Aile evinde olmak bir zaman sonra neden bu kadar sıkıyor?

Okuduk emek verdik sonu böyle mi olmalıydı. Dayımız olmadan işe giremiyoruz. Ya haram ye ya da hiç yeme 🤦🏻‍♀️ insan kendini yük hissediyor.

Aile evinde olmak bir zaman sonra neden bu kadar sıkıyor?
Cevapla