Sevdiğiniz insanla biriniz yatakta biriniz kanepede uyuyakalsanız, nedeni küslük olmadan, sadece dağınık bir yaşama biçiminiz olduğu için, bu aranızda duygusal travma nedeni olabilir mi? #TubaSueda ✌️✌️🍀🍀 #OrmanYangınİhbarAlo177 🌱🌱💚💚
Aynı evde olup ayrı uyumak eşlerde duygusal travma sebebi midir?
Bence bir sorun olmaz yani benim açımdan olabilir belki ruh hali o an o şekilde uyumak istemiş olabilir yani aynı şekilde benim de öyle olabilir. Çok sıklıkla olan bir durum değil ise bence bu travma sebebi değil olmamalı. Eşimin koltukta uyuması travma yaratmaz aksine üzülürüm içime sinmez kucaklar yatağına yatırırım
Yanlış hatırlamıyorsam japon ya da çin olmalıydı iş hareketliliği ve iş saatlerinin birbirine uymaması sebebiyle bazı çiftlerin eşini rahatsiz etmemek için ayrı uyuma rutinleri nedeniyle ayrı yataklarda yattiklarindan bahsediliyordu ve bunu normal karsiliyorlardi bu doğru mu bilmiyorum ama bence olabilir neden olmasın ki (mesela benim uykum çok hafif ilerde ne yapacagim hiç bilmiyorum) ama bizim böyle bir yaşam tarzimiz olmadigi için araya sogukluk getirebilir bu durum
beraber uyumalı birlikte uykunun bir vücut ısısının varlığını hissetmenin bir başkasının duygusal anlamda mutlu hissettirdiği bir gerçek bunu ihmal ederlerse duygusal bir travma olabilir
Yaşatır ben istemezdim ve kabul etmezdim de şahsen gece o yatakta birlikte uyunacak öyle günlerce süren tripler tavırlar evliliği zedeler. Her ne olursa olsun o yastiga birlikte baş koyulmali varsın yanlışlıkla dirsek atsın ya da pikeyi üstüne çeksin sorun değil
Yorgun olup uyuyalalabilir insan neticede insanlık hali sırf bunun için" bağ kopmuş ayrılalım "diyen insan bir zahmet gitsin yani.. Onda evliliği yürütecek anlayış yok ve beyin kıtlığı yaşıyordur...
Hastalık ya da ameliyat falan yoksa neden ayırır anlamıyorum araya soğukluk girer. Henüz tanışmadığım müstakbel eşime böyle bişeyi asla yapmayalım demek istiyorum buradan 😅
Öncelikle bunun nedeni bulmak lazım. Mesela ben evli değilim ama yatağım ya da yattığım oda çok sıcak olunca bunalıyorum evde soğuk yer arıyorum elimde yastıkla evlenince ne yapacağım hiç bilmiyorum 😂😂