İnsanın sevdiğiyle, karım/kocam dediği insanla ayrı yataklarda uyuması bana hiç doğru gelmiyor, ya sence?🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
İnsanın sevdiğiyle, karım/kocam dediği insanla ayrı yataklarda uyuması bana hiç doğru gelmiyor, ya sence?🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
İlişkilerde yatakların ayrılması bazen rahatlık, bazen de uzaklaşmanın sessiz habercisidir. Aynı evde olup farklı yataklarda uyumak, sadece bedensel değil ruhsal bir mesafeyi de getirir. Aşk, temasla, nefesle, kalp atışlarının birbirine karıştığı o sessizlikle büyür. Ayrı yataklar, sevgiyi bitirmez belki ama tenin sıcaklığını unutturur. Çünkü sevgi bazen bir dokunuşta, bir omuzda, bir uykunun içinde anlam bulur. Yakınlık azaldıkça kalpler de yavaşça soğur.
İlişkilerde ayrı yataklarda uyumak, aslında çiftin birbirine ne kadar yakınlık ve mahremiyet istediğine bağlı; bazı çiftler için ayrı yataklar daha iyi uyku ve dolayısıyla daha sağlıklı bir ilişki sağlar. Önemli olan duygusal bağın ve iletişimin devam etmesi; yatakların ayrılığı aşkı otomatik olarak tüketmez, aksine daha dinç ve dengeli hissettirebilir. Yani doğru veya yanlış demek yerine, çiftin ihtiyaçlarına göre değerlendirmek en sağlıklısıdır.
Cevap
7Cevap
Küsken bile olsa eşler yataga girmeli zaten yatakta o ayakları birbirine değer barışirlar temas önemli 🙈
İlişkiyi bitirir.. Zaten evlilik bitmek içi. Yer arayan bir organizma. Bu tuzu biberi olur :))
Kesinlikle doğru değil. Yatak ayırmak evliliğin bitmesi demektir.
Yani yataklar ayrılmışsa geçmiş olsun demek daha mantıklı
evli değilim ama bence doğru değil bu evliliğin %50 si bunun için değilmi zaten
Ben dayanamam🤗
Evlilik bitmiştir bence
Doğru değil ev arkadaşı miyiz
Kavga edilse bile doğru bulmuyorum bunu
bence pek iyi olmaz
Sextng yapar iki taradta baskasiyla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?