Eşlerin evde uzun süre zaman geçirmesi huzursuzluk yaratır mı?

Dün bir belgeselde Afrika ülkelerinden bir beyefendi "Eşlerimizle evde uzun uzun zaman geçirmenin huzursuzluk ve tartışma yarattığına inanıyoruz. Bu yüzden günün bir çoğunu diğer erkeklerle beraber toplanıp sohbet ederek geçiriyoruz" demişti.

Bana da biraz mantıklı geldi açıkçası 😂.

Acaba ülkemizde kıraathanelerin bu kadar fazla ve dolu olmasının sebebi de bu olabilir mi?

Eşlerin evde uzun süre zaman geçirmesi huzursuzluk yaratır mı?
Eşlerin evde uzun süre zaman geçirmesi huzursuzluk yaratır mı?
Cevapla