AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
az önce de kızın biri böyle bir şey sordu nişanı attı acaba siz birbirnizden habersiz bir şekilde mi kızlar soruyor sitesine soruyorsunuz abi :D
Evlilik sözleşmesi imzalatmak çok onur kırıcı bir şey çünkü. Rahatsız olmuş olabilir. Kendi işini yöneten bir kadın olarak eblilik sözleşmesini kendim teklif ederdim müstakbel eşime. Ama bence imzalanmalı hayat bu belli olmaz.
Nedenmiş o evlenip 1 ay sonra boşanan kadınlar var ne anlatıyorsun sen işinize geliyor tabi böyle şeyler
KSLSÖSÖSŞŞEŞEŞELELELELLDEŞDÖŞDŞD ne işime gelecek diyorum ki sözleşmeyi ben teklif ederim
Yanlış kişiye yazdım yorumu pardon alttakine atacaktım
Pxldlsöslslspsppzpsps peki
Böyle anlattıysan derdini sıkıntı olan bu olmuş olabilir. İnşallah kadının senden daha çok mal varlığı olduğu derdinin ızdırabını senin.
Diyelim ki senin halt yemelerin yüzünden bu kadın senden boşandı. Ee o zaman yediğin haltlar yanına mı kalsın donuna kadar almalı tabi.
😂😂🗿🗿
Güvenmediğiniz bir insanla niye nişanlandınız? Evlilik teklif etmeden konuşmalıydınız bunu, nişanlıyken değil
Bu biraz nişanlına güvenmiyormuş gibi olmuş. Verdiği tepkisinden kendince de haklıdır. Sonuçta bu yola boşanma gibi bir ihtimali düşünüp çıkmıyorsunuz ki birbirinizden zaten emin değilseniz evlenmeniz de çok saçma doğru bir davranış yapmış.
Kardesim sen deli misin sen evlilige baslamadan bosanmayi kafaya koymuşsun zaten hadi anladim nisanlanmadan once soylesen kiza en azindan iki taraf icinde zor olmazdi
Kız çok haklıymış nişanı atmakta evlilik sözleşmesi ne ya saçma sapan daha evlenmeden boşanmayı düşünüyorsan �yi ki evi öğrenmemişsiniz kız için daha iyi olmuş
Sözleşmeyle kendilerini kurtaracağını sanıyorlar zavallılar. Keşke korktukları nafaka sevgilisinden ayrılanlardan da alınsa
İyi yapmış , madem evleniyorsun niye böyle küçük hesaplara giriyorsunuz, siz aynı bedenlerinizi bile birbirinizle paylaşacaksınız sen para derdine mi düştün?
Boş yapma kendi ayaklarınızın üzerinde durmayı beceremiyorsanız erkeğe köpek gibi muhtaçsınız demek oluyor bu boşansanız bile gelip kadın erkek eşit diye ağlamayın
Git başka yerde havla kimse sana fikrini sormadı, sorana cevap verdim ben
Kckskckskcmdm boş yapma yavrum hadi git kendine iki bira ısmartlatıp altında yatacağın herif avla
Senin annen öyle yapmış heralde zamanında, annesinden ne görürse kadını o sanırmış erkek , hadi go f*ck yourself
Annem öyle biri olsaydı sende ablam olurdun çok şükür değil hadi canım taksiciye para vermemek için s*kso bile çekmişsindir sen kesin
Helal en güzelini yapmışsın sevseydi nişanı atmazdı gözü kapalı imzalardı. Hiç sıkma canını.
Doğrusunu yapmışsın bizim ülkemizde nafaka iyice geçim kaynağı oldu. Ama seven, guvenen insan belli şartlar ile sözleşme yapabilir.
sen haklısın bu devirde evlenen erkek safdır
1 ay evli kalıp ömür boyu nafaka mı ödeyeceğiz iyi yapmışsın boş ver giderse gitsin.
Evlilik sözleşmesi istenilen kişi için onur kırıcı olur bu işin cinsiyeti olmaz güveniyorsanız sözleşmeye gerek yok Sözleşme istiyorsaniz evliliğe gerek yok
Demekki sevmiyorsun acaba boylemi diye dusunmel yanlis bir adim yeni bir hayat icin
Bizim hukuk sistemimizde evlilik sözleşmesi diye bir şey yok. Yani bir sözleşme hazırlatıp imzalatsan bile kanuna aykırı ise hükümsüz olur. O yüzden yapabileceğin hiçbir şey yok.
çocuğun olsa demekki boşandıktan sonra s*ktir ediceksin kadın iyi yapmış
Bu kafayla sen zaten evlenmeyi filan düşünme aynı yatağa gireceksin aynı kaptan yiyeceksiniz çocuk yapacaksınız birde karına evlilik sözleşmesi mi imzalatmaya kalktın keşke yüzüne tükürseydi
yazık böyle evlilik mi olur sevgisiz aşksız güvensiz hiç evlenmeyin böyle kişilerle
Ben imzalamazdım ama olay da çıkartmazdım. Efendi gibi yolları ayırırdım
Dostum multi milyoner değilsen sözleşme falan ne gerek var böyle şeylere parada gözü olmayan insanlar zaten senin bu tavrına karşılık yüzük atar bence çok normal.
Öde diye evleniyordu zaten napsın parasız kocayı
Peki şöyle düşün yıllarca hizmet ediyor çocuk yapıyor sonra sen ihanet ediyorsn ve o yıllar bşr kalemde siliniyor
Niye hizmet ediyor hanfendi calisa bilir oda sadece erkek çalışacak diye bir kanun yok çocuğu tek başına yapmıyor bende çilesini cekecegim o bir çocuk dogarack kıçını kurtaracak bitti o günler erkekler gözünü açtı
Neyin gözü bu pardon. Ben evlndim iki çocuk yaptım 5 yıldır evliysem 2 yılımı başka yerlerde geçirdim. İlk evlendik geldim berbat bir evde oturduk. Çalışmak istedim bir gün tek çalıştırdı. Sonra tekrar evden ayrıldm. Ayrıldm derken kendi şahsi gönderdi. Sonra bi ev buldu dağ başında sitede. O da berbat kimse yok konuşacak neyse 2 komşu vardı. Sonra tekrar 2 çockla gittik geri geldim. Oturduğum yerde komşuluk ölmüş. Heryere uzak. Çocuklar evde bunaldı. Ben iyi değilim. 2 haftadır dışarı çıkmamşz. Arabamız var. Hani beraber döndük dedm ya ailesinin yanında yapmadığı şwy kalmadı bana. Evimde olan biteni çarşaf çarşaf abartw abarta kendisi kusursuzmuşçasına serdi. Sonra geldik işte geçenlerde artık evde çok bunaldığımız için markete bizde gelelim dedim. Neye geleceksin diye püskürdü. Kimseyi görmediğimiz yetmiyormş gibi 1 haftadır soframıza otjrmuor sabah kahvaltısına yani akşamı iş yerşnde yiyor. Sabah kızıma dedm babanı çağır bizi insan yerine koysun sofraya gelsin. Kızım gitti çağırdı baba artk yeter gel kahvaltı yapalım dedi. Yok kızım siz yeyin dedi. Dedm söyle kahvaltıdan sonra parka gidicez hazırlansın. Bunu dediğim için kafama küçük kızımjn biberonunu attj uzak mesafeden. Sen ne diyorsn. Erkeklerin gözü hep açık ama her seferinde kaytarmak için bşka sebepler buluyor. Biz kadınlarda bu gözü açtı sıyrılmasını yemiyoruz
Bu tip anlaşmaların Türkiye’de hukuki geçerliği yok zaten o yüzden saçma ve gereksiz.
Sevgilin de yukarda yorum yapmış ya da senin iki hesabın var hiç hoş değil
Boşanacağına inanıyorsan niye evleniyorsun şaka mısın
Çok makul bi istek aldatacağından bu kadar eminken gidip aldattığın kıza mal dökmek aptallık olurdu aşko aferin sana
Karşındaki insana güvenmediğin anlamına gelir, boşanmayı aklından geçirdiğin bir evlilik ne kadar sağlıklı olabilir?
Şahsen aşka sevgiye inanan biri olarak evleneceğim insan aşkın sevginin içine maddiyatı karıştırırsa direk soğurum. Onun parasına mı kaldım.
Artık nafakalar ömrünün sonuna kadar ödenmıyo 5 yıl ödenıyo sadece ben olsam
Çok ağır bir soru’ net cevap vermek zor‘ ama bir yandan sen de haklısın‘ geleceğin için bunu yapmak zorundasın’ yoksa ezilirsin.
Ne nafakası ya ona göre sana güvenmeyen birisiyle evlenilirmi bütün gücü cefayı erkek çeksin ortak yapılmayan birşeye nafaka ödenmez bence
Cok güzel karar almışsın seni tebrik ediyorum. Giden gitmiştir boş ver. Demekki derdi evlenip, boşanıp nafaka almakmış
Kadınlar boşanma anında çok acimsiz oluyor , sözleşme çok mantıklı , basima geldi çok iyi biliyorum :)
Saçmalık böyle şeyler herkes kabul etmez. Gercekten bir insanım seviyim inanayım canımı bile veririm.
İyi de ne alaka artık evli kaldıgın süre kadar nafaka ödenmiyormu? Mesela 2 yıl evli kaldıysan sadece iki yıl nafaka ödeyeceksin.
Evli kaldığın süre kadar nafaka ödüyorsun ömür boyu veya kadın evlenene kadar değil.
Kanunu yaz. Hangi kanunda evli olduğun kadar yazıyor?
Keşke yapılsa, ben kabul ederim.
Bu nasıl bir kafa artık ya yaptığınız sadece yanlış değil ayıp adam olan utanır bunu yapmaktan.
Haklı olan sensin
Dkdkfk ben olsam imzalarim ne akıllılar var
Gurur yapıyor bence haksız tabikide s. rtük 🙂
Haklı a*m q. Böyle gereksiz sacma sorular görünce bir kez daha anliyorum KS de çok canım var iyi ki de girmiyorum artik burayi kullananlarin %99 u canım a*q
Evliliği evlilik yapan eşlerin birbirine olan güvenidir. madem endişen var niçin evleniyosun.
ozaman sizde sizi sevenle evlenin yaslanip genc kadin isterseniz oda cocuk yapar bosar seni nafaka ister genc kadin yasli erkeki neden istedin hic akliniz yok canım akilli degil
boş ver abi bahane arıyomuş zaten düzgün insan olsa imzalardı
Ne saçma şey nişanlın iyi ypmş
Ozamb evlenme bu kadar basit kendini düşünüyorsan başdan girmiycksn
Evlenmem zaten
Evet nafaka altınlar yoksa niye evlensin
Hani eşitlik istiyordunuz evlilikte neden hersey erkeğe giriyor nerde adelet
Kim istiyor
Kadınlar
Şimdiden bunu düşünürsen nişanı atar tabi
Kadınlar böyle işte kendileri güvence için mehir isterler ama erkek güvence isteyince kötü oluyor
Onu imzalasa bile, sen aldatınca ya da psikolojik şiddet uygulayınca bile tazminat davası ile para alabilirdi
Kesin aldatrdın 10sene içinde...
Ne alakaaa
bana dense bende baya bozulurdum. karşımdaki erkeğe güvenemezdim. ama iyi yapmışsın. bu devirde kadınlar bi manyak olmuş.
benim karakterime guveni yoksa niye evleniyoruz?
Troll sorularda bugün
Bu sorunun tersini de görmüştüm 😄
imzalat kanka en dogrusu
bu saçma sorunun bildirimini gönderen KS nin ak
oldukça mantıklı bir fikir evlilik sözleşmesi
Haklı sende aradığı erkeksiliği bulamamış
Baştan bunları düşünmek ne kadar mantıklı?