Biriyle tanışıyorum, konuşuyoruz anlaşıyoruz eğleniyoruz fakat sonra bir anda hiçbir şey hissetmediğimi fark ediyorum?

hayatımda sadece 1 tane sevgilim oldu ve ona çok aşıktım. ondan ayrılalı 2 sene oluyor. ondan ayrıldıktan sonra kimle tanışsam bi süre konuşuyoruz anlaşıyoruz eğlendiğimi fark ediyorum falan filan ama sonra bi anda hiçbir şey hissetmediğimin farkına varıyorum. kimseye gerçekten bir şey hissedemiyorum. çok yavan geliyor artık her şey. nasıl aşarım bu durumu

Biriyle tanışıyorum, konuşuyoruz anlaşıyoruz eğleniyoruz fakat sonra bir anda hiçbir şey hissetmediğimi fark ediyorum?
Cevapla