Ya çok fazla ihtimal var ve ben çözemiyorum deliricem artık. Karım son iki aydır bana değişik davranıyo olduğundan daha sevecen daha tatlı konuşuyo hiç sorun çıkarmıyor. Tartışsak fazlasıyla alttan alıyor. Sürekli telefonuyla ilgileniyo garip telefon konuşmaları. Ben söylemeden yapmıyor ki her zaman yüksek bi kadındı ben yetişemezdim ona. Bunlar birleşince ben aldattığını düşündüm sordum kavga ettik. Karım belli etmez ama çok kindardır en ufak yanlışı 1000 yıl unutmaz. Ben onun doğum gününü unutup arkadaşlarla maça gitmiştim dönünce farkettim ama sorun değil dedi. Ben zaten içten içe kinlendiğini farkettim gözlerinden. Biraz da denyoluk yaptım özür dilemedim alırız bi hediye ne var normal bi gün abartmaya gerek yok falan dedim. Hiç cevap vermedi sıvadım resmen. Ondan sonra davranışları değişmeye başladı 2 ayda delirtti resmen aklımla oynadı. Şimdi de bütün bunların küçük bi intikam olduğunu söyledi kıymetini bileyğm diye yaptığını söyledi. Bi yandan eşimin bunu yapabilecek potansiyeli olduğunu biliyorum bi yandan da sinirden gerçekten aldatmış olabilir diyorum. Yine telefona gömülmüşken kavga etmeye başladık. Merak ediyosan al bak diye telefonu verdi herşeye baktım ama şüpheli hiç bişey yok. Aslında hiç bişey yapmadı denilebilir ama benim aklım çok karıştı. Ne yapmalıyım ne düşünmeliyim?
Öncelikle güven çok çok önemli bir şey. Ki siz bunu daha öncesinde inşa edememişsiniz. Ayrıca bunu telefonunu istemeden de tespit edebilirdin. telefonuna gizlice program yükleyebilirdin. Nereye gittiğini takip etmek için bakabilirdin ki bu yine mantıklı değil ki seni aldattı diyelim. Zor olur ama bitirirdin. Ki ben asla ne takip ederim nede telefonuna bakarım. Güvenemeyeceğim insanla yan yana bile gelmem. Ayrıca eşimin bunu yapabilecek potansiyeli olduğu ne demek. Eşin de o potansiyel varsa emin ol burayı görse seni boşar. Yani bunu ispat edebilecek yüzlerce yöntem var. Ama mesele bu duruma düşmek istiyor musun? İstemiyor musun?
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılKindar bir insanım bende o yüzden yorumlayayım. Karın bu konuda haklı ama yaptığı herşeyin rol olduğunu düşünüyorum ve başarmış da hatta ona güvenmediğini bile ortaya çıkarmış " sinirlenince aldattığını düşünüyorum" dediğin için söyledim bunu. Eşini burdan tebrik ederim kadınlar duygusal düşünür bu yüzden özel günlerde hediye gerekmeksizin hatırlanması, ufak bir tebrik ya da kutlama önemlidir. Ama sen kutlamayı unutup, arkadaşlarınla zaman geçirmek için en doğru günü secip, üstüne bir de " alırız bir hediye " deyip önemsiz varsaymışsın. O gittiğin gün eşin büyük ihtimalle bir sürpriz bekledi hemde öyle bir bekledi ki gelmediği her an da kinlendi. Senin hatan belli ama eşinin hatası da bunu bu kadar uzatması ben olsam kesin konuşmak istemem ama doğum günümü bile hatırlamadıysa 2 ay kıymetimi bil diye bir uğrasa girmezdim. Alır karşıma konusur, anlaşmaya çalışırdım. Yaptığı intikam planı tutmuş olsa dahi artık ona güvenmediğini de öne sürebilir dikkat et ve gönlünü al, konuşun anlasın derim. Evlilikte planlar, programlar, intikam, ve eşinin önem verdiği konuya saygısızca bir davranış sunmak olması gereken şeyler değil. İkinize de sabır diliyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Yorum yapmamış halin bu mu
Cevap sahibi+1 yılYorumlayayım dedim en başında okudun mu sen onu? :)
- +1 yıl
🙊
Cevap sahibi+1 yıl:).
Gizli Üye(30-35)+1 yılAldatmaya çalışmıştır umduğunu bulamamıştır. Kaldı ki senden minnet beklemesi ayrı bir hatsizlik, aldatmadı diye minnet mi duyacaksın böyle saçmalık olur mu? Haysiyetli onurlu bir insan zaten aldatmaması gerektiğini bilir ve aldatmaz. Bunun için minnet beklenmez Bak şimdi beni öv çünkü kaş, ar olmadım Or, pu olmadım. Vaybe ne kadar teşekkür etsem azdır deyip plaket mi vereceksin. Şımartmışsın ki bunu söyleyebiliyor. Ha belki aldatmamışta olabilir Ama bu kafa varken zaten sana alttan alttan şu istediğimi yapmassan yaaprım mesajı veriyor olabilir.
03 Yorumla
Soran+1 yılYa hayır öyle biri değil aslında biraz hakettim ama bu kadarı fazla uyuyamıyorum resmen geceleri düşünmekten kafayı yicem. Aldatmaz zaten ama dediğim gibi kindar biri bi şekilde intikam almak istemiş tebrik beklemiyo zaten. Şımarık biri de değil
Cevap sahibi+1 yılKindarsa sende kendini ezdirmeyeceksin Ağırlığını koyacaksın böyle saçmalık olmaz. Bunu yapmassan boyle boyle devam eder Taki boynuzlayana kadar Bunlar aşamadır. Ezer ezer ezer baktın adam sünepe oldu vur tekmeyi olur. Çok orneklerini gorduk
Cevap sahibi+1 yılKaldı ki nasıl beklemiyor Kıymetimi bil ne a, mk
Hislerini kenara atma. Var ki bi şey fark etmişsin. Eşin sana oyununu oynadı, sende ona zaman oyununu oyna. Zaman herşeyi bir bir ortaya çıkarır, sakin ol ve bekle
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl oyun oynicam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Yapmamıştır velki günahını alıyorsun ama icinde bu nifak varken de emin olmadan durmayacaksın belli ki. Hangi hattı kullaniyorsa o operatorün uygulamasını indir, Son 6 aylık dökümü aninda gorebiliyorsun zaten. Kimi aramış, kime mesaj atmis gorebilirsin ve bu konuyu da kapatirsin
14 Yorumla
Soran+1 yılHat onun üstüne ben görebilir miyim ki
Soran+1 yılİzin vermez ki o kadarına da
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYaptığın umursamazlığın bedelini ödeyeceksiniz… ödemek zorundasınız da. Ve karınız bunu size çok güzel ödetmiş…
Ben erkeklerin kadını değersizleştirmesinin karşılığı olarak intikam almaya karşıyım. Erkek bedelini ödemeli ki eşiniz bu bedeli size çok güzel ödetmiş. Yaptığı her neyse hak ettiğiniz için yapmış. Susun ve değer vermediğiniz kadının hak ettiği değeri ona sunun.06 Yorumla
Soran+1 yılYa bu bi gecelik bi durumdu normalde el üstünde tutarım onu valla. Biraz sarhoştum biraz da arkadaşlar gaza getirdi pişmanım ama bu kadarını haketmedim be
- +1 yıl
Bazen sen bir gecelik bir durum olduğunu düşünürsün yaptığının. Ama o, önceki yaptığın şeyleri de sayar. Sen bilmezsin ne yaptığını. O biriktirir içinde ve toplar. Sonra sana bedelini ödetir. Bunu sadece akıllı kadınlar yapar yalnız.
Soran+1 yılTam anlattığım gibi biliyo musun insanların en ufak kötü bakışını dahi aklımda tutuyo bekliyo bekliyo tam zamanında koz eline geçince bum. Ama bunlar akıllı kadının değil kindar sevgisiz kadının özellikleri ne var yani rahatsız olduğunda konuşsak anlaşsak
- +1 yıl
Aldatmadı o halde emin olabilirsin seni sinir ediyor….
Soran+1 yılYa hani bu durumda bana karşı bu kadar sinirliyken etrafında arkadaş kılıklı sürekli onu öven pohpohlayan bi züppe varsa aklı ona kayar mı peki
- +1 yıl
Onun doğum gününü unuttuğun andan itibaren farklı davranmaya başlamış anında başka biri çıkmış olamaz. Anında seni simir etme oyununu oynamaya başlamış. Kimseye anında bu kadar kaymaz bir kadın merak etme. Seni çıldırtıyor.
Büyük güven problemi var bundan sonra eskisine dönemezsiniz aldatmış mıdır bilemem günahını da almak istemem yüzde 50 50 daha aklı selim tecrübeli sözüne güvendiğin kişilere danış olmuyorsa da boşan zindan etmeyin hayatınızı
10 Yorumla
+1 yılİhtimallerle suphelerle olmaz somut bir delil olmadan.. bana artık umursamazlik oyunu oynuyor gibi geldi hatta fırtına öncesi sessizlik gibi.. stratejik oyunlar bunlar..
110 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani umursamazlık oyunu ne demek niye yapar bunu. Taktik falan hiç anlamıyotum
- +1 yıl
Senin dikkatini çekmiş.. işe yaramış.. umursamaz davraniyo herşeye parlayan eşin..
Soran+1 yılHerşeye parlayan biri değildi ama neden onun üstüne gittiğim halde benimle kavga etmiyo çok saçma. Sadece sevmediği insanlara bunu yapar o
- +1 yıl
Soğudu mu acaba senden.. kadınların da bir limiti oluyo haliyle..
Soran+1 yılYa bende bundan korkuyorum ailesi olsa bile insanlardan çok çabuk soğuyo vazgeçiyo. Öyle bişey olabilir mi? ya da bu yaptığı taktikse ben ne yapmalıyım
- +1 yıl
Soğuduysa çok zor durum. cocuk var mı. bosvermis gibi herşeyi aslında seni gözden cikardiysa yapacağın çok fazla bir şey yok. taktik olma ihtimali de düşük aslında kadınlar evlilikte böyle bir kumar kolay kolay oynamazlar. gecmisten hatırladığı biri mi düştü acaba aklına onu sosyal medyadan filan bulmaya mi çalışıyo.. hersey olabilir..
Soran+1 yılEvet taktik yapacak biri değil. Çocuğumuz yok. Geçmişten biri bilemiyorum sevgililer hiç biri eski flörtünğ unutamadığını söylemişti laf arasında. Olabilir mi ki öyle biley
- +1 yıl
Olayı anladım.. böyle bir şey.. tabiki bu olasılık yüksek gibi.. şuanda telefonda o kişiyi araştırıyo olabilir.. iletişime geçmemiş ki telefonunu sana verip bakabilirsin diyo.. çok zor bir durum.. bı kadın soğuyunca evlilik bitme noktasına gelir.. kanka gibi yaşayamazsiniz.
Soran+1 yılYa tekrar en baştan gibi tavlayamaz mıyım onu kazanamaz mıyım onu
- +1 yıl
Eşin istemezse istersen taklalar at.
. hiçbir anlamı yok..
Yapmamıştır her kadın kırılınca soğumuş numarası yapar … bu normal bende yaptım ve ınan ıse yarıyor sız erkekler kusura bakma ama odunsunuz unutuyorsunuz çoğu özel günü ve normal olarak kırıldı kınlendi ve Sana ders verdı karın hakkında böyle düşünmemelisin aranızdakı güveni kırma..
20 Yorumla
+1 yılEşin akıllı kadınmış
Bir günlük yanlışını 2 ayda kat kat senden çıkarmış. Sevdim.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Konuşmayı denediniz mi hiç
Bir yere davet et eşini dışarda belki değişlik iyi gelecektr.02 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum ama sürekli kaçıyo benden bana tahammül edemiyo sanki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBence bir şey yok sadece doğum gününü unutmuşsun diye sinirlendirmek için yapıyor.
08 Yorumla
Soran+1 yılYa umarım ama telefon da konuştuğu şifreli şeyler aklımı karıştırıyo çok gerçekciydi uydurulamax gibi
- +1 yıl
Takip isteği sen mi gönderdin
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Tamam yorum yazdıktan sonra biri takip isteği atmış, siz sandım kusura bakmayın
Soran+1 yılSorun değil sizin yorumunuz neidr yazdığım şey hakkında
- +1 yıl
Vesvese yapıyorsun bence bir şey yok.. kaç yıllık evlisiniz? Çocuk var mı
Soran+1 yıl2.5 yıllık evliyiz çocuk yok
- +1 yıl
Daha yeni evlisiniz bro ya bence takıntı yapma..👍 çocuk yok bir şey yok yani başka biri olsa boşanır.. takıntı yapma
Gizli Üye(25-29)+1 yılaldatsa da aldatmasa da sendne bi b*k olmicağını düşünmüş. kadın hayatındaki erkeği adam etmek için uğraşmak istemez. direkt adam olsun ister
18 Yorumla- +1 yıl
Kes sesini siz kadınlar her boku yersiniz sonra haklı çıkmak için binbir takla atarsınız. Sen adamı ne kadar tanıyorsun da böyle konuşuyorsun ibibik
Cevap sahibi+1 yıladam anlatmış zaten s*kine takmamış amaaan doğum günün mü çok da önemli mk alırız hediye ne var mk falan demiş bunu nefret eden biri der
Soran+1 yılYa o gün biraz sarhoştum maçtan sonra biraz içmiştik e o da sesini çıkarmayınca ben biraz üste çıktım haksızım biliyorum ama nırmalde böyle biri değilim
Cevap sahibi+1 yılneyse çocuk varsa boşanmaz zaten bence
Soran+1 yılÇocuk yok
Cevap sahibi+1 yılteline şifre koymasın o zaman
Soran+1 yılHerkesin tekefonunda şifre var artık yabancılar almasın diye
Cevap sahibi+1 yılo zaman şifresini söylesin biliyosan sorun yok
Bence kadının tepkisi haklı ben olsam bende kinlenirdirdim
00 YorumlaBu kin olayını anlamıyorum insan sevdiği aşık olduğu birine kin falan tutmaz bence sevmiyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılUltimatom vermiş bence. Ya kıymetimi bil ya da ayriliriz...
00 Yorumla Esini psikoloğa götürmeye ikna et mutlaka
Bildiğin çatlak00 Yorumla
+1 yılRahat ol kanki iç sıcak bir salep la havle vela kuvvete illa billahil azim de
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayırlı olsun erkek kuman olmuştur kıymet bilme felan hikaye
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden aldattığını düşünüyorsun belki aldatmiyordur sende mi aldattin onu aklına böyle bir şey geldi
00 Yorumla
+1 yılNe yani burdan gelecek aldatti aldatmadı analizlerine gore mi karini suçlayacaksın? Sen onu ihmal ederek eşinin ters davranmasini haketmissin o da gereğini yapmış aldatma yok seni kukla gibi evirmis cevirmis olay bu
00 YorumlaBn olsam akşama güzel bir yaparım intikam böyle alınır diye
03 Yorumla
Soran+1 yılO da vermez intikam böyle alınır diye
Soran+1 yılSen yapmaya o da vermeye mecbur değil
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin bu sitede olman zaten bir nevi aldatmak şimdi o kadın nasıl emin olsun aldatılmadigina
05 Yorumla
Soran+1 yılBu sitede ki herkes aldatıyo mu. Saçma. Bu ikinci sorum ilki de araba sanayideydi onla alakalı bilen biri var mıdır diye sordum. İsterse açar bakar karım
Cevap sahibi+1 yılBu siteye gelen evliler %90 karşı cinsle sohbet eder
Soran+1 yılBen etmedim
Cevap sahibi+1 yılzamanla onu da yaparsın
Soran+1 yılYapmam
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAldatsa haberin olmaz ruhun duymaz... söylediğine inan sen
00 YorumlaErkeklerin istediği de bu değil mi zaten tatlı olsun sevecen olsun kavga cikarmasın alttan alsın diğer türlü bakmış bi yere varacağı yok bide böyle deneyeyim demiş
00 Yorumla
+1 yılEyer sana eski sevgisiyle yaklaşmıyorsa ve sana saygı duymuyor aldatmıştır.
Tek cümle erkeğine saygı duymuyorsa kadın aldatır👍🏼
00 Yorumla
+1 yılTek seferlik cinsel yönden bi aldatma olabilir. İntikam almak gibi yani. Sonra sana söyleyip şaka şaka demiş olabilir.
00 Yorumla
+1 yılşüpheli davranıyorsa vardır bir şey benimde boşandıgım eşim böyleydi neyse
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıldı nasıl öğrendiniz aldattığını
- +1 yıl
obeni aldattıgımı sanıyordu
Soran+1 yılAnlamadım
Vala abi sen eve mikrofon ya da küçük kamera koy dinle allah sana sabır versin abi
03 Yorumla
Soran+1 yılNerden bulayım hocam
bence yavaştan romantiklik yapıp kızın gönlünü almaya basla kaybedersin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnanma kesin aldatmış ve onun peşini bırakma ve sürekli gözetim altına al
012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun başkası artık ona hediye alıyor ve besliyor. Sen en iyisi boşa bu kadını
Soran+1 yılNasıl kesin gözüyle bakabilirsin ki nasıl emin oldun
Cevap sahibi+1 yılEminim çünkü ben bir çok bu tür kişilere denk geldim sosyal medyada baya araştır bunu kesinlikle bir şeyler çıkar
Cevap sahibi+1 yılBen olsam kıyametleri koparır ona hayatı zehir eder doğduğuna pişman ederdim
Soran+1 yılYa karakter olarak yapmaz aslında ama durum şüphelendiriyo beni. Sosyal medyada nasıl araştırcam. Pek kullanmıyorum da
Soran+1 yılEmin değilim ki niye yaygara çıkartayım
Cevap sahibi+1 yılOnun telefonunu al vermezse aldatıyordur
Soran+1 yılSoruda yazdım ya verdi telefonu şüpheli hiç bişey yok
Cevap sahibi+1 yılBilemiyorum ya silmişse her şeyi öyle verdiyse
Soran+1 yılAma hazırlanılmış bi an değildi ki kavga anında verdi
Cevap sahibi+1 yılKnk kusura bakma ben paranoyak biriyim için rahat olsun eşin seni seviyor üzme onu ama şaka yapıyordum sabahtandir
Soran+1 yılYa aslında bende paranoyağım ama şimdi suçun çoğu bende olduğu için ona kızamıyorum. Sende niye aklımı bulandırıyosun arkadaş
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. bence doğru söylüyor...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.
+1 yılBu karı senin ömrünü yer bir an önce boşan.
00 Yorumla
+1 yılKim aldatma numarası yaparki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı. Eşiniz akrep mi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlaylar büyük
00 Yorumla
+1 yılKayıp işlerine müge anlı bakıyordu.
00 Yorumla
+1 yılDoğru olabilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Aldatıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl eminsin
+1 yılHak etmişsindir
01 Yorumla
Soran+1 yılYa biraz hakettim doğrudur ama bu kadarı fazka
+1 yılGüzel deneme, sende boşanmış gibi yap
01 Yorumla
Soran+1 yılYa suçlu benmişim gibi hissediyorum o yüzden hiç bişey yapamıyorum
+1 yılİnanma aldatmanın numarası şakası olmaz takip et
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
Aldatıyor bence
00 YorumlaKarın bir garip
00 Yorumla
+1 yılAz bile yapıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu kadın seni hasta eder
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılPsikolojik
Gizli Üye(18-24)+1 yılKıymetini bilseydin
00 YorumlaSende bunu yedin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer