu.

    0
    0 Yorumla
  • yabancicegi2
    yabancicegi2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Güvenmiyorsan evlilik sözleşmesi imzalatacak kadar, neden evleniyorsunuz o zaman. Evleneceğin kişiye önce bi güvenin olmalı ama değil mi? Evlilik sözleşmesi en başta gurur kırıcı bi şey karşı taraf için. Ayrıca ayrılmak için değil bir ömür boyu evleneceğin kişiye evlilik sözleşmesi neden?

    0
    0 Yorumla
  • gribordo
    gribordo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Nişanlıyken bunu düşünmen saçma ve güvenmiyor bna imajı çizmişsin koz haklı emek verdgi olcak cocuk dogurcak ama bosanınca hic bişi almadan gidecek yok yaa ne cok sevıyosn kendinizi

    0
    0 Yorumla
  • Sorusorucamsadexece
    Sorusorucamsadexece Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızlar biraz paragöz olduğu için baba evinde bunlar aç kaldığı için kocadan beklerler sözleşme imzalamak işlerine gelmez iyi yapmışsınız imzalatin ohhh nefret ediyorum hemcinslerimden🤣

    0
    0 Yorumla
  • Andromeda999
    Andromeda999 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Sonuna kadar haklı. Evliliğin kendisi zaten bir sözleşmedir hem de ömür boyu, iyi ve kötü güne dair. İki devletmisinizki dözleşme imzalıyonuz gardaş. Haklı etmiş bence.

    0
    0 Yorumla
  • Serveti00
    Serveti00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Atsın nişanı boş ver kral dediğin gibi 1 ay evli kalıp bir ömür nafaka verenleri tanıyorum en doğru kararı almışsın hemcinsin olarak arkandayım akıllı adamsın 💯

    0
    0 Yorumla
  • Kayıpgezginn
    Kayıpgezginn Takip Et
    Yoda Yaş: 79 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kanunlar maalesef erkeği yasal yoldan hadım ediyor demek evlenince senden ömür boyu para alacak iyi etmişsin boş ver evlenme ona vereceğin nafaka ile hayatını yaşarsın

    0
    0 Yorumla
  • CutAndAlwaysExposed
    CutAndAlwaysExposed Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    İnsan sevdiğini de güvenceye almak istemiyorsa sevmiyordur. Öyle kadını postala, belli ki ileride sana kötülük yapacak kozu elinde tutmak istiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Bence imzalanabilir. İki tarafında koruyan bir şey esasında. Sahsen benim malım, mulkum olsa bende dusunurdum

    1
    0 Yorumla
  • MssÇÎLEKLÎŚUT
    MssÇÎLEKLÎŚUT Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.

    Kız haklı ayrıca çok haklısın ilerde ne olacağı belli olmaz belki kızı aldatacaksın beden imzalasın size güvenmi olunur

    1
    3 Yorumla
    • Melissim0272
      Melissim0272
      +1 yıl

      helalllll

      Yorumla
    • MssÇÎLEKLÎŚUT
      MssÇÎLEKLÎŚUT
      +1 yıl

      Teşekkürler ablam💖

      Yorumla
    • Melissim0272
      Melissim0272
      +1 yıl

      ricaaa

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Sirkett mi kuruyorsunuz? Annenle baban sözleşmemi yapmıştı... aptal saptal güvensiz ilişkiler..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapmadılar ne oldu ayrıldılar annem dünya kadar mal varlığı aldı babamdan sonra

      Yorumla
  • liader
    liader Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Kızın gururu incinmiş olabilir ikinizde çok haklısınız kardeşim ama maalesef yeri ve zamani yanlış seçmişsin

    1
    0 Yorumla
  • morto
    morto Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hmm evlilik sözleşmesinde başka hangi maddeler var bilmiyorum ama erkeğin nafaka ödememesi için iyi bir fırsatmış.

    1
    0 Yorumla
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Se sa larla mi oluyo artık evlilikler... olasılıklarla..
    Aferin kıza iyi yapmış

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonra bir ayda boşalsın benim paramla keyf sürsün oh ne güzel dünya

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Guvenmedigin kızla bir yola baş koymazsin sen de olur biter.. kimse boşaniriz belki ilerde diye evlenmez.. kızın da bir gururu var..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevse şüphesi olmasa kabul ederdi

      Yorumla
    • xceren_x
      xceren_x
      +1 yıl

      Sende sevsen şüphen olmasa evlilik sözleşmesi yapmazdin.

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Senin de ne kadar çok sevdiğin belli.. eşeğini sağlam kazığa bağlarken yerlerde sürünürken bulma kendini dikkat et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne kadar seversem seveyim ticari aklımı bir tarafa bırakamam

      Yorumla
    • xceren_x
      xceren_x
      +1 yıl

      Kız seninle boşanmak için veya nafaka almak için evlenmiyor. Ve kızada helal olsun. Çok saçma buluyorum evlilik sözleşmesi ni guvenmediginiz insanla yola çıkmayın ooo zmn.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @xceren_x nerden bileyim bunun icin evlenmedigini insan oğlu çiğ süt emmiş

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      İyi sen hayatta hep bu hesaplarla döndür aklını.. aferin doğru yoldasin !!!

      Yorumla
    • xceren_x
      xceren_x
      +1 yıl

      Ooo zmn bilmiyorsan güvenmediğin bı insanla bir yola cikilmaZ

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sen haklısın, aksini söyleyen varsa onlar evlenecek insan değil.

    2
    0 Yorumla
  • canangdk
    canangdk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 67%
    +1 yıl

    Sen karşındaki insanı gerçekten sevseydin anı yaşardın. Bunlar aklından geçmezdi. İyi yapmış atmış. Ben bidaha yüzüne bakmam

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sözleşme yapmayı düşünen biri olarak belirtmek istiyorum

    Sevsem bile gerçekler var sonuçta ne o benim mal varlığıma ortalı olsun nede ben onunkine

    Bunun güvenle alakası yok herkes kendi yoluna rahatlıkla gitmeli ayrılınca

    0
    0 Yorumla
  • Egitimcııı
    Egitimcııı Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 386 cevap paylaştı.

    Eşitlik isterken iyide

    evlilik sözleşmesi isterken mi ayrımcılık isteniyor

    haklısın sen. Bravo

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evlilik Allah rızası için yapılır ve söz verdiğinde ömrünü verirsin ama sen saçmalamissin insan evleneceği insanla ilgili böyle saçma sapan hayırsız şeyler düşünür konuşur mu hiç evlenme daha iyi

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O kadar mide bulandırıcısın ki kusasım geldi bi de ileride boşanirsam diyorsun senin amacın evlenip boşanmaksa evlenmemen daha hayırlıdır kardeşim kimsenin hakkına girme.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi sizin için evlilik baba evindeki baskıdan kurtulma kıçını rahata erdirmek değil mi o yüzden bu kadar eleştiri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Baskı yok Allaha şükürler olsun :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biz kendi kararımızla seçtik sevdik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin gibi cahil düşünceli olmadık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ve evlenmemen daha doğru olur bu kapasitedeysen kimse kimseye zorla bisey yaptıramaz,;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sozleme imzalamayan kimseyle evlenmem bu gidisle senide kapının önüne koyarlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evlilik sözleşmesi diye bir şey yok İslam dininde?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şuanda sapan konuşuyorsun 😂😂 osurdum gülmekten geri kafalısin o kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne yaparsan yap cahil insan ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Emin ol şu akılla evlenemezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evde otur sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana o yakışır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kocaman yasin var daha aklını kullanamıyorsun nasıl konuşacağını bilmiyorsun bu kafayla kimse sana bakmaz merak etme kimse seni çekmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O kadar kusulası insansın evde otur bence sen kapının önüne seni koymadan kimse dis kapının dış mandalısın zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni koyarlar bir gün merak etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen önce olmayan beynini düzelt bence sonra evliliğin ne olduğunu algılarsın işin gücün para kimsenin hakkına girme otur paranı zıkkimlan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evlilik sana yakışmaz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    En iyisini yapmışsın. Kadınlara güvenilmez. Evlendikten sonra kadınların değişmeyeceğinin garantisi var mı? Kanunlar hep kadınlardan yana. Erkeğin önlem alması niye kötü görülüyor? Ne şirretlikler görüyoruz duyuyoruz...

    0
    0 Yorumla
  • Fukibaba
    Fukibaba Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Nikah masasında atılan zaten evlilik sözleşmesi.

    Onun dışındaki şeyler Ali Cengiz oyunu.

    0
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    Baştan bitmesi iyi olmuş.

    Ben evlenirken eşim hiçbir şey istemedi.

    Bilezik bile almadım.

    0
    0 Yorumla
  • bbusra__00
    bbusra__00 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Erkekler için fazlasıyla mantıklı çünkü kimse ömrünün sonuna kadar para ödemek zorunda değil belirli bir pay belirlenir o ödenir bu daha mantıklı kesinlikle katılıyorum evlilik sözleşmesine

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bir kadın "Bana sözleşme imzalamamı istedi bende nişanı attım." diye soru sordu bugün acaba senin nişanlınmıydı :D bu arada haklısın bende imzalatırım büyük ihtimal.

    1
    0 Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Bu soruyu bir kadın sormuştu. Muhtemelen sen de fırsattan istifade troll sordun hakkfksksk

    1
    1 Yorumla
    • bjiazad
      bjiazad
      +1 yıl

      Ayn ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    İyi yapmissin. O sozlesme bir yandan karşındakinin niyetini gösteren bir sozlesme. Ben senin paran icin evleniyordum bunu imzalar isem o parayı alamam ozaman niye evleneyimi göstergesi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sen tamamen haksızsın. Dışarıda gönül eğlendirdiğin kızlara tonlarca para yedirirken eşin olacak insandan bunu esirgiyorsun. O kadın seninle evlendikten sonra evin tüm işlerini yapacak, senin önüne yemek getirecek ama boşanınca hakkını almayacak ne ala ya. Evlendikten sonra edinilen malların hepsi ortaklaşa bölünür ve ayrıca nafaka almak kadın eşini aldatmadığı sürece onun hakkıdır. Sen şimdiden geleceği düşünüp yola çıkarsan bu yolun sununda tek başına kalırsın.

    0
    0 Yorumla
  • Yenigizliüye
    Yenigizliüye Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Belki asla kabul etmeyeceği maddeler ekledin

    0
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Bende atardım ne münasebet güvenmiyorsan başka kapıya elbette

    0
    0 Yorumla
  • TeslaDaVinci
    TeslaDaVinci Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu konuda çok haklısın ama çalışmayan kadınla evlenmek sıkıntılı.

    0
    0 Yorumla
  • Mrengineerac
    Mrengineerac Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 76%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    boş ver gerçekten seni sevseydi nişanı atmaz tamam derdi

    0
    0 Yorumla
  • betterböcek
    betterböcek Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Calisan kadin nafaka alamiyor zaten, boşuna nişanlindan olmuşsun yazik sana 😄

    0
    0 Yorumla
  • vakaivakvak
    vakaivakvak Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Sen şimdiden boşanmayı düşünüyorsan vay bizim ağzımıza edin gelin valla erkek denir mi ya simdikiler

    0
    0 Yorumla
  • Zombie17
    Zombie17 Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı.

    Sonuna kadar haklısın kardeşim yenisi gelsin ona da söyle

    0
    0 Yorumla
  • Kalemsiz_Sair
    Kalemsiz_Sair Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.

    Onun için vur kaç , hayır kurumu değiliz kizlar kusura bakmayın

    0
    0 Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Ben olsam kendim teklif ederdim, keşke en başından söyleseydin

    0
    0 Yorumla
  • champliver
    champliver Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 901 cevap paylaştı.

    En doğrusunu yapmışsın kardeşim o kızdan da sana hayır gelmez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kesinlikle böyle bir şey olmalı aslında, günümüzde ömürlük sürecek bir evlilik kesinlikle olamaz net bu yani. Gerçek sevgi, güven karşılıksız zıt duygular.

    0
    0 Yorumla
  • bahtsızromeo
    bahtsızromeo Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı.

    Tartışmaya açık bir konu ne desem kararsız kaldım

    0
    0 Yorumla
  • BerkaySamet
    BerkaySamet Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.

    Evlelikten soğudum artık ama evlilik öncesi cinsel ilişki de olmaz
    Dünya çok kötü yere gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • ahqqowp20
    ahqqowp20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Tabiki sen haklısın ben bir kadın olarak söylüyorum bunu

    0
    0 Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Ya sen kadını bosarsan dul ve çocuklu bırakırsan

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Siz doguracaksanız olur. Kimse de hayati boyunca birlikte kalmayacagi biri icin cocuk dogurmak istemez. Nerden bilecegiz sonra cocugu ortada birakmayacagini?

    0
    0 Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Bugünde bi kız aynı soruyu sordu o çift sizmisiniz 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • BettyBett
    BettyBett Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 82%
    +1 yıl

    Şimdiden boşanacağını düşünüyosan evlenme zaten

    0
    0 Yorumla
  • 1Eylül01
    1Eylül01 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 89%
    +1 yıl

    Haklı bir karar almış kız. Güven olmayan bir ilişkiyi istemek çok saçma.

    0
    0 Yorumla
  • pepperda
    pepperda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisi de haklı, birbirlerine uygun olmayan insanlar evlenmemeli.

    0
    0 Yorumla
  • GalipAslanbas
    GalipAslanbas Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 87%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın çok haklısın boş ver defolsun gitsin ömür boyu onamı bakacaksın

    0
    0 Yorumla
  • Failunmechul
    Failunmechul Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 95%
    +1 yıl

    Kardeşim çok dogrusun söyleme biçiminde mi yanlış vardı?

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (131)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlıma evlilik sözleşmesi imzalayalım dedim, nişanı attı. Sizce haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim evlilik sözleşmesi yapmadan evlenmeyeceğini söyledi, ayrılmalı mıyım? 18 cevap verildi
Yaza nişanımız olan adam senle evlilik dusunemem dedi birakti? 5 cevap verildi
Evlilik sözleşmesini ilk zamanlarda kabul etti şimdi evliliğimiz yaklaştı kabul etmiyor... 8 cevap verildi
Evlilik sözleşmesi yapalım dedi. 19 cevap verildi
Nişanlım evliliği ertelediğim için nişanı askıya aldı, sizce haklı mı? 24 cevap verildi
Nişanlısı olan kızla yalınlaştık, karından ayrıl benimle evlen diyor? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨