1 haftalik sanaldan biriyle tanistim çok iyi biri ama bir şeyler hissedemiyorum ?

Ne yapmaliyim hissedemiyorum o da arkadaslik dışında konusuyor açıkca soyledi ama benim ne arkadaslik yapmaya ne de biriyle konuşmaya tanismaya gücüm yok ne yapayim
1 haftalik sanaldan biriyle tanistim çok iyi biri ama bir şeyler hissedemiyorum ?
Cevapla